Een lichte kuurvoor  een paar killo spiermassa t

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zal over een aantal maanden een dbol only kuurtje gaan doen, heb na extensief onderzoek geconcludeerd dat injects weleenswaar beter zijn. Maar een hoop positieve verhalen gelezen van mensen die hun eerste dbol kuur deden met 20 mg per dag en tussen de 7,5-10 kg ermee scoorden en hiervan plm 80% overhielden.
    Je receptoren zijn de eerste keer erg gevoelig, en met die dosis dbol is het zeker niet schadelijker dan injects. Ik denk dat je op injects moet overgaan als je 100% goed spul hebt en iemand je kan helpen met prikken.
    Een dbol kuurtje kost je plm. 2 x 100 tabs, plus 50 tabs clomid en 1 pakje nolva. Plm 150 pleuro.
    Denk er wel ff aan je bloed voor en na te controleren. Suc7 ermee!

Grtz

Comment

7.5 - 10 kilo op 20mg d-boll per week?
      Lijkt me een beetje veel van het goede hoor
      Bij een dosering van 35mg oke maar bij 20mg... ik weet het niet

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 01 2003,18:06)]7.5 - 10 kilo op 20mg d-boll per week?
        Lijkt me een beetje veel van het goede hoor
        Bij een dosering van 35mg oke maar bij 20mg... ik weet het niet  

Greets...
        He mr C, hij schrijft 20 mg per dag hoor, niet per week
        maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, en inderdaad, daar groeit geen hond op, ik zal het nog sterker vertellen, kun je zelfs van afvallen,- je legt je eigen test plat,ook bij 20mg, dan moet je zorgen dat je de sYntetische inname hoog genoeg neemt en dat is niet bij 20mg per dag, (is 140mg p/w) ik denk minimaal 35 tot 40mg per dag. ca 250 mg per/week.

Groeten JAN

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (jan @ Mei. 01 2003,18:37)]ik zal het nog sterker vertellen, kun je zelfs van afvallen,-
          Is dat zo?? dat verklaard en hoop ik heb eens, mijn allereerste kuurtje, thai boll gebruikt, lage dosering en werd er super strak van dus ik dacht dat het gewoon fake was. Zwete wel als een paard steeds.

Gtzzz Ax
          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik denk dat het net als met andere medicijnen is dat de ene gevoeliger reageert op medicijnen dan de andere, ik ben zeg maar van het med tgevoelige type. Andere mensen hebben met deze 20 mg per dag idd wel die resultaten behaalt. 10 mg verhoogt je test al met 500%. Dus in theorie zou ie daar al op kunnen groeien.

Grtz

Comment

Bedoelde inderdaad ook per week Riki
              Blijf er bij dat het dan erg veel is.
              Dat je van 20mg afvalt geloof ik niet in maar dat je niet veel aankomt en strakker wordt zou kunnen.
              Persoonlijk vind ik 30-35 mg voor een 1e keer mooi.

Greets...

Comment

Ik zal denk ik op 2 x10mg beginnen, ga ik daar goed op de eerste twee weken hou ik t zo, zoniet verhoog ik het naar de 30.

Grtz    

Comment

Zou dan meteen op 30mg beginnen maar dat is mijn mening

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X