Spirodent ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spirodent ?

Hi bulkers,

Kan er mij iemand onder jullie mij effe raad geven ivm "spirodent" (glenbuterole) ?

Zijn er ook nog andere mogelijkheden om die scherpte en droogte te bekomen, graag effe raad please ...thx

spiropent...clenbuterol is idd een middel om te cutten maar mijn ervaring is dat het geen wonder middel is het vere van zelfs gezien de bijwerkingen vind ik het niet meer waard om te gebruiken ik cut nu zonder en ga net zo goed! maar goed als je het toch wil proberen je heb ze tegenwordig in verschilde hoeveelheden mcg!! je heb de normale die zijn 0,2mcg=0,02mg
    je heb ze van generic supplements die zijn0,5mcg en je heb ze van ip oftewel superclen genaamd daar zit in 2mcg in en ketotifen in dit om gewening te verkomen wat bij normale clen na 2 weken intreed,die van ip zal ik je zeker niet aan raden de
    hoeveelheid clen is vrij hoog en ip is niet erg nauwkurig met dosering dus je weet nooit echt wat je binnen krijgt.
    de meest gebruikte dosering is 6 a 8 tabs per dag dit 2 weken op 2 weken af in die 2 weken daar tussen word meestal eca stack genomen.
    clen word ook veelal met t3(schidklier hormoon) gestackt ook dit is geen kinder speelgoed je moet goed weten waar je mee bezig bent zo'n kuur ziet er vaak zo uit.

clen 2 weken dan 2 weken eca dan weer 2 weken clen
    t3 4 dagen 0.25mcg dit om de 4 dagen verhogen tot 100mcg dan 2 weken 100mcg en dan op de zelfde manier afbouwen
    omdat t3 katabol werk word er meestal iets onder gezet om spierverlies tegen te gaan..tren..eq

maaar alles staat of valt met je dieet je kan van alles slikken en spuite maar zit je dieet niet goed inelkaar dan kan je naar vetverlies fluiten.

kijk dus eerst wat je met voeding en cardio kan berijken alvorens naar middelen te grijpen,cutten is en blijft een vak apart wilskracht is de sluitel.

Comment

hartelijk dank voor de goede raad n.viron;
      zal je op de hoogte houden van de evolutie
      nu : 1m70 93 kg. 16 %
      dit moet toch drastisch naar beneden hé
      iemand nog suggesties ??
      shoot !!!!

Comment

Je zou winstrol kunnen proberen mar niks zal zo goed werken als een goed dieet.
        Ik heb de mijne ergens gepost probeer die eens, kan je beloven dat het werkt

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je hebt ook helios. clen opgelost in (volgens mij) yohimba. heb me niet verdiept in de samenstelling. dit kan je plaatselijk injecteren. na 1week zie je al resultaat op de plekken waar je prikt. 1 of 2x per dag op 2 plekken injecteren. potjes van 50ml. schijn weer de nieuwe revolutie te worden. tot nog toe ongeveer iedereen tevreden die het gebruikt.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (n.viron @ Apr. 28 2003,23:33)]spiropent...clenbuterol is idd een middel om te cutten maar mijn ervaring is dat het geen wonder middel is het vere van zelfs gezien de bijwerkingen vind ik het niet meer waard om te gebruiken ik cut nu zonder en ga net zo goed! maar goed als je het toch wil proberen je heb ze tegenwordig in verschilde hoeveelheden mcg!! je heb de normale die zijn 0,2mcg=0,02mg
            je heb ze van generic supplements die zijn0,5mcg en je heb ze van ip oftewel superclen genaamd daar zit in 2mcg in en ketotifen in dit om gewening te verkomen wat bij normale clen na 2 weken intreed,die van ip zal ik je zeker niet aan raden de
            hoeveelheid clen is vrij hoog en ip is niet erg nauwkurig met dosering dus je weet nooit echt wat je binnen krijgt.
            de meest gebruikte dosering is 6 a 8 tabs per dag dit 2 weken op 2 weken af in die 2 weken daar tussen word meestal eca stack genomen.
            clen word ook veelal met t3(schidklier hormoon) gestackt ook dit is geen kinder speelgoed je moet goed weten waar je mee bezig bent zo'n kuur ziet er vaak zo uit.

clen 2 weken dan 2 weken eca dan weer 2 weken clen
            t3 4 dagen 0.25mcg dit om de 4 dagen verhogen tot 100mcg dan 2 weken 100mcg en dan op de zelfde manier afbouwen
            omdat t3 katabol werk word er meestal iets onder gezet om spierverlies tegen te gaan..tren..eq

maaar alles staat of valt met je dieet je kan van alles slikken en spuite maar zit je dieet niet goed inelkaar dan kan je naar vetverlies fluiten.

kijk dus eerst wat je met voeding en cardio kan berijken alvorens naar middelen te grijpen,cutten is en blijft een vak apart wilskracht is de sluitel.
            Goede post bro !!!!  

Met een understatement als een KLOK erin :

".... alles staat of valt met je dieet ...."

Groet Smalluser

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X