Invoeren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Invoeren

Binnenkort ga ik (helaas...) na een jaartje relaxen en surfen Panama weer inruilen voor Nederland. Omdat ik hier goedkoop aan Deca kan komen, hebben een paar kamaraden in Nederland gevraagd of ik wat kan meenemen. Ik weet zeker dat het goed spul is, that's no problem. Maar of het legaal is om het mee te nemen naar Nederland weet ik niet. Bovendien vlieg ik via Miami, daar zijn ze denk ik nog strenger.

Dussss... iemand informatie en/of ervaring?

Alvast bedankt. Hasta la vista!
    "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

NIet zelf meenemen!!! Gewoon per post versturen. In een aantal pakketjes en er rekening meehouden dat sommige misschien niet aankomen.

Grtz

Comment

Ik ga voor de optie van Riki, neem het vooral niet zelf mee.
      In Amerika stellen ze het gelijk aan drugs en ook in Nederland is het niet legaal

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kan niet anders adviseren. versch. pakjes versturen. ik heb het zelf nooit gedaan, maar het schijnt ook uit te maken via wat of wie je het verstuurd. moet je even uitzoeken. ik dacht dat gewoon via de post het beste was. maar kan net zo goed tnt of what ever wie zijn. als je dit goed uitzoekt, kan het pakjes schelen die wel / niet aankomen.
        uiteraard is het niet slim je afzender erop te zetten. dit houdt dus in, wat je kwijt bent is weg.

greetzz bruce
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Wie weet eigenlijk de strafmaat voor invoeren van AS?
          Als je het bv zelf meeneemt uit een land waar je het legaal kan krijgen en hier bij de douane aangehouden wordt. Dan praat ik niet over een verhuiswagen vol natuurlijk. Volgens mij valt de ellende best wel mee.

Btw ik zou het opsturen en al helemaal niet mee nemen vooral die Amerikanen zijn een beetje vreemd!

Grtzzzzzz AX
          DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

In de eu-landen krijg je een boete, eigen gebruik is toegestaan, handel niet, dus met kleine hoeveelheid heb je een neit te groot risico.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Apr. 29 2003,10:18)]In de eu-landen krijg je een boete, eigen gebruik is toegestaan, handel niet, dus met kleine hoeveelheid heb je een neit te groot risico.

Grtz
              Dat is precies wat ik ook gehoord hebt. Als dat echt zo is dan kan je het gewoon meenemen binnen de E.U dan heb je het risico ook niet om het kwijt te raken met de post.
              Je moet wel invoerrechten betalen als je "gepakt"wordt

Grtzzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

zouden ze het niet afpakken dan? bezit is niet strafbaar (eigen gebruik) maar ik denk eerder dat het gedoogd wordt. als je 3 pillen xtc bij je hebt, wordt dat ook afgepakt zonder straf, of mag je ze houden?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Hoeveel mag je dan meenemen??
                  Gaat het per kilo lichaamsgewicht ofzo anders haal ik vast een aanhanger

Greets...

Comment

moet jij ook maar ff voor mij gaan, curioso.
                    (DIT IS BRUCE OP JACK ZN COMPUTER)

Comment

Asl ik weet hoeveel zou mogen no problem maar voorlopig gok ik het maar niet

Greets...

Comment

Ik ga het niet meenemen, heb geen zin om risico te lopen (vooral in the states)...
                        "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Gewoon in meerdere kleine pakketjes naar jezelf toesturen zonder afzender.
                          Als de douane het onderschept bellen ze je dat ze een pakje voor je hebben. Uiteraard ontkennen dat het voor jou is

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (n_kleijn @ Apr. 30 2003,17:28)]Ik ga het niet meenemen, heb geen zin om risico te lopen (vooral in the states)...
                            Dit kun je in de States krijgen bij het aantreffen van AS;

http://www.ergogenics.org/amroids41.html

Greets...

Comment

Ik zou gewoon m'n surfplankie uithollen en volstoppen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X