Iemand wel eens gebruik gemaakt van een auto injector voor het injecteren van AS? Zou ook geleidelijk inspuiten, dus ideaal voor de doe het zelf prikker toch? Iemand mee bekend?
Auto injector
Collapse
X
-
Volgens mij hebben die auto-injectors alleen maar insulinenaaldjes. Anabole steroiden moeten nog steeds intramusculair gezet worden, en dan praat je al gauw over 2,5 cm (been) - 4 cm (bil). Ik denk dat je er dus weinig aan hebt. Maar ik ben zeker nieuwsgierig, dus houd ons op de hoogte.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Klopt idd, aspireren lukt niet. Toch wordt deze methode voor heel veel verschillende injecties gebruikt, zelfs voor 10 ml vloeistoffen. Ik heb me dat laten vertellen door een medic die het bij zich zelf moest doen (ivm tijdelijk te snelle schildklier), dat er in je bil nagenoeg geen ader zit, hoogstens haaraders. Als het daar in zou komen zou het geen ernstige gevolgen hebben.
Dus als het al voor zoveel andere zaken gebruikt wordt, waarom dan niet hier. Ik snap dat er nadelen aanzitten, maar ik vind zelf prikken ook niet het makkelijkste wat er is.
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Jaap View PostIk heb me dat laten vertellen door een medic die het bij zich zelf moest doen , dat er in je bil nagenoeg geen ader zit, hoogstens haaraders. Als het daar in zou komen zou het geen ernstige gevolgen hebben.
weet je dat zeker, japie? ik heb me laten vertellen dat je jezelf aardig naar de klote kan spuiten als je verkeerd zit in je bil. met verlamming tot gevolg. (zou weer uit moeten zoeken hoe ik daar aan kom)
altijd in de buitenste en bovenste kwadranten prikken. dus rechterbil rechtsboven en linkerbil linksboven.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment