ok mensen ik zal me eerst nog ff kort voorstellen.
ik ben juan 19 jaar weeg ongeveer 63 kg en ben ongeveer 1m 78..
ik train nu juist terug 2 weken en heb hier voor al eens een 3 maand getrained.
ik ben van plan een kuur te zetten maar weet dus totaal niet waar ik mee bezig ben.
ik heb het volgende besteld:
2 deca 2 testo en 2 winstrol.
meer gegevens heb ik niet.
nu mijn vragen..
is dit deftig spul of niet?
volgens de persoon met wie ik het besteld heb is dit een kuur van 2 weken en moet ik in een week 1 deca, 1 testo en 1 winstrol zetten verspreid, klopt dit??
welke naald kan ik het best gaan halen en krijg ik deze mee in de aphoteek?? door een beetje rond te lezen dacht ik aan 0.6*2.5, is dit ok??
en valt dit zelf te zetten, waar moet ik rekening mee houden??
volgens die persoon moet ik een in de bil links , dan een rechts en de laatste in het been maar ik heb hier gelezen dat ik ze eigenlijk allemaal in het been kan zetten of niet??
ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen..
over de prijs die ik betaald heb ben ik ook nie tzeker maar daar zal ik wel ergens anders achter informeren.
alvast bedankt
grtz juan
ik ben juan 19 jaar weeg ongeveer 63 kg en ben ongeveer 1m 78..
ik train nu juist terug 2 weken en heb hier voor al eens een 3 maand getrained.
ik ben van plan een kuur te zetten maar weet dus totaal niet waar ik mee bezig ben.
ik heb het volgende besteld:
2 deca 2 testo en 2 winstrol.
meer gegevens heb ik niet.
nu mijn vragen..
is dit deftig spul of niet?
volgens de persoon met wie ik het besteld heb is dit een kuur van 2 weken en moet ik in een week 1 deca, 1 testo en 1 winstrol zetten verspreid, klopt dit??
welke naald kan ik het best gaan halen en krijg ik deze mee in de aphoteek?? door een beetje rond te lezen dacht ik aan 0.6*2.5, is dit ok??
en valt dit zelf te zetten, waar moet ik rekening mee houden??
volgens die persoon moet ik een in de bil links , dan een rechts en de laatste in het been maar ik heb hier gelezen dat ik ze eigenlijk allemaal in het been kan zetten of niet??
ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen..
over de prijs die ik betaald heb ben ik ook nie tzeker maar daar zal ik wel ergens anders achter informeren.
alvast bedankt
grtz juan
Comment