vraag je over igf1 van gg hoe kun je dit beste mengen met alleen 1ml waterom dat er maar 1,5 ml water bij zit. of gewoon de verhouden van igtropin kitten aanhouden. 1ml water op 1000mcg lijkt me er weinig. iemand hier ervaring mee. volgend mij kun je het beste mengen met 10ml water dan heb je 1ml per 100mcg.
igf1 gg
Collapse
X
-
Originally posted by baricade View Postvraag je over igf1 van gg hoe kun je dit beste mengen met alleen 1ml waterom dat er maar 1,5 ml water bij zit. of gewoon de verhouden van igtropin kitten aanhouden. 1ml water op 1000mcg lijkt me er weinig. iemand hier ervaring mee. volgend mij kun je het beste mengen met 10ml water dan heb je 1ml per 100mcg.
Welke dosis ga je gebruiken?
Hoe lang?
Voldoende in de materie gedoken?
Hier wat sites met info:
IGF1 - Wikipedia
IGF-1 is terug
IGF 1 Anabolic Steroid Profiles - Steroid . comWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Wat Mr. Sym zegt klopt allemaal.
Let alleen op dat je geen steriel water pakt, dan is IGF maar 24 uur houdbaar, dan ben je verplicht om in 3 doses 1000 mcg te injecteren. That's to heavy and dangerous. Niet doen dus!!!!!!
Met BA (Bateriostatic Water) heb je dat het een paar dagen langer houdbaar is.
Je moet het dus mengen met AA (Acetic Acid) dan is de oplossing lang genoeg houdbaar, mits in de koelkast bewaard.
Greetz.
Comment
-
Originally posted by Mr. Symmetry View PostNaar wat ik weet is dat hoe meer water, hoe lager de uiteindelijke dosis zal zijn. 1 ml bij 1000mcg is inderdaad de standaard verhouding. Doe je dus 1,5 ml, dan is je dosis ca 1/3 lager. Het is dus even een gedoe, maar je kunt dus het beste aanhouden: 1 ml/1000mcg. Dan spreekt je insulinespuit in elk geval de waarheid.
Welke dosis ga je gebruiken?
Hoe lang?
Voldoende in de materie gedoken?
Hier wat sites met info:
IGF1 - Wikipedia
IGF-1 is terug
IGF 1 Anabolic Steroid****Profiles - Steroid . com
ik zit al in een kuur met 10iu hgh 5/2 en 1000mg test e en 600mg deca.
maar wil er nu igf1 bij doen in combi met insuline dan werkt de igf1 langer.
ik doe het weken wel en 4 weken niet en dan 4 weken weer wel. maar omdat bij gg igf1 maar 1,5ml bij zit en bij de igtropin kitten 1ml per 100mcg zit. dacht dat 1ml per 1000mcg dan er weinig was en dacht laat ik het ff vragen hier.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: