Winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

als iemand het mij zou vragen zou ik het hem altijd aanraden.
    toch heb ikzelf van winny van ip (50mg tabs) na 6 weken kuren geen nakuur gedaan. resultaat: raar maar waar: grotere ballen dan ooit en hitsig als een puber. dusss... ik weet het niet zeker. maar als iemand het vraagt altijd zekere voor het onzekere.

@mr. c.: is dat nakuren met nolvadex een standaard nakuur?
    mijn 'informateur' heeft me wijsgemaakt: 2weken 40mg per dag en dan (van 2 doosjes) de rest opmaken. dus totaal 60 tabs van 20mg. dit kan zijn omdat ie meer wil verkopen natuurlijk. .... so whazzuuupp..

gr. bruce
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Na de 2e kuur wel gewoon nakuren, lijkt me wel vertsandig.
      Doosje open maken? lukt vast wel ligt er aan of er een kroonkurk, kurk op zit of in blik zit    
      Anders heb ik nog wel een motorzaag liggen!!

Btw, vandaag hoorde ik dat het helemaal niet verstandig is om te gaan kuren met mijn lage bf. Dat je pas kan gaan kuren als je minimaal boven de 10 % zit.....

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (whoknows @ Mei. 12 2003,00:02)]Yup nakuren is het beste. Het schijnt zelfs zo te zijn dat je bloedwaarden erg veranderen van winnie, het schijnt je cholesterol waarden erg te veranderen.
        Las een post van iemand die Dbol & winnie gebruikt had en de gozer had erectie problemen omdat hij geen nakuur had gedaan.
        Gaf die andere gozer nog een reden aan waarom je dit niet zou moeten doen? Dat wil ik dan wel horen....Alhoewel winnie een wat milder AAS is, zorgt het wel voor een shutdown.
        idd. met dboll erbij. het gaat om winstrol only.

wisten jullie trouwens dat winstrol een medicijn is om sterkere botten te krijgen? voor botontkalking ofzo. dus dan hebbie dat ook nog erbij. ipv sterke spieren en broze botten.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (bruce @ Mei. 12 2003,18:31)]als iemand het mij zou vragen zou ik het hem altijd aanraden.
          toch heb ikzelf van winny van ip (50mg tabs) na 6 weken kuren geen nakuur gedaan. resultaat: raar maar waar: grotere ballen dan ooit en hitsig als een puber. dusss... ik weet het niet zeker. maar als iemand het vraagt altijd zekere voor het onzekere.

@mr. c.: is dat nakuren met nolvadex een standaard nakuur?
          mijn 'informateur' heeft me wijsgemaakt: 2weken 40mg per dag en dan (van 2 doosjes) de rest opmaken. dus totaal 60 tabs van 20mg. dit kan zijn omdat ie meer wil verkopen natuurlijk. .... so whazzuuupp..

gr. bruce
          Yep is standaard nakuur.
          Het is wel zo dat als je heel zwaar gekuurt hebt je ook langer nakuurt.
          Met Winstrol zou ik zeker niet meer als de standaard nakuur doen.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Axor B. @ Mei. 12 2003,18:32)]Btw, vandaag hoorde ik dat het helemaal niet verstandig is om te gaan kuren met mijn lage bf. Dat je pas kan gaan kuren als je minimaal boven de 10 % zit.....

Grtzzzzzz Ax  
            Zou niet weten waarom niet
            Je zult je dieeet er op moeten aanpassen en ook de soort AS die je wilt gebruiken maar meer ook niet.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Mei. 12 2003,18:34)]wisten jullie trouwens dat winstrol een medicijn is om sterkere botten te krijgen? voor botontkalking ofzo. dus dan hebbie dat ook nog erbij. ipv sterke spieren en broze botten.
              Maar winstrol only geeft je heel vaak pijnlijke pezen/gewrichten. Dat zul je absoluut merken in je knieen, ellebogen en/of polsen.

What's the difference between your wife and your gear?
              They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
              I also love them both, and can't live without them.

Comment

klopt, winstrol "verdikt" je pezen.

Grtzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jan @ Mei. 11 2003,21:28)]Alle steroiden zijn toch varianten van het mannelijk hormoon testosteron, en bij mijn weten leggen ze allemaal in meer of mindere mate je endogene test plat, daarom denk ik, zowiezo nakuren bij elke soort AAS.

Groeten JAN
                  Samengevat komen eigenlijk alle posts op deze bovenstaande post neer, dus altijd een nakuurtje, dus ik vind wel dat hij gelijk heeft.

Ooooh shit dat was ikzelf

Groeten JAN

Comment

Jan je hebt net als ik gelijk

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X