Das duidelijk. Weer wat wijzer
kickstart?????
Collapse
X
-
Originally posted by Shannasse View PostIs ook een argument idd.
Ik ben echter een voorstander van voorzichtigheid zeker bij beginners, als je uitstekende resultaten kunt behalen op alleen de lichaamseigen stof test als eerste kuur waarom zou je dan gelijk je systeem zwaarder gaan belasten dan nodig. Op die manier kun je ook een tweede en derde kuur nog relatief voorzichtig aanpakken door middelen toe te voegen in plaats van direct met mega doseringen aan de slag te gaan.
Het blijft toch allemaal vergif hè, weliswaar met een nut en ben er bij weloverwogen gebruik zeker niet per definitie tegen, vind alleen wel dat mede door internet de ingewikkelde kuren en belachelijke doseringen een vogelvlucht nemen. Sommigen beginnen dankzij internet met wat meer achtergrond kennis dan ze zonder hadden kunnen opdoen, maar velen beginnen met net zo weinig kennis alleen dan wel met belachelijke doseringen omdat ze zich baseren op kuren van mensen die al 10 jaar trainen en net zoveel kuren achter de rug hebben...
Het is idd ook zo dat men steeds gekkere/hogere doseringen neemt om harder te groeien. De mentaliteit van tegenwoordig is helaas, hoe meer ik spuit, hoe meer ik groei ipv hoe harder ik train, hoe meer ik groei.
Comment
-
als ik nou dan een test only zou pakken van 250mg om de 5 dagen, kan ik dan by voorbeeld een jaar later weer de zelfde dosering test kunnen pakken met 200mg deca of slaat het dan niet meer zo aan en moet ik de test dan verhogen. je tweede kuur slaat toch ook niet zo hard aan als de eerste of hoe zit da precies als je een middel ooit gebruikt hebt?
Comment
-
Tweede kuur slaat over het algemeen idd minder aan, maar dat komt ook doordat je dan (als het goed is) wat dichter tegen je genetisch max aanzit. Of er zelfs al iets overheen bent als je het echt allemaal perfect hebt aangepakt maar die voorbeelden zijn helaas zéér zeldzaam.
Hoe dan ook, als je werkelijk een jaar rust neemt tussen de kuren én een extra middel toevoegt zoals in dit voorbeeld deca kun je ook op die tweede kuur weer harstikke goed groeien, met dus dezelfde dosis test.
Comment
-
Originally posted by wesley1981 View Postals ik nou dan een test only zou pakken van 250mg om de 5 dagen, kan ik dan by voorbeeld een jaar later weer de zelfde dosering test kunnen pakken met 200mg deca of slaat het dan niet meer zo aan en moet ik de test dan verhogen. je tweede kuur slaat toch ook niet zo hard aan als de eerste of hoe zit da precies als je een middel ooit gebruikt hebt?
Mijn mening: gemiddeld doet je lichaam er een half jaar tot een jaar over om volledig te herstellen van een kuur. Theoretisch zou je dus kunnen zeggen, dat als er steeds een jaar tussen 2 kuren zit, dat je dan dan de dosis niet tot weinig hoeft te verhogen. Maar... je wordt natuurlijk ook steeds zwaarder en sterker van een kuur. Je voedingsbehoefte stijgt, lichaamsgewicht stijgt, dus eigenlijk moet je de doses van de anabole steroiden ook evenredig aanpassen.
De 'fout' die velen echter maken, is dat ze dan de dosis verdubbelen. Tja, dat hoeft natuurlijk niet per se. De doses waar jij over praat zijn erg bescheiden. Daar ben ik beslist voorstander van, echter, je moet goed weten waar je mee kuurt, hoe zwaar je nu bent, welk merk (UG/HG) je mee kuurt etc. Als jij dus straks een kuur samenstelt, deel dan zoveel mogelijk gegevens met de members van dit board om tot een kuur te komen, die enerzijds prima resultaat geeft en anderzijds voldoende ruimte overlaat voor toekomstige kuurwensen.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by wesley1981 View Postmaakt het trouwens veel uit als ik elke week zet ipv om de 5 dagen. want ik moet over een tijdje een opleiding in waar ik maximaal kan trainen en dan wou ik ermee beginnen. dan ben ik alleen in het weekend thuis en ik weet niet of ik ze bij mezelf durf te zetten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
33 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-