golden gear nep??????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• golden gear nep??????

hey
    heeft iemand ervaring met de handel van golden gear? heb onlangs verschillende producten gekocht van golden gear met het nieuwe label maar heb geen resultaat behaald. had eerst ff gelezen in vorige discusies maar kon geen negatieve vinden. heb ze wel gebruikt in combinatie met jintropin van dezelfde kerel maar zonder resultaat. zeer frustrerend.....

UG labs namaken gebeurt zeer zelden. Kan wel eens wat variatie zijn in de hoeveelheden werkzame stof maar op gg komt vrij weinig commentaar.
    Zou dus eerst maar aan training en/of voeding denken, grote kans dat daar de schuldvraag ligt.

Comment

Originally posted by marghem View Post
      hey
      heeft iemand ervaring met de handel van golden gear? heb onlangs verschillende producten gekocht van golden gear met het nieuwe label maar heb geen resultaat behaald. had eerst ff gelezen in vorige discusies maar kon geen negatieve vinden. heb ze wel gebruikt in combinatie met jintropin van dezelfde kerel maar zonder resultaat. zeer frustrerend.....
      zet eens je voedings schema en eetschema op het forum ik denk dat die ook nog lang niet deugt ik zou ook niet zo snel naar die dingen grijpen als ik jou was
      ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

hey
        dat was nu net het probleem, had me eindelijk een sgoed ingezet op gebied van voeding en schema
        heb vroeger gekuurd met drive, deca enz van fabriek en had altijd mooi resultaat. maar toch bedankt voor de raad grtz

Comment

golden gear

om 8uur2 eitjes met toast en honing
          10uur 100 gram vijgen
          13uur 400 gram magere vis MET100gram rijst EN 300 gram verse ananas
          16 uur60gram noten
          20uur gegrilde kip
          22uur300 gram schepijs of havermout
          dit is maandag van mijn voedingsschema
          grtz

Comment

10uur 100 gram vijgen
            16 uur60gram noten
            20uur gegrilde kip
            grtz
            Opzich ben ik het niet vaak eens met het feit dat het aanslaan van een kuur vaak word gegooid op het voedingsschema maar ditmaar moet ik toch echt zeggen dat het compleet waardeloos is en je hier ook niet echt op kan groeien

Comment

Plaats je voedingsschema even op de juiste manier in het juiste onderdeel, dan krijg je wat meer commentaar. Kijk voor voorbeelden naar andere schema's, vermeldt de juiste hoeveelheden, de totalen van je schema, je behoefte en je doelen erbij.
              Zou overigens eerst wat meer gaan lezen en een veel beter schema opstellen want dit is echt niet veel soeps, kan me helemaal voorstellen dat je hier niet op groeit wat je ook spuit/slikt.

Comment

damn man je eet echt weinig als ik het zo zie

post je schema en bereken je behoefte
                Who's the Chef

Comment

Zoals al gezegd, reken eens deftig uit wat je nodig hebt aan kcal en neem een degelijke verhouding kh-ewiwitten-vetten.
                  Begin a u b niet zomaar te roepen dat gg nep is omdat ze bij u niet aanslaat, als ik zie wat je eet kan ik er goed inkomen dat er niks gebeurt

Grtz
                  stil growing

Comment

10uur 100 gram vijgen
                    16 uur60gram noten
                    20uur gegrilde kip
                    grtz
                    En hoeveel kcal's zijn dit??
                    Het is een fractie van wat je binnen hoort te krijgen.

Waar zijn je carbs??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X