Waarom niet meer gainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben ervan overtuigd dat het enorme problemen gaat geven wanneer men dit binnen de sport gaat gebruiken. Heeft dan ook echt helemaal niets meer met sport te maken, als die functie wordt uitgeschakeld kun je bijna letterlijk slapend groot worden. Dit uiteraard in tegenstelling tot anabolen waarbij je nog steeds hard zal moeten werken als je er echt iets aan wilt hebben.

Neemt niet weg dat ik het heel erg boeiend en goed onderzoek vind waar ongetwijfeld nog enorm veel mensen baat bij gaan hebben!
    Binnen het terrein waar het voor bestemd is dan, dat het tot misbruik door sporters zal komen is zeker maar helaas niet te voorkomen.

Comment

We gaan langzaam richting totale genetische manipulatie, totdat niemand meer ziek word, iedereen 300 word, en er eigenlijk weinig grenzen meer zijn.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
        We gaan langzaam richting totale genetische manipulatie, totdat niemand meer ziek word, iedereen 300 word, en er eigenlijk weinig grenzen meer zijn.
        daar vind de natuur wel weer wat op hoor wees maar gerust
        elk jaar komen de weten schappers wel weer met een geneesmiddel voor een ziekte en elk jaar komen er weer nieuwe ziektes bij
        meen nou aids
        jaren lang dodelijk geweest maar der is nou een goede remmer voor wat het niet meer dodelijk maakt (uitzonderingen daar gelaten)
        het zal me niet verbazen als er binnen een jaar of 10 een ander dodelijke ziekte de wereld in komt waar we nu het bestaan niet van weten.
        Who's the Chef

Comment

Om even terug te komen op het onderwerp:

Mijn mening is dat iemand ook na 1 of meerdere kuren nog naturel massa kan winnen. Daar ben ik zelf een voorbeeld van en er zijn er meer. Ongeveer een jaar na een kuur zou het lichaam weer compleet hersteld moeten zijn. Dat betekent dat hormoonniveau's ook weer als vanouds kunnen zijn. En het is immers nog altijd de hormoonbalans die de mogelijkheid tot spiergroei biedt. Dus groeien in het eerste jaar na een kuur? Forget it. Groeien als je lichaam zich volkomen hersteld heeft? Zeer goed mogelijk. Herstel blijft dus het toverwoord. Een nakuur is slechts een heel klein beginnetje in dat lange proces. Daarna begint het herstel pas echt. Daar hoort basistraining bij, gezonde voeding en de juiste supplementatie.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
            Om even terug te komen op het onderwerp:

Mijn mening is dat iemand ook na 1 of meerdere kuren nog naturel massa kan winnen. Daar ben ik zelf een voorbeeld van en er zijn er meer. Ongeveer een jaar na een kuur zou het lichaam weer compleet hersteld moeten zijn. Dat betekent dat hormoonniveau's ook weer als vanouds kunnen zijn. En het is immers nog altijd de hormoonbalans die de mogelijkheid tot spiergroei biedt. Dus groeien in het eerste jaar na een kuur? Forget it. Groeien als je lichaam zich volkomen hersteld heeft? Zeer goed mogelijk. Herstel blijft dus het toverwoord. Een nakuur is slechts een heel klein beginnetje in dat lange proces. Daarna begint het herstel pas echt. Daar hoort basistraining bij, gezonde voeding en de juiste supplementatie.
            Wederom niets aan toe te voegen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X