Hoe nu verder?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe nu verder?

Hallo,

Eerst mezelf even voorstellen... Ik ben Michel, 31 jaar oud, 75 kg, getrouwd en heb twee kinderen. Ik train al enkele jaren... eigenlijk sinds ik in Dienst (Landmacht) ben gegaan, dat was in '98.

Wat nu... Ik train dus al een tijdje en heb al eens een kuurtje gebruikt en de laatste keer dat ik in Uruzgan zat creatine. Wat het nadeel is, vind ik, dat is dat het niet blijft. Het gaat goed... maar na verloop van tijd dan gaan de "vormen" toch weer weg.

Mijn vrouwtje vind het toch wel mooi bij mij staan... en ik heb nu zo'n punt bereikt dat ik wel wat serieuzer "spul" wil gaan gebruiken. Iets waarvan ik echt groei!!!

Ik weet niet exact wat de regels zijn (misschien toch beter moeten lezen).
    Met vriendelijke groet,

Michel

Edit: topic dicht en aangepast totdat topicstarter de richtlijnen heeft opgevolgd.
    Last edited by Mr. Symmetry; 08-01-2007, 00:20.

Je had inderdaad de regels even moeten lezen, je zegt het zelf al. Ik gooi je topic even dicht totdat je je hebt voorgesteld in het juiste gedeelte. Lees daarna meteen even de richtlijnen door. Vervolgens zal ik je topic weer activeren, waarna eventuele reacties vanzelf gaan komen.

Ik heb ook je topic aangepast omdat de vraagstellinge te open is.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Je hebt je inmiddels voorgesteld zie ik, mooi zo.
      Neem aan dat je ook de rest van de regels inmiddels hebt gelezen, gezien de regel over te open vraagstelling over anabolen lijkt het me niet heel zinvol dit topic weer te openen.
      Als je wat algemenere vragen wilt stellen over werkingen/bijwerkingen of als je een kuurvoorstel wilt doen is dat uiteraard geen probleem.
      Wil je wel aanraden eerst iets meer te lezen zodat je in ieder geval ongeveer een indruk krijgt waar je over praat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X