hard core labs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hard core labs

hey

heb net een bestelling binnen gekregen van hard core labs.
    boldenone undecylenate 200mg/ml

supertest(testosterone enanthate 120mg/ml,testosterone decanoate 100mg/ml,testosterone propionate 80mg/ml

winstrol ject(stanozolol suspension 100mg/ml
    kent iemend de gear en is het normaal dat er in de winstrol kleine poederkorreltjes zitten?
    grtz

Hadcore labs zegt mij niet veel, nee, maar de naam klinkt veelbelovend. Hopelijk komen ze dat dan ook na...

Winstrol is een heel aparte anabole steroide, omdat het geen ester aan zich vastgeplakt heeft. Het is een produkt dat kristalliseert. Het mengt wat lastig met water, hoewel Zambon daar nooit zo'n moeite mee had. Injecties kunnen nog wel eens pijn doen. Korrels hoef je je dus geen zorgen om te maken. Misschien dat je het iets kunt verwarmen, voordat je het zet?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

hard core labs

bedankt voor de info. komt het geheel een beetje overeen met een volwaardige kuur of ontbreekt er nog wat??
      GRTZ

Comment

en daar ga je nu pas over nadenken ???

wat voor een idee had je om het te gebruiken ?
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by marghem View Post
          bedankt voor de info. komt het geheel een beetje overeen met een volwaardige kuur of ontbreekt er nog wat?
          Dat is een vreemde vraag, omdat je alles al besteld hebt. Testosteron past in elke kuur. Boldenone ben ik niet weg van, maar kan zowel in een cutkuur als in een massakuur. Winstrolinjects leveren droge spiermassa, maar niet in de mate zoals trenbolone dat doet. Dus: test + equipoise + winstrol lijkt mij een kuur voor droge massa. Zou er geen wonderen van verwachten.

Comment

Hoe kom je trouwens aan de spullen? heb je dit van een supplier of gewoon van een vreemde site? Dit omdat ik heel dat merk niet ken..

grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hardcore labs draait al een tijdje mee maar is niet zo populair in de lage landen. In het buitenland ligt het beter in de markt. Er is al het e.e.a. getest en vooralsnog waren de testen goed.

echter zijn een aantal producten mijnsinziens niet echt een verrijking van ons UG- assortiment. Neem de Test-500 bijvoorbeeld. Hierin zit 500mg test/ml. De hoogste ooit geproduceerde hoeveelheid test opgelost in 1 ml olie.

De gebruikers melden echter vaak last te hebben van een roidflu. Verder zijn de injecties vaak erg pijnlijk. Dit door de hoge concentratie en de ba/bb verhouding.

Met die winstrol is het ook even goed opletten. De korrels/suspension zijn grover van structuur dan de originele winnies van zambon. Je zal merken dat wanneer je het zaakje opzuigt en wil injecteren er een deel achter blijft in de naald. Je zal het waarschijnlijk ook niet met een naald kleiner dan 0.8mm eruit krijgen en kunnen zetten. Hou hier rekening mee!
              GS had in het begin ook wat problemen met de structuur. Dit hebben ze gelukkig onder controle gekregen.

Zelf verkies ik toch GS over HCL

Met vriendelijke groet,
              Dutchbolic

Comment

Dat is een zeer degelijke uitleg, Dutchbolic! Dat maakt ons ook nieuwsgierig naar jouw achtergrond. Wellicht dat je in je voorsteltopic nog iets kunt vertellen over jezelf. Men neemt nu eenmaal makkelijker iets aan van iemand, als men ook echt wat weet van/over die persoon.

Comment

In die 500 mg test zat "maar" 420 mg geloof ik iets in die richting.... 500 mg is nog steeds niet mogenlijk.... ook zijn het allemaal verschillende esters omdat het anders zowiezo niet past....
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

heb ik van een nieuwe suplier omdat mijn vaste op vakantie is voor onbepaalde tijd. hier in belgie liggen de regels net iets anders dan in nederland dus is alles wat duurder en het assortiment minder ruim
                    grtz

Comment

heb ik van een nieuwe suplier omdat mijn vaste op vakantie is voor onbepaalde tijd.
                      Tja, zo kun je dat noemen...

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                        Tja, zo kun je dat noemen...
                        haha lol.. ik heb weleens van het merk gehoord heb ook weleens wat er van gezien. heb veel gezeik gelezen/gehoord over pijnlijke injecties

Comment

Originally posted by red View Post
                          In die 500 mg test zat "maar" 420 mg geloof ik iets in die richting.... 500 mg is nog steeds niet mogenlijk.... ook zijn het allemaal verschillende esters omdat het anders zowiezo niet past....
                          Wat in het ene potje zit hoeft natuurlijk niet in het andere potje te zitten

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                            Hadcore labs zegt mij niet veel, nee, maar de naam klinkt veelbelovend. Hopelijk komen ze dat dan ook na...

Winstrol is een heel aparte anabole steroide, omdat het geen ester aan zich vastgeplakt heeft. Het is een produkt dat kristalliseert. Het mengt wat lastig met water, hoewel Zambon daar nooit zo'n moeite mee had. Injecties kunnen nog wel eens pijn doen. Korrels hoef je je dus geen zorgen om te maken. Misschien dat je het iets kunt verwarmen, voordat je het zet?
                            Ik heb winny van Zambon gehad. Alleen de ene keer bleef de vloeistof gemend en bij een andere keer kwam er duidelijk water los van de witte stof? Ik heb verschillende reacties gehad, ben er alleen nog steeds niet zeker van WELKE van de 2 nou de echte was...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

heb ik van een nieuwe suplier omdat mijn vaste op vakantie is voor onbepaalde tijd. hier in belgie liggen de regels net iets anders dan in nederland dus is alles wat duurder en het assortiment minder ruim
                              grtz
                              IK weet niet wie u supplier was, maar de regels in belgie zijn hetzelfde als in nederland ze kerel en dat het in Belgie duurder is ,is waarschijnlijk iets wat u supplier u wijsgemaakt heeft.

Ik heb toch mijn bedenkingen bij een test van 500 mg/ml (420mg/ml) dit kan volgens mij niet of het moet verdomd pijn doen om het te zetten

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X