Eertse kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry, maar waar ben jij nou mee bezig?
    Je traint pas 5 weken dus bezit nog niet eens de goede technieken voor alle oefeningen. Daarbij ga je ook nog eens kuren. Ik schat de kans op blessures dus ook hoog in.

Daarbij je voedingsschema is niet bepaald goed, en je kuur schema al helemaal niet.
    Je zal wel een fout hebben gemaakt, de mg zullen wel ml moeten zijn. Tenminste dat hoop ik voor je. Anders ben je echt verkeerd bezig.
    Dan je nakuur begint al helemaal niet op de goede week, tenminste ervan uitgaande dat je kuur minstens 8 weken duurt. Een nakuur met een deca kuur komt pas na 3 weken na de laatste prik, en zeker niet in je laatse week van je kuur..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

de kuur is waarsch. 1 ml test en 1 ml deca neem ik aan? (ipv 1mg want 1 mg is niks)
      dat zou in 1 keer kunnen.
      je tabs is in rare mate opgebouwd. nakuur klopt wel.
      wat ik zie in je trainingsschema: geen benen trainen. DUDE, als je geen benen traint wordt je nooit groot. je kan een groot lichaam niet op slappe stokjes voortbewegen.
      dit allemaal overwogen zou je de kuur kunnen doen. MAARRRRRR...... die 5 weken he. lees het verhaal van harold maar es goed door. BLESSURES!!!!!
      je pezen/ aanhechtingen etc. zijn niks gewend. je zal jaren met problemen lopen. ik heb genoeg gasten gezien die dat meemaakten. de blessures zijn echt niet om te lachen.
      dus: ga paar jaar serieus met schema's trainen en goed eten, dan kom je zeker al wel 10kg aan, en dan kan je altijd nog kuren.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ja, jullie hebben me wel overtuigd om zeker nu niet te kuren.

ter info, ik heb zonet het spul eens bekeken...

2 flesjes nandrolone decanoaat 200 mg/ml (elk 10 ml)
        2 flesjes testosteron enanthate 250 mg/ml (elk 10 ml)
        dit van het merk golden gear.

1 potje tamoxifen (10 mg - 100 tabs)
        1 potje methandienone (10 mg - 100 tabs)
        dit van het merk extreme power labs

en idd na navraag is het 1 ml deca en 1 ml test.

ik zal wel eens nazien op het forum over hoe het te gebruiken in de toekomst.
        ik laat iig het spul ff opzij liggen.

grtz manne en thx for de info hoor !

Comment

vreemde vrienden
          die willen je de eerste kuur gelijk 20 weken laten prikken als ik er van uit ga dat het hun bedoeling is dat je 2 potjes op maakt
          20 weken is wel heel erg lang
          ik zou het maar proberen terug te brengen kerel
          denk dat je er nog de eerste 4 jaar niet aan moeten denken
          je zal als je voeding en training in orde is van zelf uit al hard groeien

tis maar goed dat je hier op het forum bent gekomen alndes had je over een maand of 4 miss wel permanente schade aan je weefsels gehad

even voor de duidelijkheid
          methandienone staat niet in mijn woorden boek iemand uitleg??
          Who's the Chef

Comment

Kerel ik zou ook zeker je benen gaan trainen ik vraag me af toen je nog wou kuren had je enig idee wat je in je lijf zou stoppen??
            Denk het niet he niet zo slim...
            Ik denk dat je vrienden er ook weinig verstand van hebben aan die kuur te zien.
            Ga zoals de andere ook zeggen gewoon lekker naturel trainen ik doe het zn 5 jaar heb wel 25kg gewonnen in die tijd puur natuur!!!
            ''I'm proud to this is all natural babe!!"

Comment

Methandrostenolone en methandienone staat ook niet
              in me woorden boek

Comment

ey manne,

na wat research: volgende bemerkingen..

tamoxifen = nolvadex
                en methandienone = dianabol (dbol) ?

En heb trouwens een vraagje los van de stuff:
                blijkbaar maakt iedereen een verschillend dosis test op natuurlijke manier aan.
                mensen die een hogere test gehalte hebben.. zijn zij niet dichter bij hun genetische limiet ? of zou je juist zeggen dat het omgekeerd is ?

er zijn panlatten en er zijn mensen die zelf al wat meer spiermassa hebben.
                ik neem aan dat dit hier iets mee te maken heeft.
                maar wie zou er nu sneller aan zijn genetische limiet zitten ?

grtz

Comment

de dosis die je aan maakt is erg erg weinig hoor denk dat dat niet echt veel zal uit maken
                  Who's the Chef

Comment

Heeft er denk ik ook wel wat mee te maken.
                    Maar wat zeker is dat je 3 verschillende lichaamstype hebt. Dat zijn de ectomorf de mesomorf en de endomorf. Daar zit voornamelijk het verschil in kwa spieropbouw en dat soort dingen. Ze hebben allemaal verschillende eigenschappen als we kijken naar het opbouwen van spieren en opbouwen van vetmassa. Zo zal de ecto zich helemaal vol moeten vreten om maar een beetje massa aan tekomen. Maar de endomorf daarin tegen moet meer oppassen omdat deze de eigensschap heeft om vetmassa aan te zetten.
                    De endomorf is eigenlijk de atletische van allemaal, en zal door goede voeding en training makkelijker spieren op kunnen bouwen dan de ecto en de endo.

Grtz.
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

je voedingsschema trekt op zeik, ik eet wat jij eet voor 10 uur s'ochtends. Minder shakes(dure rommel voor wat ze maar zijn) en meer propere vormen van eiwitten, alla melk, tonijn, gevogelte, kwark,...
                      the one and only tabata overlord

Comment

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ervaring.html

dit had nochtans +- een OK beoordeling,
                        de shake van s'avonds is trouwens vervangen door "kwark"
                        en de shake van smorgens heb ik weggelaten.
                        en om 14:30 er is nu dagelijks afwisselend een portie rijst/pasta.

Comment

hey peepz,

ik wou maar ff laten weten dat goed trainen + rust en goed eetschema
                          echt werkt... Ben nu een 5-6 weken met een iets of wat goed eetschema aan het trainen (massatraining dan).
                          En ik moet zeggen dat ik zonder kuur meer als tevreden ben.
                          ben 3 kg bijgekomen atm.

Dus zeker een big thx voor alle info hier gegeven.
                          Laat het een inspirartie zijn voor alle leken die willen kuren...

Grtz...

Comment

Mooi dat het zo goed gaat kerel en dat je wat hebt gehad aan de tips hier!

Comment

dat vind ik lek om te horen kerel
                              gaaf dat je dat nog even laat weten zijn de tips niet voor nix geweest
                              en val je iig niet in die eigewijze knakkers groep die het toch wel doen
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X