Kuurtjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtjes

Ik ken zo goed als niks van al die kuurtjes,maar als ik hier zo lees over "injecteren"...Vinden jullie dat niet gevaarlijk om al die troep in te nemen???
    getting back in shape...

Enorm gevaarlijk, ik zou er nooit aan beginnen als ik jou was.

Greetz.

Comment

een sigaret roken terwijl het op pakje staat dat je er dood aan gaat is ook gevaarlijk!
      je kan zo onder een bus komen,vind je het nie gevaarlijk om op buiten te lopen.

Comment

foute kuur test enanthaat.

hallo,
        ik ben in december begonnen met een kuur testosteron enanthaat van goldengear. De eerste paar weken ging het goed alleen last van kleine zwelling maar met een warme douchestraal op de injectieplek was dit opgelost. Nou is het in de 5e week fout gegaan ik liet een vriend van me de injectie zetten en dat is dus niet goed gegaan. ik kreeg een zeer pijnlijke bult boven me stuitje die door de dokter werd omschreven als een haarabces. het trok na een aantal dagen weer weg en ik ging door met de kuur. nog geen week later kreeg ik een rare pijnlijke bult op mijn teelbal. heb daar antibiotica voor gekregen. toen ben ik aan me nakuur begonnen. tamoxifen. daar had ik geen problemen mee. ik ben nou klaar met alles en al de massa die ik heb opgebouwd ben ik kwijt aan het raken. me kracht en omvang neemt gewoon snel af. zit er nou aan te denken om een dianabol kuutje te gaan doen want die injectables werken bij iedereen anders. wie heeft er ervaring mee en weet er misschien meer over te vertellen graag reactie groetjes arjan

Kerel, ofschoon ik veel medelijden met je heb, wil ik toch dat je je netjes voorstelt. Zie PM voor meer info. Je bent duidelijk gaan kuren zonder kennis en alle horror die bekend is overkomt jou dus. Nadat je je hebt voorgesteld kun je een eigen topic openen, zodat je persoonsgerichte adviezen kunt krijgen. Mr. Symmetry
        Last edited by Mr. Symmetry; 01-03-2007, 00:52. Reason: Gebruiker heeft zich nog niet voorgesteld.

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
          een sigaret roken terwijl het op pakje staat dat je er dood aan gaat is ook gevaarlijk!
          je kan zo onder een bus komen,vind je het nie gevaarlijk om op buiten te lopen.
          hahah idd, stoot je iemand prongeluk zegg je fatsoenlijk sorry, trekt i een mes of nog erger.
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Ik hou het liever puur natuur,als je op die manier iets bereikt weet je tenminste dat je dat te danken hebt aan jezelf,je inzet,je dicipline,je opofferingen,...en niet aan een of ander chemisch goedje dat ge in uw lijf hebt gespoten...
            ieder zijn mening...
            getting back in shape...

Comment

Originally posted by Aphasia View Post
              en niet aan een of ander chemisch goedje dat ge in uw lijf hebt gespoten...
              ieder zijn mening...
              of pillen gepakt? maar die zijn beetje schadelijker en werke niet zo goed

Comment

zit je wel erg verkeerd te spuiten als je bij je stuitje zit, sjaak. je moet de buitenste quadrant pakken van je ass, dus dat is ver van je stuit.

@aphasia: mensen die eraan beginnen weten in ieder geval dat je het in je body kan spuiten zonder dat je dood gaat.
                er is hier niemand, die een potje waar een doodshoofd op staat en verder geen naam of info die dat zou nemen hoor. alleen maar spullen die 'bekend' zijn.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Beste doublestripe.
                  Ik denk zelf dat je beters geen dianabol kan nemen.
                  Waarom als je het van deze kuur al snel kwijd raakt .
                  Dan raak je zowiezo ALLES kwijt met wat je gaat aangekomen van de d-bol.
                  Dat denk ik zelf dan he.
                  Zoals je zelf denk ik ook wel weet geeft d-bol geen goeie massa kwaliteit.
                  Maar ik moet ook niet teveel zeggen.
                  Want ik heb het ook gebruikt als 1st kuur en ben toen 12kg aangekomen en daarvan 10kg over gehouden.
                  Dus je moet ook wel een beetje geluk hebben denk ik.
                  Nou ik lees wel wat je gaat doen. zo ja heel veel plezier
                  Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

gewoon niet aan beginnen als je al twijfeld
                    Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X