Kuurtje winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (dino21 @ Jun. 05 2003,08:51)]Maar betrap ik je er nu op dat je van mening veranderd ben cur, want staat me van bij dat je zker wel voor afbouwen was!Anders is toche cht kans dat je lever in slaap valt
    Yep dat heb je heel scherp opgemerkt
    Heb er met veel mensen over gepraat, van een arts tot hardcore BB-ers en daar kwam iedere keer weer uit dat het niet kan. Je lever valt er niet van in slaap.
    Heb met de winstrol niet opgebouwd en meteen op 50mg gaan zitten.
    Stop na 6 weken ook ineens en laat je weten hoe dat gaat.
    overigens wordt er aangeraden om met clen wel op en af te bouwen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 05 2003,11:04)]Oke discussie over op en afbouwen komen we nooit uit denk ik.
      Maar het luikt me verstandig als je voor het eerst bv d-boll gebruikt om met een lage dosis te beginnen en daarna op te bouwen om de reactie van je lichaam te peilen.
      Als je gelijk met de max dosis begint en je kan er echt niet tegen......

Grtzzzzzz Ax [Automated by GetSmile]
      Begrijp je Ax maar gezien het korte halfleven van d-boll, 4-5 uur is dat wel te overzien vind ik persoonlijk tenminste.

Greets...

Comment

Er is wel een verschil volgens mij Mr.C
        Als je bv gelijk 50 mg slikt op dag 1 en je krijgt er een lichamelijke reactie op, bv een allergische reactie, wat mogelijk is dan zal dat veel meer consequenties hebben dan dat je voorzichtig begint met bv 10 mg.
        Ik denk dat je de begin dosis los moet zien van de kuur maar meer als test hoe je er persoonlijk op reageert.
        Blijkt dat je helemaal geen negatieve reacties er op gekregen hebt kan je de volgende kuur op de “normale” dosis starten.
        Ik blijf er bij dat je beter de veilige kant kan kiezen……..maar dat is mijn mening.

Grtzzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

ja, ok, de 1e kuur met een bepaald product zou je kunnen opbouwen, maar ik had het over gevorderden

Comment

Cur die reply om op 30 mg te gaan zitten was dat tegen mij bedoelt? En nakuren met nolva? Hoeveel en wanneer?

Comment

Oh ja ik had nog een vraagje? Ik kan clen krijgen maar deze is vloeibaar. Is dit te betrouwen of kan ik beter tabs zoeken? In welke dosissen word dit verkocht ( mg?? per tab en tabs per potje)?

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]Ben trouwens in een week 1 kilo aangekomen en 2 % lichaams vet eraf.
                Naar aanleiding van Dino's resultaat ben ik vanmorgen ook eens op de wegschaal gaan staan.......eigenlijk wel 3 keer om te kijken of dat gekke ding 't goed aan gaf maar ik ben sinds maandag 1.4 kg aangekomen! Dat kan toch niet door die winstrol komen lijkt me erg stug

Grtzzzzz Ax
                DUM SPIRI SPERO

Comment

Hier zeggen ze dat winstrol 2 mg of 5 mg tabs zijn
                  http://home.no.net/jorg1en/winstrol.htm

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (dafke @ Jun. 06 2003,13:37)]Hier zeggen ze dat winstrol  2 mg of 5 mg tabs zijn
                    http://home.no.net/jorg1en/winstrol.htm
                    Ander merk!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (dafke @ Jun. 06 2003,08:54)]Cur die reply om op 30 mg te gaan zitten was dat tegen mij bedoelt? En nakuren met nolva? Hoeveel en wanneer?
                      Was voor Dino
                      Bij alleen winstrol de dag nadat je de laatste tabs hebt ingenomen beginnen met nakuren.
                      10 dagen 40mg gevolgt door 10 dagen 20mg.

Greets...

Comment

Ax je hebt helemaal gelijk als het de eerste keer is dat je een bepaald produkt gebruikt

Greets...

Comment

Winstrol raar spul.......
                          Vandaag even snel langs de dieetiste gehobbeld omdat maandag ivm met pinksteren 't niet kan.
                          Even heel snel mijn bf laten meten, ze had niet meer tijd, en die is al onder de 7% gedropt! alleen mijn onderste buispieren zijn niet nog niet zichtbaar.
                          Mijn armen zijn bijna 1 cm gegroeid in enkele dagen!
                          Als dit zo doorgaat belooft het wat.
                          Het viel sommige trainers ook op dat [vooral mijn schouders] erg groeien.
                          Trainen gaat ook erg goed ben al meer dan 10 kg zwaarder met banken gegaan. [bankdrukken zit als afsluitpost in mijn borstschema]
                          Kortom, of het nu wel of niet door de winstrol komt ik ben erg tevreden  
                          Als dit zo doorzet kan ik zeker die 3 kilo, ik hoop op 4 halen.
                          mijn BF wil ik op 5 of lager krijgen al wordt me dat ten strengste afgeraden.

Moest ik ff kwijt.

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Dat het wordt afgeraden kan ik helemaal volgen Ax, is wel heeeeeel erg laag hoor...

Verder mooi dat het zo lekker gaat natuurlijk!

Comment

Cur ik wou die winstrol clen combi doen waar jij van sprak
                              Maar hoeveel clen en om de hoeveel dagen? (hoeveel tabs?)
                              De nolva heb ik dus 600 mg van nodig hoeveel tabs zijn dit?
                              Ik zou wel maar 30 mg winstrol nemen ipv de 50 mg die jij zei, durf ik niet?

Comment

Die 50 mg winstrol noemde Curiosio ook niet als advies voor jou hoor Dafke, hij gaf alleen aan wat hij zelf gebruikt. Z'n advies aan jou was 30 mg dus dat volg je keurig op!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X