Kuur dianabol/stromba of dianab/stromba/sust/deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur dianabol/stromba of dianab/stromba/sust/deca

Hoi allen,

Graag jullie mening. Ik train al jaren (combi 2x fitness/2x boksen p/w). Stats 1.80m/ 92 Kg.
    Aantal kuren in het verleden al gedaan ( dianabol/stromba, anadrol/stromba/clenb e.d.)

Nu twijfel ik welke kuur ik ga doen.

Kuur 1: Naposim i.c.m. Stromba (tabl 5 mg)

6 weken Naposim 30 a 40 mg per dag
    8 weken Stromba 40 a 50 mg per dag (startende in week 3 van de kuur)

of

Kuur 2 (meer een knalkuurtje): Naposim, Stromba, Sustanon en Deca 200

6 weken Naposim 30 a 40 mg per dag (start in week 1)
    8 weken Stromba 40 a 50 mg per dag (startende in week 3 van de kuur)
    10 weken Sustanon (500 mg p/w) (startende in week 3 van de kuur)
    8 tot 10 weken Deca 200 (200 of 400 ml p/w) (startende in week 7)

Graag jullie mening, advies, tips,ervaringen e.d.
    Alvast bedankt

Geen twee orals combineren, hou het simpel test e, en dan wa dianabol voor massa of winstrol voor droogte.

Grtz

Comment

8 weken winni is wel erg lang op 40-50mg.

denk je ook aan je nakuur...
      Who's the Chef

Comment

kuur 1 is not done, omwille van mogelijke leverproblemen, lange testonderdrukking en verslechtering van de cholesterol.

kuur 2 trekt ook op de zeik.
        Last edited by Genjuro; 08-06-2007, 18:22.
        the one and only tabata overlord

Comment

Ok dat is duidelijke taal ;-).

Welke combi geef jij de voorkeur aan Genjuro? Wat is een goede kuur om weer wat massa bij te kweken en toch vrij droog te blijven?
          (ter info:Ik heb sustanon en naposim liggen)

Alvast bedankt

Comment

massa kweken en droog blijven is een mythe. dat word niks. massa is vocht massa en droog is droog.
            eerst massa trainen, daarna droog trainen. ik heb jaren de fout gemaakt die jij nu wil maken. en eenmaal ik doorhad dat je eerst vetter moet worden, ging ik met bakken vooruit.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
              massa kweken en droog blijven is een mythe. dat word niks. massa is vocht massa en droog is droog.
              eerst massa trainen, daarna droog trainen. ik heb jaren de fout gemaakt die jij nu wil maken. en eenmaal ik doorhad dat je eerst vetter moet worden, ging ik met bakken vooruit.
              Bruce, denk toch dat als je bv een sust/deca/dianabol kuur doet dat een goede massakuur is met als gevolg ook veel waterretentie en een "opgeblazen" look. Maar dat je bijv. test/winstrol en-of tren ook massa bijkomt maar een "drogere" netto massa met dus minder waterretentie en dus minder opgeblazen. Echt droog kuren zal je niet doen maar er is wel een duidelijk verschil in resultaten aan de hand van 'wat' je kuurt.

Comment

met droog en massa bedoelt hij vet een beetje dalen en enkel spiermassa doen stijgen. Niet de brute massacombi van vet vocht en spier.

De steroiden waar hij aan moet denken zijn dan hoge androgenen en degene die niet of nauwelijks naar oestrogeen converteren, of er een ai bij de as zetten.

Dan zou ik aan de mogelijke andere sides denken en welke je bereid bent te ondergaan.

Als je toch die 2 roids al liggen hebt, Sustanon met een napoism kickstart, en daarnaast arimidex erbij zal goed wat droge massa geven. Er zijn betere kuren voor je doeleinden, want napoism is een echte massasteroide, maar ja...
                Last edited by Genjuro; 10-06-2007, 09:31.
                the one and only tabata overlord

Comment

droog betekent beetje massa. ik heb het over massa kuren als de kilo's eraan vliegen. (terzijde of ze er weer afvliegen)
                  IEDEREEN wil kuren zonder vet en vocht aan te komen en dan liefst elke keer 5kg pure spier erbij. maar zo werkt het helaas niet
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik zou bij een goede massa kuur gewoon lekker op voor de deca/sus/ en dboll gaan. Daar heb ik de meeste resultaten nog mee geboekt..

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hoi thanks voor de reacties.

Ik volg jouw advies op Harold. Ik haal er Deca bij en begin aan deca/sust/dbol

Wat voor schema heb jij aangehouden? hoe lang en welke doseringen?

Thanks,

Greetz,
                      E

Comment

Mijn kuur zag er zo uit.
                        week 1 t/m12 500mg sus 400 mg deca beide human grade
                        week 1t/m 6 dboll 50mg van g.s.

Daarbij natuurlijk de bijpassende nakuur..

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Thanks Harold...en nu natuurlijk de vraag (ja je kon m verwachten ;-) )

Hoe zag jouw nakuur eruit dan?

Enkel clomid of nolva of heb je er ook hcg bijgezet? doseringen en hoe lang?

Wil graag goed voorbereid zijn wanneer ik van start ga

Alvast bedankt

Groeten,
                          E

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X