Boldenone-Test-Primo 2de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boldenone-Test-Primo 2de kuur

Guys/ladies,

Ik ga volgende week met mijn 2de kuur beginnen....

Week 1-8 : Testosteron Enanthate 500mg/week
    Week 1-10 : Boldenone 400mg/week
    Week 1-10 : Primobolan 200mg/week
    week 13-15 : nakuur 20mg/dag (Nolvadex)
    week 8-9 : clenbuterol opbouwen van 1 tot 5 p/d
    week 12-13 : clenbuterol 5 p/d

Ik ben 1.68 cm, 71 kg, weet mijn bf nog niet, hoop hiermee minimaal 8 kg te pakken.....

Heb wel een vraagje... Kan je die 3 AS in 1 spuit zetten, dus dan heb je 1 spuit van 6 ml ?

Ty...
    Last edited by tyrone; 20-08-2007, 22:21. Reason: Aanpassing van de kuur
    NO PAIN, NO GAIN !

Primo en bold zijn te laag gedoseerd. Deze dienen beiden op 600 te worden gezet. En nee, 6 ml in ene keer gaat niet! Al op olie gebaseerde as kan je wel in 1 spuit combineren.

Grtz

Comment

Waarom maar 5 weken test E?
      als je 5 weken wil doen kan je beter Sust op Prop nemen.
      Who's the Chef

Comment

Thanks Guys,

@Riki:
        We hebben dit samen met een sportarts samengesteld, omdat ik niet al te groot ben heeft hij mij aanbevolen om die doses te gebruiken....
        Voor zover ik weet zijn alle drie de AS op oliebasis.... correct me if I'm wrong.....
        Kan ik dan beter 2 x 3 ml spuitjes nemen?

@been:
        5 weken kuur vanwege mijn werk, ze mogen er niet achter komen dat ik aan het kuren ben.....
        Wat zijn de voordelen van Prop of Sust tegenover Test E? Waarom zou ik beter die gebruiken?

gr
        Ty
        NO PAIN, NO GAIN !

Comment

of je nou 5 of 10 weken kuurt merken gaan ze het echt wel hoor kerel.

Test E duurt al een week of 2 - 3 voor het iets gaat doen en sust en prop is een stuk sneller.
          Who's the Chef

Comment

Duidelijk.... Dat dacht ik al dat sust en prop een stuk sneller zouden zijn... Ik zal er de volgende keer aan denken, thanks, die spullen halen we vanavond op, misschien kan ik er nog sust of prop bijnemen (als hij het op voorraad heeft dan) Ik hou jullie op de hoogte...

Hmmm.. dan word het extra grote blousen en truien aandoen op werk, haha
            NO PAIN, NO GAIN !

Comment

Als het echt zo een probleem is kan je miss beter tot de winter wachten.
              Who's the Chef

Comment

Ty, idd 2 x 3 ml zetten. Je kan ze overigens wel mixen. Als je zelf gaat zetten, probeer dan uw benen. Om de week het ene been, dan het andere. Succes. De bold is weggegooid geld aan die dosis. De primo ook.

Grtz

Comment

Riki, Wat raad je aan dan? Primo verhogen naar 400 en Bol naar 600 ?

gr
                  NO PAIN, NO GAIN !

Comment

Ty, Been heeft gelijk, se. Je werkt met lange esthers. Die beginnen pas vanaf week drie te werken. En bold nog later, duurt lang voordat deze begint te werken. Ik zou het volgende voorstellen

1-12 wk
                    500mg test e (1e wk frontload van 1000 test e)
                    600mg bold (1e wk frontload van 1200 bold)

1-4 wk
                    40 mg winstrol

15-18 wk nolvadex

Dat zou meer als voldoende moeten zijn voor een eerste kuur. je zal droger worden en heel tevreden zijn met de resultaten. Een kwaliteitskuur. Nolvadex bij de hand eod 20 mg om de bloat tegen te gaan van de test e. Primo bewaar je voor later.

Comment

Sorry maar deze kuur is waardeloos, Als je net een beetje gaan werken kap je al met je kuur, en dan hoop je in die paar weekjes 8 kilo te pakken????
                      Als je gaat kuren doe dan een normale kuur en ga niet zomaar wat aanzitten klooien.
                      En daarbij heb ik nog een vraag wat is je trainings ervaring? En wat heb je naturel al gepakt?? Wat je stats zijn niet echt geweldig, om met een kuur te beginnen..

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X