Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur

Hey guys and girls,

Ben al een poosje niet meer actief op het forum geweest, maar ben nog altijd in training en nog redelijk in shape.
    Ik wil eind dit jaar weer een kuurtje doen, en ik had zelf gedacht aan een stack met :

500 mg testosteron of sustanon p/w
    400 mg deca durobolin p/w
    25 mg dianabol p/d

Ik heb een kuurverleden met enkele redelijk grote kuren, lijkt jullie dit wat, of hebben jullie een ander idee of een suggestie?

Standaart kuurtje
    4 weekje D boll als kickstart.
    Zou D's wel op 30mg houden 1 pil is 10mg als ik me niet vergis.

Wat zijn je stat's?
    Who's the Chef

Comment

Ik geloof dat het gangbaarder is de deca/sust om de 5 dagen te zetten?
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kuur

ik zou de diana op 40 mg per dag houden verdelen over de dag voor de rest ziet de kuur er goed uit, mocht je niet je behaalde resultaten halen kan je altijd nog in de 4de week even 600mg om 750 zetten, ik heb dat ook gedaan en sinds ik dat zet knal ik, stop ook niet meer met dat aantal.....

maar 400 om 500 moet echt genoeg zijn normaal.

Comment

Originally posted by leroyw View Post
          ik zou de diana op 40 mg per dag houden verdelen over de dag voor de rest ziet de kuur er goed uit, mocht je niet je behaalde resultaten halen kan je altijd nog in de 4de week even 600mg om 750 zetten, ik heb dat ook gedaan en sinds ik dat zet knal ik, stop ook niet meer met dat aantal.....
          maar 400 om 500 moet echt genoeg zijn normaal.
          in week 4 verhogen?? dan begint t pas te werken
          400 deca is ruim volldoende
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
          We like it
          ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

500 test en 400 deca is voldoende meer is overbodig

Comment

Blijft toch een eigenwijze jongen he, die leroyw.

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
                Hey guys and girls,

Ben al een poosje niet meer actief op het forum geweest, maar ben nog altijd in training en nog redelijk in shape.
                Ik wil eind dit jaar weer een kuurtje doen, en ik had zelf gedacht aan een stack met :

500 mg testosteron of sustanon p/w
                400 mg deca durobolin p/w
                25 mg dianabol p/d

Ik heb een kuurverleden met enkele redelijk grote kuren, lijkt jullie dit wat, of hebben jullie een ander idee of een suggestie?
                als je een kuur verleden hebt met grote kuren waarom vraag je ons dan of dit een goed idee is, dan weet je dat zelf toch ook wel?.

Comment

Comment

er is tog nix mis mee dat hij graag wil weten hoe de anderen er over denken hier waar denk je dat een forum voor is
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                      er is tog nix mis mee dat hij graag wil weten hoe de anderen er over denken hier waar denk je dat een forum voor is

als je een groot kuur verleden hebt met grote kuren moet je toch weten dat dit een standaard massa kuur is die super goed werkt en vele beginners vaak nemen.

Comment

Hoelang duurt je kuur?
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ik was van plan om 8 wkn te kuren

Comment

Is acht niet wat kort? Aangezien je hoofdbestanddelen van de kuur pas aanslaan in de 4e/5e week heb je dan wel maar een heel kort tijdsbestek dat je er echt van profiteert lijkt me.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

kuur

het ligt ook echt aan wat je gaat nemen, als je sustanon zet zou ik hem gewoon op 750 houden omdat er 4 esthers inzitten en je dus zeker genoeg van alles krijgt, enanthaat kan je gewoon op 500 houden.

of je een groot kuurverleden hebt maakt geen fuck uit, als je maar een goeie lange poos eruit bent geweest ( kuren dan ) dan slaat het zeker wel aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X