kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtje

Graag jullie mening en eventuele verbeteringen..

test e 1->9 500mg/w
    tren e 1->4 200mg/w
    primo 5->8 200mg/w

nakuur, nolvadex en clomid

de reden waarom ik 2 maal een product 4 weken verkies is omdat ik mijn laatste kuur (deca + sustanon) na 4 à 5 weken geen kracht of massa meer bijkwam..

Vandaar dat ik op dit idee kwam.. absurt? of het proberen waard?
    andere ideeën zijn ook welkom..

Grtz

De tren eruit als ge ah begin staat van kuren. De primo en test ent op 10-12 wkn a 500 mg/wk. Je opmerking aangaande test en deca is gek, want voor stabiele bloedwaarden ben je minimaal 3 wkn onderweg gezien het halfleven van 10.5 dgn.

Grtz

Comment

ben het riki eens tren e eruit primo/test voor 10-12 weken en ik vindt het raar dat je kuur deca/test naar 5weken al niks meer heeft gedaan ik denk toch dat het aan je voeding schema heeft gelegen

Comment

mja ben op die 5 weken van 68 naar 80kg gegaan.. en erna bleef ik op de 80 hangen.. en geen krachttoename meer..

maar dankje voor de raad, deze ga ik zeker opvolgen

Grtz

Comment

Originally posted by huhh View Post
          mja ben op die 5 weken van 68 naar 80kg gegaan.. en erna bleef ik op de 80 hangen.. en geen krachttoename meer..

Grtz
          Hopelijk heb je dan geleidelijk uw voeding opgedreven als je van 68 naar 80 bent gegaan, anders zal die 80 ook niet lang blijven hangen.

Grtz
          stil growing

Comment

Originally posted by huhh View Post

Grtz

12 kilo in 5 weken????? is dat niet genoeg dan, wat verwacht je dan van deze kuur. Het resultaat van deze kuur zal je niet snel meer halen.

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Je hebt al eerder gekuurd en van deze laatste kuur ging je van 68 naar 80 hoe zwaar was je dan toen je de eerste keer kuurde?????????????

Comment

Originally posted by snipke View Post
                Hopelijk heb je dan geleidelijk uw voeding opgedreven als je van 68 naar 80 bent gegaan, anders zal die 80 ook niet lang blijven hangen.

Grtz
                muah, na 4 weken hangt er nogaltijd 78 nu..

Originally posted by quibus View Post
                Je hebt al eerder gekuurd en van deze laatste kuur ging je van 68 naar 80 hoe zwaar was je dan toen je de eerste keer kuurde?????????????
                dat was van 63 of 64 naar 72 fzo geloof ik.. maar kheb een periode niet meer getraind en was dan terug gezakt naar 66, terug beginnen trainen en bleef ik op die 68 of maximum 70 kg hangen..
                Maar idd, goede vraag lol.

iig, danku voor de reacties, deze mag gesloten worden voor mijn part.

Grtz..

Comment

Op verzoek gesloten.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X