Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat is het juist jack, mijn karakter heeft er voor gezorgd dat ik bijna van het eten een hartaanval had gekregen, dus dat kwam ik zeker niet tekort karakter.
Ben wel benieuwd naar je gains,zeker pics voor en achter maken.
Ik had je bulkdieet nog niet gelezen. Wat een belachelijk dieet. Denk je nu echt dat je met die big-macs en die hoge cal aantallen meer spiermassa aanzet. Je zult wel veel massa opbouwen maar of het meer spiermassa zal zijn betwijvel ik. Denk ook dat je bloedruk behoorlijk op zal lopen om van je chloresterol nog maar niet te spreken.
Citaat[/b] (bruce @ Jul. 18 2003,21:04)]wilde bras, weet je wel iets van insuline? dan moetje wel zo vreten. anders ga je kapot!!
tis raar, maar waar!!
Klopt helemaal
Vind het persoonlijk te gevaarlijk om insuline te gebruiken maar wat je zegt klopt helemaal.
Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,19:31)]Ik had je bulkdieet nog niet gelezen. Wat een belachelijk dieet. Denk je nu echt dat je met die big-macs en die hoge cal aantallen meer spiermassa aanzet. Je zult wel veel massa opbouwen maar of het meer spiermassa zal zijn betwijvel ik. Denk ook dat je bloedruk behoorlijk op zal lopen om van je chloresterol nog maar niet te spreken.
belachelijk dieet, ahum, je hebt ook cals nodig hoor om aan te komen. en ik ben een ecto, ik verbrand heel snel vet, dus ik heb het zeker nodig, ook omdat ik insuline doe ja.
Citaat[/b] (Wil de Bras @ Jul. 18 2003,19:31)]Ik had je bulkdieet nog niet gelezen. Wat een belachelijk dieet. Denk je nu echt dat je met die big-macs en die hoge cal aantallen meer spiermassa aanzet. Je zult wel veel massa opbouwen maar of het meer spiermassa zal zijn betwijvel ik. Denk ook dat je bloedruk behoorlijk op zal lopen om van je chloresterol nog maar niet te spreken.
belachelijk dieet, ahum, je hebt ook cals nodig hoor om aan te komen. en ik ben een ecto, ik verbrand heel snel vet, dus ik heb het zeker nodig, ook omdat ik insuline doe ja.
Jack, profs als Orville Burke eten max 8000 kcal in the off season. Maar om groot te worden moet je idd groot en shoon eten. Iig suc7!
Ben heel benieuwd naar hoe het gaat bevallen. Zou het zelf niet moeten proberen anders zit ik zo weer boven de 20%..
Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 19 2003,18:14)]Ben heel benieuwd naar hoe het gaat bevallen. Zou het zelf niet moeten proberen anders zit ik zo weer boven de 20%..
Andere genen hè. Jij bent dan ook bepaald geen ecto natuurlijk, net zomin als die profs trouwens...
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment