eesrte kuur begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eesrte kuur begonnen

hallo,

op 27-6 ben ik begonnen met mijn eerste kuur.
    250mg test e om de 5 dagen
    200mg deca om de 5 dagen

eerste keer heb ik van allebei dubbele dosis gespoten en ik ga 8 weken kuren ivm vakantie.
    nakuur is nolvadex 40mg per dag voor 4 weken

ik ben 26, 177cm lang, weeg 80kg en heb (volgens elektronische meting) 19%vet

Pfff, wel best hoog vetpercentage vooral voor de zomer en deze kuur, zal best wel wat vocht en mogelijk ook wat vet bijkomen, schoon eten en ook na je kuur, ivm hoog oestrogeengehalte. Voor de rest zal het wel goed gaan komen.

Comment

Met die stats heb je nog niet een beetje een kuur nodig, maar oké.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik zeg al "volgens". die elektronische dingen kloppen nooit. ze hadden een tangetje besteld maar die hadden ze nog niet. het is maar dat ik kan kijken of er iets bijkomt of af gaat. vermoed zelf dat ik rond de 13% zit maar als ze weer een tang hebben ga ik meteen meten.

Comment

hmm 13 of 19 dat verschil hoef je niet te meten dat kun je wel zien , niet op de procent nauwkeurig maar toch.

Comment

Suc6 kerel
            Who's the Chef

Comment

ben nu 2 weken bezig maar merk nog helemaal niks. ben wel ongeeer 1 kg aangekomen en mijn vetpercentage was nu 17% (nog steeds elektronisch).

Comment

succes man
                knallen die handel
                maar dan vind ik je wel licht voor je leeftijd?
                ik ben 19 (word 20) en ben al 83

Comment

Gewicht zeg niks, als je die linker gast was op je vorige avater, ben ik opzeker een pak groter, maar niet heel veel zwaarder. En hij is 1.77 weet niet hoe lang jij bent, kijk als je 1.83 bent scheelt dat 5 cm maar beide met het zelfde gewicht scheel het wel in massa,.

Comment

Die linker jongen was hij inderdaad maar het was wel een erg oude foto volgens mij.

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                      succes man
                      knallen die handel
                      wat een onzinnige opmerking, vooral als je zelf al kuurt op je 19de!

Comment

Originally posted by Tjaaaa View Post
                        wat een onzinnige opmerking, vooral als je zelf al kuurt op je 19de!
                        Kijk dat had ik nog geen eens in de gaten, 19 en al kuren tja dan is het niet zo moeilijk om op 83 kilootjes te komen , maar goed Fuck it als je al bezig bent zou ik zeggen gas met die zooi

Comment

ben nu 4 weken bezig, merk nog steeds niks. mijn weegschaal was kapot dus kom even met de juiste stats van nu 80 kg en 12.3% vet. hoop dat mijn vet percentage nu wel klopt. is nu weer elektronisch gedaan maar nu met mijn weegschaal. is het trouwens normaal dat ik nog steeds niks merk? word ook niks zwaarder. ze zeggen wel dat het na 4 weken pas werkt maar de meeste houden in het begin al een paar kg vocht vast en ik ben nog bijna niks aangekomen heb ook geen dikkere kop en ben ook nog niet veel sterker.

Comment

Nou dan zal je shizzle wel fake zijn, sorry bro..........
                            Kijk het nog 2 weken aan, en als je dan nog niets bent bijgekomen, stop er dan maar mee.

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
                              Dit gaat helemaal nerens over
                              grote jonge hoor!

@ wesley1981 Heb je van tevoren wel gekeken of je gear wel echt spul is?
                              En wat voor gear heb je eigelijk?? (merk)
                              Veel succes verder met je kuurtje.

Grz
                              Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X