Resultaat na 4 weken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultaat na 4 weken

Vandaag even gewogen. Ik weeg nu 95 kilo, weer iets aangekomen sinds vorige week maar niet veel. Alleen bij het berekenen van mijn vetpercentage schrok ik me rot. Ik zit nu op een vetpercentage van 22%. Ik ben over 3 weken klaar met mijn kuur en moet dan even goed na gaan denken wat ik wil.
    Ik ben in iedergeval van plan om mijn vetpercentage zeker met 8 tot 10 % te laten dalen. Hiervoor zal ik ook spiermassa  moeten inleveren, omdat ik het redelijk snel wil kwijt raken. De eerste maand na mijn kuur probeer ik zoveel mogelijk vast te houden, en daarna in november dus wil ik tot januari me bezig gaan houden om mijn bf te laten dalen. Ik denk dat als ik mazzel heb ik dan een schriele 80 kilo weeg bij een bf van 12 %. Daarna zou ik in februari een massa kuurtje kunnen doen en hoop dan in mei weer aan 90-92 kilo te zitten, maar dan wel redelijk droog.

22 is wel erg veel!!!!
    volgende keer voordat je kuurt toch maar erg goed advies inwinnen geblazen dan maar?
    iig. succes, bro
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat wordt cutten. Niet leuk maar wel het beste.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

22% van 95 kg is meer dan 20 kg vet, wat heb je gegeten al die tijd???

Grtz

Comment

Dat wordt zwaar....

Maar gaat je vast lukken! Hoop dat je nog flink wat (droge) winst pakt in de laatste paar weken, dan blijft er hopelijk ook na het cutten nog het nodige van over.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 01 2003,21:21)]Dat wordt zwaar....  

Maar gaat je vast lukken! Hoop dat je nog flink wat (droge) winst pakt in de laatste paar weken, dan blijft er hopelijk ook na het cutten nog het nodige van over.  
            Met echt maximale inspanning lukte het me 10 kg vet kwijt te raken in 2,5 maand, maar dan was ik het ook echt spuugzat. Iig suc7.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Sep. 01 2003,21:30)]
              Originally posted by [b

Met echt maximale inspanning lukte het me 10 kg vet kwijt te raken in 2,5 maand, maar dan was ik het ook echt spuugzat. Iig suc7.

Grtz
              Als jij het kan, kan ik het ook.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Wil de Bras @ Sep. 01 2003,21:44)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Riki @ Sep. 01 2003,21:30)]
                Originally posted by [b

Grtz
                Als jij het kan, kan ik het ook.
                Dat kun je zeker Wil want ik kon het ook

Greets...

Comment

Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ik vrijdag nog 19 % had. Dat betekend dus dat ik in drie dagen 3% aan vet ben aangekomen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de weegschaal niet nauwkeurig is of dat ik met mijn kuur alleen maar vocht aan het kweken ben. (fake troep dus)
                  Cur als ik het goed heb ben jij toch ook met 22% begonnen met cutten. Ik zal dat topic nog wel eens aandachtig lezen. .

Comment

die weegschaen geven elke keer wat anders aan, als je gedronken hebt/gesport, gegeten, elke keer is het anders, kan wel 4 % schelen. daar zou ik me niet op blind staren.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Wil de Bras @ Sep. 01 2003,22:08)]Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat ik vrijdag nog 19 % had. Dat betekend dus dat ik in drie dagen 3% aan vet ben aangekomen. Het kan natuurlijk ook zijn dat de weegschaal niet nauwkeurig is of dat ik met mijn kuur alleen maar vocht aan het kweken ben. (fake troep dus)
                      Cur als ik het goed heb ben jij toch ook met 22% begonnen met cutten. Ik zal dat topic nog wel eens aandachtig lezen. .
                      Klopt helemaal

Greets...

Comment

Kijk er is dus nog hoop. Heb vandaag even flink me benen aangepakt en daarna 20 min cardio gedaan. Helemaal tegen mijn principes zeker in een kuur, maar ja denk toch dat ik maar ga cardioen 3 x in de week. Eiwitten flink omhoog en koolhydraten flink omlaag ben ik nog niet helemaal uit, ik hoor daar veel tegenstrijdige verhalen over. Tot overmaat van ramp denk ik ook dat ik deze week de griep krijg, want me keel en botten beginnen al flink zeer te doen. Wat een klote zooi.

Comment

Met keelpijn/griep niet opeens gaan cardioen dan gaat het alleen nog maar slechter, zou zeggen neem een xtra rustdagje.

Grtz

Comment

Soms zit het allemaal een beetje tegen...

Beterschap en succes

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Wil,
                              Ik val er een beetje laat in, maar ik ben nieuwsgierig naar je kuur. Wat gebruik je?

P.s: suc6 met cutten!
                              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X