Vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje

zoals jullie zien ben ik hier nieuw
    heb een vraagje heb nu al 2 kuren gegedaan
    men 1st kuur was op deca 2 de keur op deca en sustanon
    van die kuren ben ik 15 g verdikt was de max want vroeger weegde ik 62 kg en ben 1m82 nu weg ik 77 kg en train 2j half

zou nu willen nog een zwaardere kuur nemenen maar weet nie juist wa ik moet nemen zou er iemand mij raad kunnen geven

groetjes

Wat zijn je doelen?

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

vergeten wa ik juist neemde

1 ste kuur

1w 100 deca
      2w 200 deca
      3w 300 deca
      4w 400 deca
      5w 400 deca
      6w 300 deca
      7w 200 deca

8w 100 deca

2 de kuur

1 w 100 deca 250 sustanon
      2w 200 deca 250 sustanon
      3w 300 deca 500 sustanon
      4w 400 deca 500 sustanon
      5w 500 deca 500 sustanon
      6w 500 deca 500 sustanon
      7w 400 deca 250 sustanon
      8w 300 deca 250 sustanon
      9w 200 deca 250 sustanon
      10w 100 deca 250 sustanon

dat was het groetjes

Comment

zou willen nog meer massa hebben vet heb ik bijna nie met een vetmeter eb ik 5 kg vet

Comment

Ik ga er voor het gemak van uit dat je voeding en training op orde zijn?

Zie dat je ook op- en afgebouwd hebt in je voorgaande kuren, zonde niet meer doen. Gewoon een constante dosis aanhouden.

Je zou eens iets als d-boll kunnen proberen in combinatie met deca en eventueel test.

Greets...

Comment

Wil niet lullig doen, maar voor je lengte weeg je al te licht, had je niet beter eerst kunnen opbulken todat je tenminste op een normaal gewicht zat alvorens naar de bollen te grijpen. Vind 2 jaar trainen ook niet veel, die 15 kg had je makkelijk natuurlijk kunnen behalen in die 2 jaar.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Riki @ Sep. 12 2003,17:18)]Wil niet lullig doen, maar voor je lengte weeg je al te licht, had je niet beter eerst kunnen opbulken todat je tenminste op een normaal gewicht zat alvorens naar de bollen te grijpen. Vind 2 jaar trainen ook niet veel, die 15 kg had je makkelijk natuurlijk kunnen behalen in die 2 jaar.

Grtz
              Helemaal met je eens Riki maar omdat hij al 2 kuren heeft gedaan is het daar nu wat te laat voor.

Greets...

Comment

Jean, los van het kuuradvies van Curiosio zou ik je toch aanraden je ook even in voeding en dergelijke te verdiepen.
                Post bijvoorbeeld eens je dieet in het daarvoor bestemde forum, het zou heel goed kunnen dat je daar een hele behoorlijke winst mee kunt halen.  

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Riki @ Sep. 12 2003,17:18)]Wil niet lullig doen, maar voor je lengte weeg je al te licht, had je niet beter eerst kunnen opbulken todat je tenminste op een normaal gewicht zat alvorens naar de bollen te grijpen. Vind 2 jaar trainen ook niet veel, die 15 kg had je makkelijk natuurlijk kunnen behalen in die 2 jaar.

Grtz
                  twee jaar tijd??? klinkt interessant,dan mag je mij vertellen hoe je dat doet.ben zelf 12 jaar bezig met een massawinst van 13 kilo

Comment

Gaat ook niet lukken in 2 jaar.
                    In het geval van Riki is het anders omdat hij al een goede basis had waardoor het nu harder gaat.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X