wie kuurt er in 2009

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wie kuurt er in 2009

allemaal een gelukkig 2009, wie gaat er kuren in 2009 en wat voor kuren?

ik zelf ben al 4 maand bezig met hgh,igf1,slin,test ganabol, en oxy. ik trek dit jaar zeker nog 9 maand door en en hoop de 125kg aan te tikken.

ik ook terug

var en oxy eerst, kort kuurtje

Daarna ws test/tren/var/oxy, 8 weken

Ik wens aan iedereen weinig sides en veel gains
    the one and only tabata overlord

Comment

ik ben bezig met een melatonine-kuur

Comment

Var/T3/Clen cut kuurtje zodra ik het binnen heb en me huidige ECA-stack/Anavar klaar is en even rust heb gegeven aan me lijf.

Na de zomer Equipose/Test-E/Var waarschijnlijk. Kan niet wachten

Comment

ik zowiezo ... maar ik ben er niet helemaal uit... ik wacht nog op de herstel van me rug..dan ga ik eerst 1 maand in een bulk zitten en dan gaan we echt next level maar weet nog niet precies :

deca 250 sust350 var 200 (per week) deca sust 10 weken var laatste 4 weken

OF

deca 250 testo 500 en oxy 250 (per week) oxys ook laatste 4 weken

zo een vraag dwaalt al maanden rond me kop...
          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Geen kuur maar puur natuur in 2009 voor mij
            Geniet, en drink met maten!

Comment

ligt eraan. herstel op tijd, dan waarsch. kleintje om beetje op niveau te komen. herstel te laat, dan ga ik voor droger, zo'n 12% en dan vind ik 85kg zelfs genoeg, lekker beter voor mn enkels enzo. helemaal geen herstel.... dan zeker niet kuren en is trainen ook afgelopen. zoek ik nieuwe hobby
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb al wat in de planning maar ik ga er niet aan komen totdat mijn keel/longen zijn hersteld. Ik ben niet verkouden en volgens de doktor is het maar een ontsteking (heeft er amper naar gekeken). Kan soms erg moeilijk ademhalen. Het moet binnen ander half week voorbij zijn en anders lig ik in het ziekenhuis.

Een gelukkig, gezond en rijke 2009 voor iedereen!!!

Comment

toch maar HG spullen volgende keer dan!!!!!
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    Var/T3/Clen cut kuurtje zodra ik het binnen heb en me huidige ECA-stack/Anavar klaar is en even rust heb gegeven aan me lijf.

Na de zomer Equipose/Test-E/Var waarschijnlijk. Kan niet wachten

Dat wordt een dikke uber pomp na de zomer dan

Comment

Begin als me shizzle binnen is met een tussendoortje van een week of 5 a 6.
                      Daarna ben ik van plan een klein kuurtje te nemen. van ongeveer half april tot eind september. En dan maar weer is ff off.

Comment

Eerst een tussendoortje en dan een klein kuurtje. Hehehe.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by sickno View Post
                          ik zowiezo ... maar ik ben er niet helemaal uit... ik wacht nog op de herstel van me rug..dan ga ik eerst 1 maand in een bulk zitten en dan gaan we echt next level maar weet nog niet precies :

deca 250 sust350 var 200 (per week) deca sust 10 weken var laatste 4 weken

OF

deca 250 testo 500 en oxy 250 (per week) oxys ook laatste 4 weken

zo een vraag dwaalt al maanden rond me kop...
                          200mg var? Ahaha, juist.

Ga je toch kuren atta....

Comment

Nee ging over Zwaan.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Atta moet nog paar jaartjes wachten tot hij 21 is. En gefrustreerd dat ie is met dat wachten. *zwaait var potje voor Gen's neus* yummmm

Klein kuurtje van Zwaan voor een half jaar...sure :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X