paar facts first...
train NOG maar 3 jaar waarvan 3 jaar bijna straight..
1ste jaar was het puur vet kwijtraken toen was het 2005 en woog 105 kilo
na fantastische begeleiding en toewijding verloor ik 35 kilo in 9 maanden toen woog ik nog maar 70 kilo DAMMN!!! TE LICHT!! toen wou ik dus juist weer massa , maar ongeacht of ik nou 5x 200 gram makreel eet de dag ik kom geen kut gram aan .. stelselmatig na een maand ja...
ik train daarom nu 2 jaar straight alleen maar kracht.. stats nu
(IK herstel nu van een rugblessure)
gewicht 85 kilo
lengte 1,77m
bf zou het echt ff niet weten 12%??
bp: 145 1x 6x 120 kg
deadlift (vanwege me rug doe ik nu ff niet meer dan 120 kilo)
anders 1x 190 is 3x behaald.. nu zou ik het niet weten .. denk wel weer ff inkomen
squat doe ik ff niet vanwege me rug ipv squat is het leggpress 220 setje van 6 maar wel zo ver dat je bovenbenen bijna je enkels raken (wel diep dus)
ik ben daarom ook vanplan next level te gaan, in het begin wou ik alleen kracht dus dacht ik aan winstroldepot en anavar combi... maar toen me rug opeens BIJNA bezweek ben ik goed gaan nadenken.. ik heb wel massa nodig om me rug weer sterker dan ooit te maken anders kan ik 200kg+ met bp, dl en sq..
na hard zitten nadenken heb ik 2 kuurtjes bedacht zowel voor kracht als voor massa...
deca+supersust+anavar
of
nandrolone+sust+oxy (oxy is te vervangen met var)
OF (maybe)
test+winstrol+proviron (voor meer vrije test????)
ben benieuwd wat jullie er van vinden
en welk product moet welk merk hebben vinden jullie
train NOG maar 3 jaar waarvan 3 jaar bijna straight..
1ste jaar was het puur vet kwijtraken toen was het 2005 en woog 105 kilo
na fantastische begeleiding en toewijding verloor ik 35 kilo in 9 maanden toen woog ik nog maar 70 kilo DAMMN!!! TE LICHT!! toen wou ik dus juist weer massa , maar ongeacht of ik nou 5x 200 gram makreel eet de dag ik kom geen kut gram aan .. stelselmatig na een maand ja...
ik train daarom nu 2 jaar straight alleen maar kracht.. stats nu
(IK herstel nu van een rugblessure)
gewicht 85 kilo
lengte 1,77m
bf zou het echt ff niet weten 12%??
bp: 145 1x 6x 120 kg
deadlift (vanwege me rug doe ik nu ff niet meer dan 120 kilo)
anders 1x 190 is 3x behaald.. nu zou ik het niet weten .. denk wel weer ff inkomen
squat doe ik ff niet vanwege me rug ipv squat is het leggpress 220 setje van 6 maar wel zo ver dat je bovenbenen bijna je enkels raken (wel diep dus)
ik ben daarom ook vanplan next level te gaan, in het begin wou ik alleen kracht dus dacht ik aan winstroldepot en anavar combi... maar toen me rug opeens BIJNA bezweek ben ik goed gaan nadenken.. ik heb wel massa nodig om me rug weer sterker dan ooit te maken anders kan ik 200kg+ met bp, dl en sq..
na hard zitten nadenken heb ik 2 kuurtjes bedacht zowel voor kracht als voor massa...
deca+supersust+anavar
of
nandrolone+sust+oxy (oxy is te vervangen met var)
OF (maybe)
test+winstrol+proviron (voor meer vrije test????)
ben benieuwd wat jullie er van vinden
en welk product moet welk merk hebben vinden jullie
Comment