Vragen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

weet je eigenlijk wel waarom gebruikers groot worden? door de as? droom je vaker overdag?
    van as wordt je helemaal niet groot. van eten en trainen wel. as is daar een helpende schakel bij. maar als jij aan de as gaat en dan na de kuur weer in je oude eetpatroon vervalt, word je weer net zo mager alsje was.
    enige oplossing voor jou is nu om je eten op te bouwen. je kan ook niet ineens onbeperkt gaan vreten. neem steeds meer en hou het op papier bij. dan kan je zien of het resultaat heeft.
    nogmaals:AS IS VOOR JOU GEEN!!! OPLOSSING.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En je krijgt last van Roidrage........... zie sommige post hierboven!!      

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Serieus, ik vind de manier waarop je reageert eerlijk gezegd best positief Roberto.
        Je verdedigt weliswaar je standpunt nog een keer maar je gooit niet je kont tegen de krib ofzo en blijft ook netjes terwijl je hier toch erg stevige kritiek over je heen krijgt.
        En ik heb gezien dat je inmiddels je trainingsschema gepost hebt, ook erg positief.

Ik neem dus aan dat je in principe gewoon verkeerd voorgelicht bent maar wel openstaat voor goede raad, dat vind ik een goede eigenschap!  

Voor de duidelijkheid, mijn goede raad is en blijft net als die van anderen hier dat je het niet moet doen hoor.
        Ik begrijp echter wel dat je een serieus probleem hebt en wil je daarover wat tips meegeven...

Verhoog heel langzaam en rustig je calorie inname. Begin met 5-6 keer op een dag een eetmoment in te bouwen, al is het maar een appel of iets anders kleins dat je op dat moment weg kunt krijgen. Normaal gesproken zeggen we altijd dat een shake geen vervanging van een maaltijd mag zijn maar in jouw geval is dat anders, om op te bouwen kun je best een shake nemen op één of twee van die eetmomenten.
        Zodra je dat onder de knie hebt en dus enige tijd consequent op de door jouw gekozen momenten eet zul je merken dat je lichaam eraan went en zelf om voedsel gaat vragen op die tijdstippen. Ga dan rustig aan meer eten per keer, neem een boterham ipv die appel bijvoorbeeld.
        Zodra je daaraan gewend bent voer je het weer verder op, enz, enz.
        Probeer ook om op den duur bij die shakes wat te eten, zodat die shake weer de toevoeging wordt die het hoort te zijn ipv de vervanging.
        Let in het begin niet té veel op wat goede voeding is, uiteraard niet doorlopend dingen uit de frituur ofzo maar dat je iets lekker vind en het dus makkelijker kunt eten is belangrijker dan of het wel helemaal verantwoord is.
        Uiteraard is het de bedoeling dat je later, als je lichaam helemaal gewend is aan een veel grotere hoeveelheid voedsel, goed gaat kijken naar wat je precies eet en dat gaat aanpassen aan de juiste verhoudingen maar dat is absoluut van later zorg.

Ik wens je heel veel succes en ik hoop dat je onze hulp en adviezen aanneemt en vreselijk gaat groeien!  

Comment

Als je zwaarder wilt worden, moet je zorgen dat je kort en zwaar traint. 3 tot 4 X in de week niet langer dan 45 min en de spiergroepen eens in de 5 dagen of eens in de week trainen. Zorg er ook voor dat je genoeg rust 8 uur slaap per dag en vermijd overdag lang intensief werk. Zorg dat je heel veel complexe koolhydraten eet en genoeg eiwitten. Ik zou in jouw geval weightgainers voorrang geven aan eiwitshakes. Drink minimaal 4 weightgainershakes per dag, hierdoor krijg je veel calorien binnen en veel pasta's. Voor eiwitten kun je kwark, eieren, eiwitshakes, vlees en vis eten.Gebruik vitamine supplementen en creatine. Eten is belangrijker dan trainen om aan te komen. Je moet het wel gelijdelijk aan opbouwen. Ik weet zeker dat je heel wat massa op kan bouwen op deze manier. Als je nu al aan AS begint maak je het je zelf alleen maar moeilijker om in de toekomst massa op te bouwen. Ik vind bij 58 kilo AS niet verstandig omdat je heel veel massa naturel op kan bouwen. AS is meer iets voor iemand die al jaren traint en van bv 95 kilo naar die 100 kilo wil komen. Ik zit zelf nu in de laatste weken van mijn kuur en het viel mij barre tegen. Ik weet wat de oorzaak is stress en daardoor ook te weinig gegeten. Ik woog 4 jaar geleden ook ong 60 kilo en weeg nu 95 kilo (ook voor mijn eerste kuur)dus het kan wel.

Comment

Roberto, ik ben ook een ectomorf en had vroeger alle moeite om aan te komen ik mocht eten wat ik wou ik kwam geen gram aan. Dan ben ik begonnen met me te concentreren op mijn voeding, eten ging redelijk moeilijk, ben dus begonnen met weight gainers die 3000 Kcal leveren per shake, deze geven u in het begin een lekker vol gevoel, na een tijdje ga je er twee of drie per dag drinken, en zo bouw je het langzaam op, ga nu niet direct u proberen vol te vreten en ook al heb je geen honger je blijft maar vreten NIET DOEN, ik heb het zo gedaan, probeer met weight gainers en zo wordt je maaginhoud groter en ga je meer per dag kunnen eten. In een weight gainer zitten meestal alle nodige mineralen en vitamines en zijn best gezond.
            stil growing

Comment

Roberto ik hoop dat je naar de goede en welgemeende adviezen gaat luisteren..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wow. moet je kijken wat een verhalen als je laat zien dat je 'gentle' blijft ondanks de kritiek.(terwijl ik sommige wel erg kru vind).

roberto, jij komt er wel denk ik.
                maar wel de tips aannemen. lees die van shanasse nog maar es goed.

Comment

Kijk,ik vind het fijn dat hierop gereageerd word en dat mij goede raad gegeven wordt en vooral dat jullie mij de "GEZONDE" richting willen duwen.
                  Maar ik zeg je,ik ben al 4 a 5 maanden shakes aan het drinken(amino gainers-wheigtgainers-eiwitshakes-dextrose) en probeer meer te eten,en het levert tot nu toe alleen wat uitslag op.Zal ik je zeggen waarom in mijn hoofd die kuur voorang krijgt tov meer eten en trainen:simpelweg,de moeite die ik moet doen om 6 keer te eten is verloren,de inspanning daarvoor en de start is kwijt.Dat en mijn langdurige ondergewicht leidden mij daartoe.Ik heb eerder een heel goede reden nodig of voorbeeld waarmee ik zie dat met eten en tijd en trainen meer bereikt wordt.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (roberto @ Sep. 25 2003,17:47)]Kijk,ik vind het fijn dat hierop gereageerd word en dat mij goede raad gegeven wordt en vooral dat jullie mij de "GEZONDE" richting willen duwen.
                    Maar ik zeg je,ik ben al 4 a 5 maanden shakes aan het drinken(amino gainers-wheigtgainers-eiwitshakes-dextrose) en probeer meer te eten,en het levert tot nu toe alleen wat uitslag op.Zal ik je zeggen waarom in mijn hoofd die kuur voorang krijgt tov meer eten en trainen:simpelweg,de moeite die ik moet doen om 6 keer te eten is verloren,de inspanning daarvoor en de start is kwijt.Dat en mijn langdurige ondergewicht leidden mij daartoe.Ik heb eerder een heel goede reden nodig of voorbeeld waarmee ik zie dat met eten en tijd en trainen meer bereikt wordt.      
                    AAS zijn niet je oplossing! Je moet eerst een goede basis hebben, weten hoe je moet rusten/eten en trainen. En niet lullig bedoelt maar dat gaat minimaal een jaar of 2 jaar overheen. Iedereen maakt in het begin fouten.

Grtz

Comment

ik lees net nog ff dat je de 50mg injects krijgt. die zijn idd erg duur. 13 euro per 1ml van 50mg in de apotheek.
                      de 2ml versies van 100mg per ml zijn 2,55 euro.
                      waarom? joost mag het weten, ik iig niet.

Comment

Zit in hetzelfde geval als jij. train al 4 jaar en heb 5kg gewonnen. van 47 naar 52.
                        Bij mij is het eten ook het probleem : heb nooit honger en kan (wil) daardoor niet veel eten.
                        De laatste 2 weken echter ben ik aan het forceren om meer te eten en heb ondertss al 2kg gewonnen. Ik zie tamelijk af en loop de hele dag met een opgeblazen gevoel rond maar dit zal wel wennen na een tijdje (hoop ik)
                        En als laatste redmiddel om meer te kunnen eten kan je proberen met Periactin. Een MEDICIJN (gn voedingssupplement) waardoor je meer honger krijgt. Heb het zelf nog niet geprobeerd (ik probeer eerst zoveel mogelijk te forceren, binnen een maand ofzo misschien om nog meer te kunnen eten), dus weet niet of het echt helpt maar het werd me wel al 2* aangeraden.
                        probeer eerst dit voor je nodeloos gaat kuren

Greetz en suc6
                        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Wel rustig opbouwen hoor Aghran.

Greets...

Comment

Ja ik weet het, ik zou beter iets minder snel mijn dagelijkse voeding opdrijven maar het doet wel deugd als ik s'morgens op de weegschaal sta en dat motiveert me enorm om nog meer te gaan eten.
                            Ik vrees wel dat ik nog iets te laag zit met men proteinen. Vanaf volgende week kippewit op men boterhammen en plattekaas tussendoor...
                            Ik eet nu zo'n 7 keer per dag en ga de volgende weken proberen om men 10uurtje en 4uurtje nog wat op te drijven.

Greetz
                            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Klinkt heel erg goed.
                              Eiwitten zou ik op ongeveer 150-170 gram zetten. ( 3gram p.kg lichaamsgewicht )

Greets...

Comment

oops, ik rekende aan 2gr per kg lichaamsgewicht. Om aan 150g te komen kan je niet anders dan poeders te nemen zeker?
                                Ik neem wel al weightgainer (25g proteinen per shake en 1 shake vlak voor het slapengaan) maar zou me dus ook nog proteinepoeder moeten aanschaffen (aiai men budget)
                                zoals ik hier al gelezen heb, een proteineshake na het ontbijt zeker??? en wat na de training??? direct na de training eet ik eerst een banaan en eetlepel honing en 1u later een weightgainshake, zou ik deze beter vervangen door een proteineshake??
                                Eingelijk zijn deze vragen niet echt bestemd voor deze rubriek ...
                                Sorry

Greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X