TRIPLE OG's cut kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het wordt erg ingewikkeld zo. je zal iig eerst aan de bak moeten zonder hulpmiddelen.
    je zwembandjes: DUDE, laat me je 1 ding duidelijk maken: dat is het LAATSTE wat weggaat. dus je zal eerst magere armen/ schouders/ benen/ gezicht, etc. krijgen. en als laatste je buik en aller allerlaatste je lovehandles/ zwemband.
    die zit er als eerste aan, maar als laatste weg. dus je gaat dat sowieso niet voor de zomer redden. mission impossible. zeker als je denkt dat je met 4 weken al iets ziet om je middel.
    geloof me. je zal teleurgesteld worden.
    op je vraag of je vet verbrandt: Uiteraard verbrand je dat, maar je doet het met clen, de vraag is hoe snel het erna er weer aanzit omdat je metabolisme beinvloedt. (ofzo).
    als je vet bent en af wil vallen maakt natuur of clen erbij niet zoveel verschil.
    dieet en dan niet niks eten, maar gebalanceerd eten. uitgerekend door iem. die er verstand van heeft en veel bewegen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
      jep sinds mn jeugd gegeten totdat er geen ruimte meer was in me maag dit heeft nu wel heel veel voordelen,

mischien handig om te weten: dat ik een meso+endomorph ben dat ik een hoge testestoron spiegel heb, me rug zit vol met haar ook baard enzoik lijk verder ook geen 17
      dankzij veel vreten in me jeugd zijn me stats:
      BP:130
      SQ:155
      DL:185
      ik heb ook een hoge test-spiegel van nature, maar k heb geen haar op mn rug.
      en zoals alle anderen op dit forum je adviseren;

veel te jong om zulke dingen te doen.
      je test is op die leeftijd hoog genoeg.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
        Ik was 10 minuten bezig met een hele verhaal. Heb per ongeluk op "backspace" gedrukt en je raad het al..

Je zegt dat het duidelijk is maar dat komt bij mij niet zo over. Ondanks dat ik en anderen hier al van alles hebben uitgelegd betwijfel ik of jij niet eigenwijs blijft en toch je eigen gang gaat. Waarom? Omdat je het nu weer over anavar hebt in plaats van eerst zorgen dat de basis stappen van dit sport op orde zijn. Wij hebben zo vaak op fora's aan mensen moeten uitleggen dat er 3 belangrijke stappen zijn omtrent deze sport.

1: voeding
        2: training
        3: rust

Veel mensen varen blind op zee en proberen een vis te vangen in het woestijn. Zo gaat dat niet. Je bent nog geen 5 maanden 17 geworden en je denkt al over kuren alsof het zomaar een middel is als aspirine. Wat T3, clen anavar en winstrol om droog te staan voor het zomer. Niet doen.

Ik heb je anavar alleen aangeraden voor wanneer je toch alles wat wij proberen uit te leggen met een korreltje zout neemt en je eigen gang gaat.
        Ik raad je aan om niks te gebruiken want jij claimt nu zelf dat je voeding niet optimaal is.

Hoevaak moeten wij de basis stappen nog uitleggen? En hoevaak krijgen wij weer hetzelfde antwoord? (is allemaal niet specifiek op jou gericht).

Ja mijn training is hardcore, en mijn voeding is erg gezond en goed, eet 7 maaltijden per dag, zorg voor voldoende eiwitten enz.

Wat is mijn antwoord daar op? Hier komt die..

B.U.L.L.S.H.I.T. Zonder die punten spreek je het uit als "bullshit".
        Ik vraag me af waarom je dan geen vooruitgang boekt wanneer alles zo goed/perfect is.

Wanneer je aan een kuur begint zorg je eerst voor een goed basis, en daarmee bedoel ik zowel qua fysieke stand als de dingen die je in het dagelijkse leven doet.
        Bij jou is dit ver te zoeken. Heb wat meer zelfvertrouwen. Als jij denkt dat ik je probeer onderuit te halen of je voor jan lul te zetten hier op het forum dan zit je helemaal verkeerd.

Ik probeer je alleen iets duidelijk te maken. En als jij dit liever niet in het openbaar doet dan gaan we maar verder via PM.

Als je toch besluit te kuren dan is dat jou keuze. Ik wens je dan alsnog veel succes.
        als jy over anavar begint en ik daarop in ga dan kan ik er ook niks aan doen, ik weet dat je bedoelingen goed zijn maar dn moet je me niet gelyk eigenwijs noemen.
        je zei ook dat dit mijn sport niet is als je gedemotiveerd raakt na 4 weken als ik geen resultaat zie, je trekt te snel conclusies, ik hou van fitness en het gaat bij mij hardcore met krachtoename's, maar afvallen is niet egt wat ik zo gauw ga doen tenzij ik veel redenen en motivatie heb, dat heb ik nu wel omdat ik binnen 1 maand al mn broeken niet meer pas ben zowat 3 kilo vet aangekomen vooral bij zwembandjes.

maargoed je advies lijkt me duidelijk en ik ga je advies ook volgen, sterker nog ik ben er al mee bezig
        18 jaar, 105 kg,

DL:
        210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Kerel, ook ik wil me bij de prachtige posts van Nex (e.a.) aansluiten. Dit zijn idd denderende top adviezen. Waarom? Omdat ik dit ook aan der lijve ondervonden heb.
          Na jaaaren gezeik met wijde truien, duffe shirtjes en het liefst het strand vermijden omdat die dikke pens in de weg zit, eindelijk de meest verstandige keus ever opgevolgt. Veel, goed, uitgebalanceerd eten, goed trainingsschema en veel rust. Resultaat? Check m'n foto. Als je je bedenkt dat er daar op mijn middel nog maar een paar maanden geleden echt wat kilo's bij zaten (14 kilo vet in totaal) weet je genoeg.
          Dat je eigenwijs genoemd wordt is niet geheel onterecht kerel. Heb geen verstand van kuren, maar het komt bij mij over dat je wil kuren om zo snel mogenlijk resultaat te boeken. Inmiddels mag duidelijk zijn dat dat niet de manier is. Het kan waarsch. wel, maar tis niet gezond. Je bent nog jong, je hebt nog je hele leven te gaan met dit lijf. Wees daar zuinig op. Wanneer je de genoemde adviezen opvolgt zal je resultaat boeken, op een gezonde, verantwoorde manier. En geloof me: daar zal je trots op zijn! Meer dan wanneer je een kuur zou doen.
          Het doet me deugd om te zien dat je open staat voor de adviezen en ik daag je dan ook uit om wanneer je gaat beginnen, alles te posten. Voedingsschema, trainingsschema, pics van vorderingen, dat soort dingen. Je zal merken dat je dan goede adviezen krijgt die je motiveren om door te gaan. Ook al zie je soms niet direkt resultaat.
          Succes!
          Stats: 33 jaar, 78 kg, 1,76, bf: 14%.
          DL 120, SQ 110, BP 90.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X