Kuurverslag Deca en Sustanon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lol "Woozy en moe"

Heb op DBB gelezen dat
    t high achtig, moe/slaperig gevoel......komt door de Benzylalcohol, heb ik in t begin ook gehad......neemt af verder in de kuur.

Je lichaam reageert trouwens ook op de naald die in je but komt.

Ben het met GiX eens altijd aspireren. Is geen kunst om er bloed bij te trekken.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Klinkt mij in de oren als zenuwen van het prikken. Bang dat je moeder binnenkomt ofzo? Of gewoon dat je miszet?
      Nee vn men moeder niet Mja dan zal het wel aan het andere liggen Vroeger als ik ging feesten (met alles der op en der aan...) Had ik het ook al, zo van shit ik hoop dat ik hier straks niet neerval.. Thx denk dat ik me volgende keer wel wat beter ga voelen

En general wat denk jij is vacuum goed of is een echt luchtbel die niet terug 'floept' ook goed?
      -- Pain is weakness, leaving your body. --

Comment

Bil of niet, ik aspireer ook altijd. Dus raad ik TS ook aan.
        No Pain No Gain

Comment

Wat je krijgt als je aspireert is dat je zuiger weerstand gaat bieden, en zichzelf weer terug wil trekken. Enige kleine luchtbelletjes kunnen uitzetten, maar dat is niet hetzelfde als een luchtbel injecteren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

soms krijg ik toch schrik bij het lezen van sommige posts als het gaat over gasten die bij zichzelf prikken

bestaat er dan nooit de kans te misprikken of iets te geraken die niet geraakt mag worden

ne buddy van me kreeg altijd na 2tal dagen een stijf gevoel op de plek en ervaarde pijn tijdens het stappen, had het zowel als hij in zijn bil of been prikte ???
            No means Try Again

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Wat je krijgt als je aspireert is dat je zuiger weerstand gaat bieden, en zichzelf weer terug wil trekken. Enige kleine luchtbelletjes kunnen uitzetten, maar dat is niet hetzelfde als een luchtbel injecteren.
              Bij mij als ik aspireer trekt die niet ui zen eigen terug hoor.. Stel je voor dat ik het al 4weke ergens anders in prik

Comment

Hey iedereen het is even geleden dat ik nog is heb gepost en de reden hiervoor is, dat ik nu inmiddels in het begin van week 6 zit en dat der vooruitgang er precies niet echt inzit. Heb vorige week door het werk nauwelijks kunnen trainen, misschien is dit de oorzaak. Zit nu zo'n beetje in zak en as Deze week wel terug als een beest getrained hoop volgende week wat vooruitgang te boeken.. grtz

Comment

Sorry mensen dat ik niet meer heb kunnen sturen. De uitleg hiervoor is, ik heb anderhalve maand geleden te maken gekregen met het niet zo fantastische virus genaamd de mexicaanse griep. Vier van men makker die terug kwamen van lloret hebben die meegepakt en daar zaten we dan met allemaal. Ben nu wel al een tijdje terug genezen maar het was beslist niet leuk: ziek en dan (denk ik toch) de afkick van de deca en sust. Heb toch wel even afgezien...

Comment

Ben je nu nog aan het kuren dan of heb je het gestopt?

Comment

Ben er mee moete stoppen --> veel te zwak en ziek om te trainen en had wat schrik dat de antivirale medicijnen zouden botsen me de sust en/of deca ben nu goeie dbol aant zoeken voor dezelfde kuur maar met dbol als kick start.

Comment

Klote man!
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Erg zonde inderdaad.

Comment

Shit bro, nu dan eerst maand of 3 ofzo hard trainen, je voeding op orde brengen, en daarna kan je weer lekker gaan knallen.
                            No Pain No Gain

Comment

Ziezo voelde na dat gekl**t op de training dat ik echt wel dinges heb gemist en/of kwijtgespeeld ben, zoals progressie een een zware terugslag in kracht.. Missch ook daardat men eigen test productie al was anderdrukt misschien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X