Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Keuze is gemaakt en ga door met de kuur. Jaar is misschien kort en dat Dboll vocht vast houd weet ik, maar ik lees ook andere verhalen. Ik onderga het zelf en kan dan zelf mijn conclusie trekken.
Hardsteel is een uitzondering kerel. Niet de maatstaf.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Begon met 82 kilo en weeg vandaag de dag 88 kilo. Ben dus 6 kilo aangekomen in 2 weken
Kracht neemt fors toe. Ik pakte toen ik begon 60, 70, 80 en 90 kilo met als reps 10, 8, 8, 6 en zit nu op 50, 70, 90, 110 met reps 10, 8, 8, 6 alleen zonder spotter. Ik begin wel wat dikker te worden, maar dat ik later een zorg.
Kan ik tijdens de kuur al beginnen met Nolva vanwege Gyno?
Je hebt je kapot gewerkt om op 12% te komen, en vervolgens pak je een steroĂŻde die erom bekend staat veel vocht te gaan vast houden en waarvan de massa veelal tijdelijk is.
Interessant. Weet je ĂĽberhaupt wel wat dianaboll nu eigenlijk doet?
was mijn gedachte ook meteen.
ik ben niet eens meer benieuwd hoe hard die vooruitgaat tijdens de kuur want dat geloof ik wel.
ben eerder benieuwd hoe hard die weer achteruitgaat na de kuur
want tis noggal duidelijk dat dbol voor tijdelijke spiermassa zorgt.
dat weet ik als aas noob zelfs nog
ontopic: ja als ik het goed hem kan je gewoon nolva(dex) nemen tijdens je kuur.
vraagje:
waarom gebruik je nolva en geen clomid?
(let op dit is een instinkertje die alleen unknown mag beantwoorden)
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Mensen, ik heb besloten niet meer te reageren op dit forum.
Domme vragen of niet, ik heb het idee altijd gehad om mensen te helpen. Als iemand een domme vraag stelt geef dan op zijn minst een minder dom antwoord! Help diegene met welke vraag dan ook voordat er foute beslissingen genomen worden.
Ik heb deze topic geopened om mijn ervaringen uit te spreken. Of dit GOEDE of SLECHTE ervaringen zijn maakt mij niet uit. Ook als ik FOUTE beslissingen genomen hebt hoop ik hier iemand mee te helpen, maar de reacties die hierop komen heeft mij doen besluiten om hier niet meer te komen.
Vind het niet jammer, want zal dit forum niet missen.
Succes man, crea laten voor de nakuur. Komt goed.
Keep us posted.
kijk naar de positieve replys zijn altijd mensen die het niet met je beslissing eens zijn.. magoed je hebt je keuze al gemaakt succes met je kuur hou je voeding goed inorde anders ben ik bang dat je weer veel verliest. succes verder kerel.
iemand een domme vraag stelt,! Help diegene met welke vraag dan ook voordat er foute beslissingen genomen worden.
doen we bij jou toch ook?
maar je luistert niet.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Geez wat een zeur. Er is niks vreemds gezegd of gedaan hier. Alleen vragen om te kijken of je wel weet waarom en wat je doet. En telkens laat je zien er geen verstand van te hebben terwijl je beweerd wel te weten wat je doet en koppig door gaat. Wat moet er dan als reactie gegeven worden? Wil je een veer in je reet en dat iedereen naar je mond praat?
Geez wat een zeur. Er is niks vreemds gezegd of gedaan hier. Alleen vragen om te kijken of je wel weet waarom en wat je doet. En telkens laat je zien er geen verstand van te hebben terwijl je beweerd wel te weten wat je doet en koppig door gaat. Wat moet er dan als reactie gegeven worden? Wil je een veer in je reet en dat iedereen naar je mond praat?
die betekenis ken ik niet
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment