THE ONE log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Rommel zal het niet zijn.
    Apllied Nuticeuticals is al jaren een bekende op het gebied van supps.

Misschien raar wat ik nu zeg, maar ik wilde NOG niet aan as gaan beginnen, omdat ik er nog niet genoeg van weet.

Ben druk aan het lezen, zodat ik in de toekomst, als ik begin, alles weet.
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

hb het rap doorgelezen.. , er zit dht in die caps als ik het goed gelezen hb.. Dht kan hetzelfde doen als test. Naar zo een producten ben ik toch altyd benieuwd wat voor results het heeft. Een kuur is meer om te groeien, ik geloof dat deze kerel wat droger wilt worden..

Grtz

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post

Misschien raar wat ik nu zeg, maar ik wilde NOG niet aan as gaan beginnen, omdat ik er nog niet genoeg van weet.

Ben druk aan het lezen, zodat ik in de toekomst, als ik begin, alles weet.
        Zonder dat je het weet ben je nu met aas bezig
        Maar goed dat kan gebeuren. Dit is een probleem met pro hormonen
        veel denken dat het sups zijn

Comment

Ik ben me zeker wel bewust van hetgeen ik nu gebruik!!!

Maar wanneer je met de ''echte'' as gaat kuren, komt er toch wel heel wat meer bij kijken denk ik.

Al die combinaties die jullie hier neer zetten.
          Kom er af en toe niet meer wijs uit.

The One is toch wel milder dan het echte spul.

Comment

Geloof mij maar dat pro-hormenen helemaal niet milder zijn en
            juist levertoxisch zijn

Comment

heb toch ook al veel wilde verhalen gehoord over leveraandoeningen door allerlei pilletjes en shit

dus oppassen maar
              No means Try Again

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                Geloof mij maar dat pro-hormenen helemaal niet milder zijn en
                juist levertoxisch zijn
                niet speciaal. Hangt vooral af van het hormoon waarnaar ze in omzetten.

Originally posted by Fistful of Steel View Post
                heb toch ook al veel wilde verhalen gehoord over leveraandoeningen door allerlei pilletjes en shit

dus oppassen maar
                De massa is dom, in de bb-cultuur zelfs zeer dom. Doe je onderzoek zelf ipv naar verhalen te luisteren. Ik kan hier een hele hoop verhalen neerplakken overbelachelijke zaken die velen zonder nadenken zullen aanpakken, al was het maar omdat de persoon die ze zei breder is of meer gepresteerd heeft dan hun.

Trouwens nog wat meer onderzoek ernaar gedaan, de claim van ergogenics heeft meer staving nodig wilt het echt iets zijn om mee rekening te houden.
                Last edited by Genjuro; 29-06-2009, 19:01.
                the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by tino View Post
                  hb het rap doorgelezen.. , er zit dht in die caps als ik het goed gelezen hb.. Dht kan hetzelfde doen als test. Naar zo een producten ben ik toch altyd benieuwd wat voor results het heeft. Een kuur is meer om te groeien, ik geloof dat deze kerel wat droger wilt worden..

Grtz
                  17-methyl dihydrotestosterone is geen dihydrotestosterone meer. Of het er veel terug naar omzet is me niet bekend.

En een kuur is niet per se om te groeien. Anders had je geen cutkuur en bulkkuur.

Originally posted by Ramon1983 View Post
                  Geen goede achterstaving.

De supplementindustrie zit al jaren voor niet/weinigdoende rommel en misgelabelde rommel.
                  Last edited by Genjuro; 29-06-2009, 19:05.

Comment

altijd leuk die posts van genjuro, steek je telkens iets van op

gast weet waarover ie spreekt
                    No means Try Again

Comment

@ genjuro
                      cutkuur kun je ook gebruiken om je massa vast houden tijdens de cut?

Comment

Dat is waar een cut kuur voor dient.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ondanks het heerlijke warme weer gisteren een lekkere training gehad.

Normaal gesproken train ik in een polo, maar gister eens een singletje aangedaan om te kijken of ik tijdens de training wat vooruitgang zie.

Niet alleen zag ik vooruitgang, maar ook de reacties van de mensen daar waren zeker positief!!!!

Gisteren waren de schouders en benen aan de beurt.

Schouders:

MP:

12 x 17 - 10 x 18 - 8 x 19 - 6 x 20 ( per hand )

Frontraises met kabel:

12 x 25 - 10 x 30 - 8 x 30 - 6 x 35

Behind the neck press:

12 x 20 - 10 x 25 - 8 x 30 - 4 x 35 de laatste 2 gingen echt niet meer.

Shrugs:

3 x tot falen met 24 kg per hand.

Benen:

Squat:

12 x 50 - 10 x 70 - 8 x 90 - 6 x 110

Leg extensions:

12 x 80 - 10 x 90 - 8 x 100 - 6 x 110

Toen kon ik niet meer.
                          Ik ging kapot van de warmte en ik was helemaal op.

Maar al met al vond ik het een lekkere training.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                            niet speciaal. Hangt vooral af van het hormoon waarnaar ze in omzetten.

De massa is dom, in de bb-cultuur zelfs zeer dom. Doe je onderzoek zelf ipv naar verhalen te luisteren. Ik kan hier een hele hoop verhalen neerplakken overbelachelijke zaken die velen zonder nadenken zullen aanpakken, al was het maar omdat de persoon die ze zei breder is of meer gepresteerd heeft dan hun.

Trouwens nog wat meer onderzoek ernaar gedaan, de claim van ergogenics heeft meer staving nodig wilt het echt iets zijn om mee rekening te houden.
                            Dat hangt af of er 17-AA rotzooi door heen zit denk ik eerder (wat meestal nodig is bij orals om het werkzaam te krijgen)
                            Ik kan het ook fout hebben
                            Last edited by LittleMofo; 30-06-2009, 10:10.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                              Dat hangt af of er 17-AA rotzooi door heen zit denk ik eerder (wat meestal nodig is bij orals om het werkzaam te krijgen)
                              Ik kan het ook fout hebben
                              inderdaad.

Maar een 17-alpha koppeling doet nog veel meer dan enkel oraal maken. Plus er zijn nog methyl-koppelingen die ook schadelijk zijn.

De absolute toppers qua slechtheid hebben 2 of zelfs meerdere methylkoppelingen.

En dan heb je de orals die geen 17-alpha methyl koppeling hebben, bv andriol.

Zijn nog een pak andere zaken die meetellen daarnaast ook.
                              Last edited by Genjuro; 03-07-2009, 08:20.

Comment

Sommige zullen wel denken, waarom ik niets meer heb gepost.

Om eerlijk te zijn wilde ik even wachten om te posten.
                                Elke dag mijn schema hier te gaan plaatsen zag ik eigenlijk het nut niet van in, omdat ik niet echt iets merkte van krachttoename.
                                Dus wilde ik een week wachten en dan pas weer mijn bevindingen plaatsen.

Mijn ervaring tot nu toe:

Zoals eerder gezegd merk ik niet veel van krachtoename, iig niet noemenswaardig.

Wel ben ik iets droger geworden, maar ook dit niet echt iets om naar huis te schrijven.

Het enige wat ik wel goed merk/voel, is dat ik echt harder ben geworden.

Dan nog betreft de sides.

De agressie is minder geworden, net als mijn sexdrive.
                                In de eerste 2 weken, had ik elk moment van de dag zin in seks. Vanaf de derde week is dit enorm verandert.
                                Zelfs mijn vriendin maakte zich er zorgen om.

Mijn conclusie tot nu toe.....

Ben het met meerdere hier eens, dat ik beter een echt kuurtje had kunnen doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X