Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Iedereen bedankt voor de 'succes-toewensingen' . Net de laatste hand gelegd aan mijn voedingsschema dat ik ga volgen. Nu rest me enkel nog af te tellen naar maandag...
Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot
Mijn tweede week is net voorbij, tot nu toe is alles binnen de verwachtingen. Een lichte gewichtstoename van een 2-3 kg en vetpercentage zelfs iets gezakt naar 10.0. Vond ik zelf eerder een beetje bizar, ik verwachtte niet te dalen in vetpercentage maar kom, niks om over te klagen.
Ik merk niks negatiefs qua gevoel, in tegendeel sedert gisteren sta ik vanaf 'smorgens, ja hoe moet ik het zeggen, gepompt? Wel een leuk gevoel moet ik zeggen. Mijn gewichten (qua oefeningen) blijven nagenoeg gelijk, hier en daar wat bij maar niks noemenswaarding, wat ik nog niet verwachtte in week 2 maar ik kijk wel vol verwachting uit naar 3 en 4 op dit vlak.
Ik merk wel dat ik zweet als gek tijdens m'n training.
Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot
Ik merk een redelijke krachttoename tijdens mijn training, ook mijn recuperatie is ongelooflijk. Ik zou tweemaal daags kunnen trainen zonder te moeten inboeten aan gewicht of aantal reps.
Vandaag gaat trainingschema 2 in. Een nieuw programma en mijn gear die deftig gaat beginnen inkicken, ik ben benieuwd.
zaterdag 03/10 eind week 3: zoals altijd gewogen en gemeten 'smorgens voor m'n training:
- 95.5-96 kg
- vet% 11
Nevenwerkingen nagenoeg niksken, soms wat kort ademig maar dit kan een hersenspinsel zijn. Ik hou dit in de gaten en wacht mijn meting zaterdag af.
Gisteren schouders getraind, ik kan nu niet meer naast de krachttoename kijken. Maar ondanks het feit dat ik me voorgenomen had om niet 'te gek' te doen ben ik gisteren blijkbaar wat te zwaar getraind, ik heb ongelooflijk last in de koppen van mijn schouders. Maar aangezien mijn herstel ook merkelijk sneller verloopt verwacht ik weinig problemen voor de schouders volgende week. Vanavond staan de benen op programma en morgen rustdag dus...
Ik begrijp nu wel zeer goed de mentale verslaving die gepaard gaat met een kuur, ondanks het feit dat ik nog maar in mijn vierde week zit en dus nog een tijdje heb te gaan zie ik nu al op tegen het einde.
Het gaat zeker goed he Stevie? Pas aub wel op met blessures, je hebt ze sneller opgelopen dan dat je er weer vanaf kom..Ik begrijp het best hoor, als het lekker gaat wil je ook meer en meer en meer. Traint wel lekker he? Succes man...
als je het één maal in je schouder's hebt gehad, krijg je het zomaar weer als je te zwaar gaat
en dat is echt geen pretje ik loop nu ook al weer bijna 4 weken met een zere linker schouder
probeer je schouder tog volgende keer iets lichter te trainen met eventueel 2 herhalingen meer
aan gezien je schouder tog al met een hoop mee pakt kan dit gerust twee weken zo
zorg ook dat je schouder's goed warm zijn, denk er echt om de volgende keer
niet denken nog maar zwaarder als het er verder in schiet zit je dadelijk mooi aan
mijn tip iets lichter trainen je schouder voor twee weken daarna weer zwaarder
succes verder
Ik ga die tip zeker ter harte nemen! Vorige zaterdag was m'n all-round dag, op die dag raak ik al mijn spieren eens aan. In mijn schouderoefeningen licht gebleven, de 'press-oefening' ging goed maar de side-laterals waren een pijnlijke bedoening. Gisteren goed gerust en vandaag staan borst en tricep op 't programma. Ik ben in ieder geval benieuwd wat deze week brengt.
Ik heb mijn vet% niet kunnen meten vorige week, gewicht staat op 97.7 kg.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment