23 September eerste echte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Ik wil niet zeuren hoor maar in je voorstel topic van 5 maanden geleden trainde je 2 maanden en was je 55 kilo jij moet echt niet gaan kuren gast.

heey ben joshua train net een 2 maanden ofz.... suuper maar goed ik hoop dat veel van jullie kan leren groetjes...

moet nog ff wennen aan die forum ben joshua train net 2 maanden voor jullie is dat uuuuuh niks ik ben een magere lat van 180 met gewicht van 55 kg wil echt hard hard aan de bak dus hoop dat ik veel van jullie kan leren gr joshua

Busted

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Viel te verwachten na je interesse hoe het nou allemaal zit met fake as eind mei. maar als je dit resultaat in die paar maanden hebt behaald petje af. heb er zelf 2 jaar over gedaan en dat weet jij ook aangezien het nog in je begin topic ergens staat. op dit tempo kan je zomer volgend jaar 80 wegen.

dus zou eigenlijk zo door moeten gaan maarre tempo der in houden he

en voor de rest dat het onverandwoordt is helemaal gelijk.... maar iedereen zijn eigen doel... de helft van jullie wille echt specefiek iets behalen ik wil snel 85 kg wegen en gewoon lekker blijven trainen.

ik hoef niet de bruudtse of de grooste te zijn maar beetje meer body

maar geef toe het is snel gegaan korte tijd

en gedult is schoone zaak maar je bent jong en je wilt wat

kom ma op met je commentaar

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
        dus zou eigenlijk zo door moeten gaan maarre tempo der in houden he

en voor de rest dat het onverandwoordt is helemaal gelijk.... maar iedereen zijn eigen doel... de helft van jullie wille echt specefiek iets behalen ik wil snel 85 kg wegen en gewoon lekker blijven trainen.

ik hoef niet de bruudtse of de grooste te zijn maar beetje meer body

maar geef toe het is snel gegaan korte tijd

en gedult is schoone zaak maar je bent jong en je wilt wat

kom ma op met je commentaar
        Succes kerel.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Succes kerel.
          thnx normaal andwoord

Comment

verras ons zou ik zeggen

beter was nog even zonder a.s geweest

omdat je hierna natuurlijk heel moeilijk verder groeid

maargoed je keus is er tog al dus zet dan alles op alles

succes
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by quibus View Post
              Ik wil niet zeuren hoor maar in je voorstel topic van 5 maanden geleden trainde je 2 maanden en was je 55 kilo jij moet echt niet gaan kuren gast.

heey ben joshua train net een 2 maanden ofz.... suuper maar goed ik hoop dat veel van jullie kan leren groetjes...

moet nog ff wennen aan die forum ben joshua train net 2 maanden voor jullie is dat uuuuuh niks ik ben een magere lat van 180 met gewicht van 55 kg wil echt hard hard aan de bak dus hoop dat ik veel van jullie kan leren gr joshua
              Ja inderdaad. Sterker nog dit is niet eens zijn eerste kuur. Die begon hij op 50kg.
              http://forum.bodynet.nl/anabolen/331...-afvallen.html

Succes ermee. Hoop dat je weet waar je mee bezig bent.

Comment

Originally posted by voyage View Post
                Ja inderdaad. Sterker nog dit is niet eens zijn eerste kuur. Die begon hij op 50kg.
                http://forum.bodynet.nl/anabolen/331...-afvallen.html

Succes ermee. Hoop dat je weet waar je mee bezig bent.
                ja dat klopt ouwe ma die kuur was 3 weken benk gestopt omdat het focking dom was.... dus ben ik gewoon gaan eten als een Hond.... ik had eerst wat meer info moeten vergaren dan zomaar beginnen met iets waar je niks van weet indd

Comment

ja dat klopt ouwe ma die kuur was 3 weken benk gestopt omdat het focking dom was.... dus ben ik gewoon gaan eten als een Hond.... ik had eerst wat meer info moeten vergaren dan zomaar beginnen met iets waar je niks van weet indd
                  Maar nu, een paar maanden later weet je het wel?

Comment

ik denk van wel we gaan gewoon voor de 80 kg een goede

Comment

ik denk van wel we gaan gewoon voor de 80 kg een goede
                      Hm, je denkt van wel, dit klinkt echt heel overtuigend man.
                      Maarja, als jij het wil doen be my quest, who am I to try to tell you to wait a bit with it.

Comment

Wat een hopeloos geval. Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent kerel. Ga gewoon freten en trainen. Ik zie geen reden waarom je zou moeten kuren. Omdat je geen geduld hebt? Dan moet je niet aan bodybuilding beginnen.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Wat een hopeloos geval. Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent kerel. Ga gewoon freten en trainen. Ik zie geen reden waarom je zou moeten kuren. Omdat je geen geduld hebt? Dan moet je niet aan bodybuilding beginnen.

Je hebt helemaal gelijk geef ik ook toe

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Hm, je denkt van wel, dit klinkt echt heel overtuigend man.
                            Maarja, als jij het wil doen be my quest, who am I to try to tell you to wait a bit with it.

volg me log je hebt gelijk kan ook beter pas beginnen op jou leefttijd he snuff

ik maak nog genoeg eigen test productie

Comment

Ik ben het zeker niet met skitzo's beslissing eens, maar als je er voor wil gaan moet je het vooral doen.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

volg me log je hebt gelijk kan ook beter pas beginnen op jou leefttijd he snuff

ik maak nog genoeg eigen test productie
                                Hehe, wordt je nu eindelijk verstandig kerel?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X