23 September eerste echte kuur
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View PostViel te verwachten na je interesse hoe het nou allemaal zit met fake as eind mei. maar als je dit resultaat in die paar maanden hebt behaald petje af. heb er zelf 2 jaar over gedaan en dat weet jij ook aangezien het nog in je begin topic ergens staat. op dit tempo kan je zomer volgend jaar 80 wegen.
dus zou eigenlijk zo door moeten gaan maarre tempo der in houden he
en voor de rest dat het onverandwoordt ishelemaal gelijk.... maar iedereen zijn eigen doel... de helft van jullie wille echt specefiek iets behalen ik wil snel 85 kg wegen en gewoon lekker blijven trainen.
ik hoef niet de bruudtse of de grooste te zijn maar beetje meer body
maar geef toe het is snel gegaan korte tijd
en gedult is schoone zaak maar je bent jong en je wilt wat
kom ma op met je commentaar
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postdus zou eigenlijk zo door moeten gaan maarre tempo der in houden he
en voor de rest dat het onverandwoordt ishelemaal gelijk.... maar iedereen zijn eigen doel... de helft van jullie wille echt specefiek iets behalen ik wil snel 85 kg wegen en gewoon lekker blijven trainen.
ik hoef niet de bruudtse of de grooste te zijn maar beetje meer body
maar geef toe het is snel gegaan korte tijd
en gedult is schoone zaak maar je bent jong en je wilt wat
kom ma op met je commentaar
Comment
-
Originally posted by quibus View PostIk wil niet zeuren hoor maar in je voorstel topic van 5 maanden geleden trainde je 2 maanden en was je 55 kilo jij moet echt niet gaan kuren gast.
heey ben joshua train net een 2 maanden ofz....suuper maar goed ik hoop dat veel van jullie kan leren groetjes...
moet nog ff wennen aan die forum ben joshua train net 2 maanden voor jullie is dat uuuuuh niksik ben een magere lat van 180 met gewicht van 55 kg wil echt hard hard aan de bak dus hoop dat ik veel van jullie kan leren gr joshua
http://forum.bodynet.nl/anabolen/331...-afvallen.html
Succes ermee. Hoop dat je weet waar je mee bezig bent.
Comment
-
Originally posted by voyage View PostJa inderdaad. Sterker nog dit is niet eens zijn eerste kuur. Die begon hij op 50kg.
http://forum.bodynet.nl/anabolen/331...-afvallen.html
Succes ermee. Hoop dat je weet waar je mee bezig bent.
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postja dat klopt ouwe ma die kuur was 3 weken benk gestopt omdat het focking dom was.... dus ben ik gewoon gaan eten als een Hond.... ik had eerst wat meer info moeten vergaren dan zomaar beginnen met iets waar je niks van weet indd
Comment
-
Wat een hopeloos geval. Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent kerel. Ga gewoon freten en trainen. Ik zie geen reden waarom je zou moeten kuren. Omdat je geen geduld hebt? Dan moet je niet aan bodybuilding beginnen.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostWat een hopeloos geval. Je hebt geen flauw idee waar je mee bezig bent kerel. Ga gewoon freten en trainen. Ik zie geen reden waarom je zou moeten kuren. Omdat je geen geduld hebt? Dan moet je niet aan bodybuilding beginnen.
Je hebt helemaal gelijk geef ik ook toe
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm, je denkt van wel, dit klinkt echt heel overtuigend man.
Maarja, als jij het wil doen be my quest, who am I to try to tell you to wait a bit with it.
volg me logje hebt gelijk kan ook beter pas beginnen op jou leefttijd he snuff
ik maak nog genoeg eigen test productie
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-