Bridgen met Anavar of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Oke, ik begrijp dat het onderdrukt maar zal 10mg zover onderdrukken dat het je systeem geheel plat legt?
    En clenbuterol ben ik niet echt een voorstander van, zou nogal slecht voor je hart zijn.
    Men beweert ook dat wanneer je 10mg anavar in de ochtend neemt je lichaam in de avond en nacht kan herstellen, hoe zit dat dan?
    Anavar heeft een halwaarde tijd van 8-9 u denk ik dus als je he s morgens neemt zit er s avonds nog in je systeem,wel te verstaan de helft maar toch het is er niet volledig uit. Je bouwt dan weer beetje bij beetje op.

Clen is idd niet gezond voor het hart, maar daar werd vroeger met geen woord over gerept en iedereen nam het, ik denk dat 1 tab niet echt de schade zal maken. Primo lijkt me ook goed, kost meer maar he voor je gezondheid moet je iets over hebben

Grtz
    stil growing

Comment

Ik ben overigens nog niet begonnen met het bridgen omdat ik nu in mijn 8e week Test/Deca zit.

Comment

eehm je systm is al plat door je vorige kuur. Je geeft je lichaam dan toch geen signaal om op te starten, sterker gesteld door exogeen toe te dienen blijft je lichaam denken hey wordt genoeg test gemaakt, niet nodig om te starten.

Originally posted by snipke View Post
        Je bouwt dan weer beetje bij beetje op.
        Mee eens
        Last edited by onderhandelen; 07-10-2009, 21:06.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          eehm je systm is al plat door je vorige kuur. Je geeft je lichaam dan toch geen signaal om op te starten, sterker gesteld door exogeen toe te dienen blijft je lichaam denken hey wordt genoeg test gemaakt, niet nodig om te starten.

Mee eens
          Ik ben dus HCG gestart.
          En ik zal ook een vierweekse nakuur Tamofixen 20mg/d doen.

Comment

Ik zie het nut van bridgen niet in sorry.......

Ik vindt het zonde om bijv. op maar 50 mg test e te gaan zitten. Zulke lage dosis mist zijn doel.

AS neem je in een bepaalde dosis voor een bepaald doel.

Net zoals dat je na een kuur altijd verlies zal hebben.

wat je doet moet je zelf weten.
            We like it

Comment

Ik zie het nut van bridgen niet in sorry.......

Ik vindt het zonde om bijv. op maar 50 mg test e te gaan zitten. Zulke lage dosis mist zijn doel.

AS neem je in een bepaalde dosis voor een bepaald doel.

Net zoals dat je na een kuur altijd verlies zal hebben.

wat je doet moet je zelf weten.
              Ik denk dat je het nog steeds een beetje door elkaar gooit, ja je zal wel moe zijn, maar wat ik al aangaf neem ik dus geen lage dosering Anavar om vet te verliezen of om sterker te worden. Dit zijn de 2 grote eigenschappen van Anavar en ja natuurlijk als je maar 10mg/d gaat gebruiken dan heeft dat niet echt veel nut. Maar ik neem 10mg Anavar per dag om mijn gains te behouden en dat is weer net ff wat anders, dan is die 10mg misschien wel doeltreffend.

Comment

Ik denk dat je het nog steeds een beetje door elkaar gooit, ja je zal wel moe zijn, maar wat ik al aangaf neem ik dus geen lage dosering Anavar om vet te verliezen of om sterker te worden. Dit zijn de 2 grote eigenschappen van Anavar en ja natuurlijk als je maar 10mg/d gaat gebruiken dan heeft dat niet echt veel nut. Maar ik neem 10mg Anavar per dag om mijn gains te behouden en dat is weer net ff wat anders, dan is die 10mg misschien wel doeltreffend.
                Tering eigenwijs he! wrom ga je niet gwoon je huiswerk doen om te begrijpen hoe steroĆÆde werken ipv mensen na apen.

Het onderdrukt m8.....i'm verry sorry for u
                We like it

Comment

Zo werkt elk medicijn.

Originally posted by Big-T
                  Je hebt actieve dosis en niet actieve dosis. Als de dosis hoog genoeg is om actief te zijn dan kom je lichtjes aan met anavar maar nooit veel. Als je dosis te laag is dan merk je helemaal niets of weinig. Dit is gewoon verspilling van duur en goed product en tijd. Maak er minstens 20-30mg/dag van voor merkbare resulaten.

Originally posted by Robin
                  Inderdaad, aankomen met anavar hoef je niet echt bang voor te zijn. Het is slechts een beetje wat je erbij wint als dat al het geval is. Zo extreem laag doseren als nu heeft weinig zin. Het onderdrukt enkel je endocriene systeem zonder enig tegen resultaat. Lijkt me niet verstandig dus. Evenmin lijkt het me onverstandig om te cyclen zoals je nu van plan bent > 6 weken on, 2 weken off, 6 weken on... Waar zijn die 2 weken off voor? Herstel? Forget it! Die 2 weken is veel te kort voor lichamelijk herstel. Juist als je lichaam gaat snappen wat er de bedoeling ervan is geef je het terug een opdonder door opnieuw een 6tal weken te gebruiken. Ik zou zeggen niet meer dan een maximum van 8 weken achtereen gebruiken, met daarna een minimale tijd van 6 weken (liefst langer!) voor herstel...
                  Bron: Dutchbodybuilding

En hier nog een studie voor het geval je het nog niet gelooft

Group 2 (n = 5), 2.5 mg oxandrolone daily MAIN OUTCOME MEASURES: LH and GH profiles (15-minute samples) were analysed by peak detection (Pulsar), Fourier transformation and autocorrelation. Testosterone levels were measured hourly and insulin, SHBG, IGF-I, and IGFBP-3 levels at 0800 h. Statistical analysis was by multivariate analysis of variance for repeated measures. RESULTS: LH and testosterone parameters increased significantly with time in all 16 CONCLUSION: Oxandrolone transiently suppressed the pituitary-testicular axis and altered GH pulsatility.
                  Nu ben ik echt moe, ff scheren en weer mn bedje
                  Suc6 met de nieuwe info.
                  We like it

Comment

Oke, ik begrijp dat het onderdrukt maar zal 10mg zover onderdrukken dat het je systeem geheel plat legt?
                    En clenbuterol ben ik niet echt een voorstander van, zou nogal slecht voor je hart zijn.
                    Men beweert ook dat wanneer je 10mg anavar in de ochtend neemt je lichaam in de avond en nacht kan herstellen, hoe zit dat dan?
                    Dat ochtend-avond verhaal, geloof er geen zak van dat dat zo uit maakt. En nee, tien mg zal echt niet significant onderdrukken (anders ben je de eerste).

1) Var is geen test
                    2) Je lichaam krijgt wel een signaal weer te starten door de enorm lage testosteron waarden
                    3) Die var is wel zo laag gedoseerd dat je neverfuckingnooitniet volledige onderdrukking kunt behouden van je axis, en al helemaal niet als je ook een aanjager als nolvadex of clomid gebruikt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zo werkt elk medicijn.

Bron: Dutchbodybuilding

En hier nog een studie voor het geval je het nog niet gelooft

Nu ben ik echt moe, ff scheren en weer mn bedje
                      Suc6 met de nieuwe info.
                      Sorry kerel. tis niet m'n bedoeling om je op te fokken.
                      Het laatste berichtje zegt echter nog niet veel, heb het al eerder gelezen, het verteld je dat 2,5mg onderdrukt maar niet dat het je gehele systeem plat legt. En dat het onderdrukt wisten we al, toch?
                      Het andere stukje is dan weer meer bedoeld in de richting van de echtelijke profijten van anavar (vetverlies, krachttoename, gain-wist) en daar wil ik mijn 10mg/d gewoonweg niet voor gaan gebruiken.
                      Het spijt me als dit je ook weer gaat irriteren.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                        Dat ochtend-avond verhaal, geloof er geen zak van dat dat zo uit maakt. En nee, tien mg zal echt niet significant onderdrukken (anders ben je de eerste).

1) Var is geen test
                        2) Je lichaam krijgt wel een signaal weer te starten door de enorm lage testosteron waarden
                        3) Die var is wel zo laag gedoseerd dat je neverfuckingnooitniet volledige onderdrukking kunt behouden van je axis, en al helemaal niet als je ook een aanjager als nolvadex of clomid gebruikt.
                        Maar dan is de vraag als de anavar toch zo laag gedoseerd is of het dan wel behoud van massa zou bevorderen, ik denk het niet, 10mg tegen dat het in de bloedbaan komt is er niets van over en gaat het ook niet voor behoud zorgen.

Grtz
                        stil growing

Comment

Maar dan is de vraag als de anavar toch zo laag gedoseerd is of het dan wel behoud van massa zou bevorderen, ik denk het niet, 10mg tegen dat het in de bloedbaan komt is er niets van over en gaat het ook niet voor behoud zorgen.

Grtz
                          Dat vraag ik me dus ook af, heb al enige malen op forums gelezen over mensen die dat hebben gedaan en geen een zei dat het niet werkte, integendeel, het werkte fantastisch. Maarja, dat zijn verhalen op furum-sites. Daarom wil ik het zelf uitproberen en zien waar het schip strandt.

Comment

Dat vraag ik me dus ook af, heb al enige malen op forums gelezen over mensen die dat hebben gedaan en geen een zei dat het niet werkte, integendeel, het werkte fantastisch. Maarja, dat zijn verhalen op furum-sites. Daarom wil ik het zelf uitproberen en zien waar het schip strandt.
                            Hey bro, het staat u vrij van te proberen, kunnen u enkel advies geven

Grtz
                            stil growing

Comment

Grtz
                              Ik zeg ja. Want in de eerste plaats heb je in het geval zonder bridge nog geen eigen testosteron, bij de bridge heb je wel al iets dat voor massabehoud zorgt. Zolang je lichaam nog niet volledig hersteld is (tot het niveau vanaf waar anavar in de weg zit), heb je zoiezo baat bij de anavar. Erna ook volgens mij, een kuur op 20mg var e.d. doet meer dan geen kuur op 20mg var e.d., dus je kunt veilig concluderen dat var minder onderdrukt dan dat het goed doet.

Daarnaast, er zijn veel studies naar anavar gedaan, veelal op brandwondpatiƫnten. En ook op erg lage doses (naar onze begrippen), herstelden ze een stuk sneller van de chirurgische ingrepen. Dus het herstellend vermogen staat buiten kijf.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey bro, het staat u vrij van te proberen, kunnen u enkel advies geven

Precies, ik respecteer iedereen zijn advies, het kan alleen maar helpen, helaas moet ik wel toegeven dat ik behoorlijk eigenwijs kan zijn, maarja dat had je vast al in de gaten.
                                En waarom niet proberen, topicje erover openen en gaan met die banaan. Mijn ervaring zal anderen ook rijker aan know how maken.
                                Grtz
                                Originally posted by GeneralIx View Post
                                Ik zeg ja. Want in de eerste plaats heb je in het geval zonder bridge nog geen eigen testosteron, bij de bridge heb je wel al iets dat voor massabehoud zorgt. Zolang je lichaam nog niet volledig hersteld is (tot het niveau vanaf waar anavar in de weg zit), heb je zoiezo baat bij de anavar. Erna ook volgens mij, een kuur op 20mg var e.d. doet meer dan geen kuur op 20mg var e.d., dus je kunt veilig concluderen dat var minder onderdrukt dan dat het goed doet.

Daarnaast, er zijn veel studies naar anavar gedaan, veelal op brandwondpatiƫnten. En ook op erg lage doses (naar onze begrippen), herstelden ze een stuk sneller van de chirurgische ingrepen. Dus het herstellend vermogen staat buiten kijf.
                                Hm, interessant. AS kuurders nemen vaak een hoge dosis zodat de meesten vaak denken dat wanneer je heel erg laag gaat dat dat niks zal doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X