test e only 500 mg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij kan beter de vraag stellen waar die ,zijn inject moet zetten in de bil.
    Ja zoals we allemaal weten in het derde kwardraad in de bil,mmaar dat wil niet zeggen dat je daar en heele spuit plek heb zitten.
    Er lopen overal zeniuwen in de bil,hij heeft gewoon iets geraakt.
    Ik heb zelfs nog wel eens als ik zet dat ik door een adertje in prik.
    Dan trek ik de spuit eruit en dan spuit er en klein beetje bloed mee.
    Zulke dingen heb je weleens.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
      Hij kan beter de vraag stellen waar die ,zijn inject moet zetten in de bil.
      Ja zoals we allemaal weten in het derde kwardraad in de bil,mmaar dat wil niet zeggen dat je daar en heele spuit plek heb zitten.
      Er lopen overal zeniuwen in de bil,hij heeft gewoon iets geraakt.
      Ik heb zelfs nog wel eens als ik zet dat ik door een adertje in prik.
      Dan trek ik de spuit eruit en dan spuit er en klein beetje bloed mee.
      Zulke dingen heb je weleens.
      Ik dacht zelf dat het het vierde kwadrant buitenzijde bovenin was.
      Tuurlijk komt er wel eens bloed uit het spuitgaatje, dan heb je gewoon een bloedvaatje (dus geen adertje) geraakt, helemaal niet erg. Komt vaak voor wanneer je je spier ongemerkt aanspant. Het kan zelfs voorkomen dat je tijdens aspiratie alleen een vacuum trekt en later blijkt dat zich in het naalddopje, dat je op de spuit zet, een klein beetje bloed bevind. Ook weer geen reden tot paniek. Alleen wanneer je tijdens aspiratie echt donker bloed trekt, naald eruit en opnieuw proberen.

Comment

soooo dit is nu de 2e dag en kan nog steeds bijna niet lopen en zitten, ik strompel rond. tevens is mijn injectspot een beetje verdikt. terwijl ik tijdens het injecteren er helemaal niks van voelde. mijn bil is niet rood ofzo verder is er niks te zien. injectspot is netjes genezen! is dit normaal????

Comment

Bijna niet lopen en zitten is wel heel erg. Stijfheid oké, maar echt pijn zoals jij dat blijkbaar ervaart... Zou de dok toch eens met een bezoekje vereren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

het voelt oook heel erg stijf aan. en dat doet piujn tijden het lopen en zitten. als ik tijdje heb gelopen gaat het wel. precies die hele spier doet pijn( heel me rechter helf van me bil!)

Comment

Inderdaad ff naar de dokter maar, die heeft beroepsgeheim. Mocht je je daar druk over maken.

Vraag me wel af waarom je een profilepic heb van Greg Valentino?
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Inderdaad ff naar de dokter maar, die heeft beroepsgeheim. Mocht je je daar druk over maken.

Vraag me wel af waarom je een profilepic heb van Greg Valentino?
                Misschien is hij greg??

Comment

Originally posted by gameface View Post
                  Misschien is hij greg??

deze past wel in het topic, omg you fail

Comment

Ik zou persoonlijk gewoon nog eventjes wachten, een dokter is nog helemaal niet nodig. Op dit moment heb je last van weefsel-irritatie en ook het depot wat je hebt aangelegd is een beetje vreemd voor je spier, is een hele gewone reactie van je lichaam, so no worries. Je zal snel ervaren dat wanneer er absorbsie in de spier plaatsvind je plotseling van je pijn en stijfheid afgeraakt.
                    De tweede keer in dezelfde bil zetten zal veel minder lastig zijn na het injecteren.
                    Houd ook rekening met het feit dat hoe rommeliger er word geinjecteerd, deste meer last je ervan erna zult hebben.
                    Komt allemaal goed, don't panic.

Comment

kijk maar goed uit voor je het weet ga je nog dood

meestal naar de tweede dag, begind precies zo als jij het beschrijft

man man man zoals ik zij doe eerst research voor je ergens aan begind

leuk speelgoed he
                      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        kijk maar goed uit voor je het weet ga je nog dood

meestal naar de tweede dag, begind precies zo als jij het beschrijft

man man man zoals ik zij doe eerst research voor je ergens aan begind

leuk speelgoed he

Comment

ik hoor er meer mensen over dat sinds gg die blauwe labels hebben mensen last hebben na injecteren. test e hoort niet zeer te doen.

en niet vlak voor het slapen injecteren schilt bij mij ook.

Comment

Originally posted by wesley1981 View Post
                            ik hoor er meer mensen over dat sinds gg die blauwe labels hebben mensen last hebben na injecteren. test e hoort niet zeer te doen.

en niet vlak voor het slapen injecteren schilt bij mij ook.
                            Nog niks van gehoord, wel raar dus, op de ultra shizzle na dus.
                            Van GS heb ik meestal klachten gehoord over pijnlijke inj spots, en zeker van de super shizzle.
                            No Pain No Gain

Comment

Vind het wel vreemd dat hij niets meer post nu. Die blauwe van GG heb ik al gehad en geen last van gekregen.. Hey, het gaat toch wel goed met je?

Comment

jaah het gaat wel iets beter... maaar het is nog steeds niet wat het zijn moet. volgens mij is het gewoon finaal verkeert gegaan ofzo. want wat ik voelde kan echt niet gezond zijn.

ps nu gaat het redelijk

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X