deca+sustanon vraag over bij werkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• deca+sustanon vraag over bij werkingen

ik wil over een paar weekjes gaan beginnen aan een deca+sustanon kuur, en hier over zou ik graag willen weten wat de bij werkingen zoude kunne zijn
    en of het vaak voor komt dat er nare dinge kunne onstaan

alvast bedankt

gaan we weer

er is genoeg info hier te vinden

doe eerst eens zelf research dan leer je er van en onthoud je de dingen beter
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by T bone View Post
      ik wil over een paar weekjes gaan beginnen aan een deca+sustanon kuur, en hier over zou ik graag willen weten wat de bij werkingen zoude kunne zijn
      en of het vaak voor komt dat er nare dinge kunne onstaan

alvast bedankt
      Ha T bone. De sides van elke soort gear is bekend en kun je vinden met de zoekfunctie op je computer.. Ik zie dat Martin zich er al weer over opwind, en denkt daar gaan we weer met hetzelfde verhaal. Ja sorry hoor maar hij heeft wel gelijk. Het is de bedoeling dat je wel klaar bent om te gaan kuren. Nu heb je waarschijnlijk al gekozen voor Sust-Deca, terwijl je helemaal niet weet wat het doet en wat de sides kunnen zijn.. Met andere woorden, jij bent er helemaal niet klaar voor om te gaan kuren..Waarom wil je Sust-Deca? Wat verwacht je ervan? Hoeveel ga je zetten? Wat zijn je stats? Zoek en lees, eer je begint....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Ha T bone. De sides van elke soort gear is bekend en kun je vinden met de zoekfunctie op je computer.. Ik zie dat Martin zich er al weer over opwind, en denkt daar gaan we weer met hetzelfde verhaal. Ja sorry hoor maar hij heeft wel gelijk. Het is de bedoeling dat je wel klaar bent om te gaan kuren. Nu heb je waarschijnlijk al gekozen voor Sust-Deca, terwijl je helemaal niet weet wat het doet en wat de sides kunnen zijn.. Met andere woorden, jij bent er helemaal niet klaar voor om te gaan kuren..Waarom wil je Sust-Deca? Wat verwacht je ervan? Hoeveel ga je zetten? Wat zijn je stats? Zoek en lees, eer je begint....

Dit vond ik nog het leukst om te doen, eens dit af is ben ja aan het wachten om eraan te beginnen en dat is de lastigste periode.
        Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X