kuren en nog thuis wonenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuren en nog thuis wonenen

Er zijn vast wel meerdere mensen die nog thuis wonen en die een kuur willen beginnen of al achter de rug hebben. Nu ben ik niet iemand, die zoiets gewoon gaat vertellen aan mijn ouders (en al zeker mijn vader niet).

Nu ben ik wel is benieuwt wat jullie gaan zeggen of hebben gezegt in die periode?

ik zat te denken aan: ik ben goed met mijn voeding bezig, gebruik weer weightgainers en creatine

beetje te enthousiast met het woord wonen:P

Comment

geen last van heb eerst 5 jaar clean getraind, dus woonde al op mijn zelf toen ik pas ging gebruiken

gewoon zeggen dat je aan de crea zit en aan de eiwitten en weightgainers

dat je meer eet, want dat moet je dan so wieso doen
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Meestal een teken dat je er nog niet moet aan beginnen. Het is geen speelgoed.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Als je zelf een gevoel hebt dat je er echt klaar voor bent, je hebt de genodigde informatie erover opgezocht en je train al 3 jaar dan hebben je ouders er niks mee te maken of je er klaar voor bent of niet!!

Comment

Kan er niet over meepraten, enige wat ik heb gedaan is 6 weken oral winstrol dus daar wordt je geen superman van en je hoeft niet te spuiten e.d.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Gast je bent 20 jaar je komt net kijken man.

Je zal naturel nog zat kunnen groeien als je je voeding goed hebt.
              Who's the Chef

Comment

Wil wel eens foto's van je eerst zien, 2.5jaar trainen zegt nix ik train nu ook bijna 2jaar en ben nog echt niet op een nivo dat ik te langzaam ga met de naturale weg.

ouders niet vertellen, ze merken het wel aan je gedrag dus zou het gewoon zeggen en ook waarom je het doet
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                  Als je zelf een gevoel hebt dat je er echt klaar voor bent, je hebt de genodigde informatie erover opgezocht en je train al 3 jaar dan hebben je ouders er niks mee te maken of je er klaar voor bent of niet!!
                  Zolang je thuis woont hebben je ouders er wat mee te maken chief. Kun je vervelend vinden, maar dat is gewoon de realiteit.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Eensch met General. Tenzij je ouders het gebruik van een join, xtc en andere party drugs toe staan dan hebben ze hier ook geen zeggenschap over.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Eensch met General. Tenzij je ouders het gebruik van een join, xtc en andere party drugs toe staan dan hebben ze hier ook geen zeggenschap over.
                      Je ouders kunnen je toch niet tegenhouden, evenals al die goede raad van train nog maar een paar jaartjes naturel. Als ie in zijn hoofd bezig is met het gaan gebruiken van as doet ie het toch. En zo moeilijk is het nu ook weer niet om een winny-only kuurtje te verbergen.

Comment

Wat zijn je stats vandaag de dag??

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X