kuur voorstel 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur voorstel 2010

Hallo Mensen/kenners,

ik ben van plan om aan een nieuwe kuur te gaan beginnen.

mijn stats zijn inmiddels:

1,80mtr-93kg-bf 15% (voornamelijk buikje)

kuur voor begin 2010 isdrogere massa)3e kuur

week 1-6 diana 40 mg pd (tabs)
    week 1-12 Tets e 500mg pw
    week 1-12 tren 400mg pw
    nakuur weet ik niet precies welken ik pakken moet(iemand)?

mijn doel is de 100-105kg aan te tikken

wat vinden jullie hiervan?

nakuur zie ik het vaakst nolva. Over de hoeveelheid inname van nolva verschilt erg veel.

Comment

Verschillend, na n hele lange kuur neem ik de eerste 2 weken 40mg, en ga verder met 2wkn 20mg.. Deze kuur van jou neem ik "20mg Nolvadex 4wkn"... Als je het vaker hebt gedaan weet je misschien wel hoe snel jouw lichaam opstart... En heb je misschien al genoeg aan 3wkn...Dat is moeilijk te bepalen voor n ander...

Comment

Ik weet even niet waar, maar ik heb er al eens n stuk over geschreven.. Wanneer starten, wat en hoeveel ook over de HCG staat er in... Even zoeken, in topics?

Comment

begin nakuur? Nolva/Clomid is het.. Heeft Martin, ook n projectie lijst in geplaatst

Comment

droge massa pakken maar je gaat wel 6weken aan de d-bol?
            is winstrol of anavar geen betere optie?
            onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
              droge massa pakken maar je gaat wel 6weken aan de d-bol?
              is winstrol of anavar geen betere optie?
              Echt wel, goed gezien Powertrainer...

Comment

Nette kuur kerel,alleen zou ik ook voor de anavar gaan en dan 50 of 60 mg per dag voor zes weken.
                Je komt dan toch wat droger en scherper voor de dag dan met d-bol.
                vergeet niet dat D-bol een hoop vocht vast houd,en als je er aanleg voor heb je een kans heb om een goede bolle kop te creeren.
                Als je toch voor de variant d-bol gaat dan zou ik voor de oxy's gaan.
                Hoop dat je hier wat mee kan en voor de rest zou ik zeggen: let goed op je voeding!

Comment

Ohja..en nakuren met nolva en clomid zoals knul al had gezegd.
                  Zou wel de nolva op 40 mg per dag doen en de clomid op 50 of 100 mg per dag voor vier weken.greetz

Comment

Je kunt ook nakuren met Nolva en Aromasin.
                    Beiden op 20mg/d en dat voor 4 weken.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Je kunt ook nakuren met Nolva en Aromasin.
                      Beiden op 20mg/d en dat voor 4 weken.
                      Kan ook

Comment

Zou niet nakuren met een AI toch...
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Zou niet nakuren met een AI toch...
                          Waarom niet???

Comment

Snuff, ik denk dat Gen heeft gezien of weet dat het ook n soort tietenremmer is... Hij zal in de war zijn met HCG voor de testikels... Denk ik hoor....... DRUG DESCRIPTION
                            AROMASIN® Tablets for oral administration contain 25 mg of exemestane, an irreversible, steroidal aromatase inactivator. Exemestane is chemically described as 6-methylenandrosta-1,4-diene-3,17-dione. Its molecular formula is C20H24O2 and its structural formula is as follows:

The active ingredient is a white to slightly yellow crystalline powder with a molecular weight of 296.41. Exemestane is freely soluble in N, N-dimethylformamide, soluble in methanol, and practically insoluble in water.

Each AROMASIN Tablet contains the following inactive ingredients: mannitol, crospovidone, polysorbate 80, hypromellose, colloidal silicon dioxide, microcrystalline cellulose, sodium starch glycolate, magnesium stearate, simethicone, polyethylene glycol 6000, sucrose, magnesium carbonate, titanium dioxide, methylparaben, and polyvinyl alcohol.

Last updated on RxLis

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Waarom niet???
                              AI--> afname aromatase --> meer testosteron, minder oestrogeen --> meer testosteron, iets meer oestrogeen--> tot een soort nieuw evenwicht

Zodra je stopt met de AI --> Hoog testosteron, aromatase weer vol actief--> veel oestrogeen erbij, hoge afname testosteron--> hoog oestrogeen--> inhibitie productie testosteron--> nakuur naar de klote, je hele cyclus moet zich weer herstellen.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X