Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut kuurtje. Winny/primo/test

Vanaf maandag ga ik mijn eerste tikkels en sap tot mij nemen dus wil het
    graag bijhouden hier. Het word een lange cut kuur van 15/16 weekjes
    met winstrol, primo en test E. Doel is in deze tijd minimaal 5% er af en vvm winst. Qwa voeding zit ik dan rond onderhoud op trainigs dagen, en iets onder onderhoud op de vrije dagen, ik laat carbs een beetje uit mijn voeding op vrije dagen namelijk. Verder 4 keer krachttraing en 5 keer cardio/conditie.

Ik heb van de week nog gelezen dat je een aantal weken zou wachten met je kuur....of ben ik abuis?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Denk het, Ik zou namelijk wachten tot mijn voedingschema aan zou slaan volgens mijn agenda, Ik heb namelijk een agenda van 20 week waar ik mij aan moet houden. Het slaat aan dus het kan beginnen

Comment

Veel succes, dat het goed mag lukken Mofo...

Comment

Succes met je kuur kerel.
          Ga deze log zeker volgen daar ik in augustus ook ga cutten.

Comment

maar 5% er af? Aangezien jij BB fysiek wilt mag er wel wat meer af dan dat. Met 15 weken kan je op 10% staan als het niet lager is en je wint dan nog wat in vvm als je het goed doet :O

Comment

Ik hoop het meer kan ik niet doen behalve mijn voeding op den duur aanpassen en nog meer cardio er bij doen

Comment

Je kan ook minder tijd verspillen aan isolaties en meer compounds doen zodat je lichaam meer verbrandt.

Comment

Het is wel de beoeling dat ik alles goed aan spreek dus zonder iso lijkt me niet echt handig.
                  Verder zit er al zat compoand in mijn training schema vind ik. En zolang ik op mijn huidige schema vooruit ga wil ik er eingelijk niets aan veranderen, want ik weet niet hoe ik dan op dat andere schema zal gaan. Het had gekunt maar nee dankje liever niet.

Comment

Ik wou vandaag beginnen ik ga opzich ook goed, alleen heb ik mijn optrek naalden nog niet binnen.
                    Ik heb wel voldoende zet naalden maar goed of ik daar ook mee kan optrekken? Ze zijn namelijk
                    nog al klein. 30x06 mm

Mijn gewicht is wel weer gestegen maar niet in vet.
                    Verder is mijn taille iets gekrompen.

Comment

Is gelukt alleen duurt fucking lang om opt trekken lol.
                      Ik heb me net zelf in de bil gespoten voor de eerste keer. Niets bijzonders eingelijk.
                      3ml in total 1ml test en 2 ml primo morgende rest van de primo.
                      Ojah en 2 tikkels winstrol

Comment

Gewoon 38x 0.8 of 40x 0.8 nemen voor alles..... Zowel optrekken, als zetten.. Voelt hetzelfde hoor maar zet 100x makkelijker

Comment

Weet ik wou eerst ook in been zetten vandaar 30x06 maar werkt ook prima in ass.
                          Ik vind het een voordeel dat het niet te snel kan injecteren anders krijg je zo'n bultje er onder
                          en dat heb ik nu niet omdat het wel 2 min duurt voor dat de 3ml erin zit. Best wel spannend was het weer voor het eerst zelf zetten maar je voeld echt geen reet

Comment

Spannend man. Ik zie er nu al tegenop. Heb echt vette schijt voor spuiten. Vroeger moest het half ziekenhuis optreden als ze een beetje bloed van mij moesten hebben. Maar ik ga me er gewoon over heen zetten. Knap dat je er zo nuchter bij bent. hehe
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zo dacht ik ook enkele dagen trug maar het werd mij wel ff warm vlak voor ik ging zetten. Ik shakte niet ofzo gelukkig. Toen de naalt er een halve cm in zat werd ik in een keer rustig want ik voelde niets.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X