Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha dan heb je een voetbal als depot in je bil zitten.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Denk dat je heeeele dikke billen krijgt ja... 4x prikken is ook niet fijn op het zelfde plek.. Zou er ook maar gelijk 4000iu HCG bijzetten en n potje nolva door de whey roeren...Heel snelle opname verzekerd

In het ziekenhuis... Whaaaahahaha

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Denk dat je heeeele dikke billen krijgt ja... 4x prikken is ook niet fijn op het zelfde plek.. Zou er ook maar gelijk 4000iu HCG bijzetten en n potje nolva door de whey roeren...Heel snelle opname verzekerd

In het ziekenhuis... Whaaaahahaha
        hahahahahaha

En de kipfilet bakken in synthol.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

En zo in de war raken, dat je de kip in je spier wil zetten en de synthol opvreet....schOOm beeeest hihihihi..

Comment

hahahaha.. wat hebben we toch een fantasie!
            The Sky Ain't The Limit

Comment

Woeii kuurtje slaat al aan iig de winstrol. Ik wasff vergeten hoe goed mijn lichaam op dit goedje
              reageerde. Lichte krachtoename al dinsdag iig, zal dus vandaag helemaal blijken,
              mijn spieren mijn nuook iig harde zonder dat ik ze heb getraind. Vandaag gan er iig pr's
              komen denk ik.

Comment

Dat gaat zeker snel dan, Mofo... Laat ze tussendoor wel lekker rusten he, niet steeds aanspannen zoals er zoveel doen. Is zonde.. Wel fijn als het zo goed reageert joh.. Lekker buffelen en vlammen, op de PR jacht...

Comment

Idd maar ik kijk wel uit voor te snelle stijging in kracht qwa gewicht, ik denk dat ikdeze keer vooral
                  qwa meer reps en setjes op kracht ga richten, maar voel het wel ff aan.

Comment

Zolang je met stapjes van 2.5-5kg omhoog gaat en niet elke week +10-15kg op je 1rm zet hebben je pezen voorlopig genoeg tijd om zich aan te passen. En het mooie van AS is dat je gewoon kunt blijven verhogen elke week zonder dat je tegen een plateau komt waardoor je er weer 5-10kg af moet halen om opnieuw te beginnen verhogen. Wel raad ik aan om elke 4e week ofzo een soort "de-load" week te hanteren. Dat je dan met wat lichter gewicht sets/reps doet om het lichaam wat actieve rust te geven. Maar dat moet jezelf even aanvoelen. Merk bij mijzelf dat het wel nodig is omdat me schouder/biceps pezen begonnen te zeuren en ook de botten in me onderarmen het niet meer gingen houden bij benchen :P

Comment

Bedankt dat is een goede tips die ik zeker ga toepassen. Over 2a3 weken was ik weer van plan om een weekje rustig aan te doen, Ik ga dan een week alles 1 keer per week aanpakken met meer hh en minder gewicht. Ik zou dit eingelijk vaker moeten doen, merte wel toen ik dat deed toen ik niet goed leefde qwa voeding en training dat ik na zo'n deload weer slapper werd, maar dat kwam door mijn geoonten toen lijkt mij ?

Comment

ja zal je gewoonten zijn. Na een de-load ben ik meestal nog sterker dan er voor

Comment

Ik begin wel mijn koolvis vervelend te vinden, hopelijk zla het geen probleem zijn om het af en toe te vervangen voor een mals biefstukje ?

Comment

vlees en vis...beide proteine bron dus no props

Comment

suc6 kerel. geniet ff lekker nog van het placebo effect voordat het echt in kickt.

Comment

Stats 2 week geleden.
                                87kg
                                taille 88cm

Stats vanmorgen
                                90kg
                                taille 87cm

Totaal weken gekuurt 1 week

Ik denk dat k wat vocht aan ben gekomen van de kuur, vooral de spieren zijn nu voller
                                dus vol gezogen. Vroeg maar ff voor het geval ofik ook vetter leek, nee dat leek ik niet,
                                ze zien juist meer vormen komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X