Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
haha dan heb je een voetbal als depot in je bil zitten.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Denk dat je heeeele dikke billen krijgt ja... 4x prikken is ook niet fijn op het zelfde plek.. Zou er ook maar gelijk 4000iu HCG bijzetten en n potje nolva door de whey roeren...Heel snelle opname verzekerd
Denk dat je heeeele dikke billen krijgt ja... 4x prikken is ook niet fijn op het zelfde plek.. Zou er ook maar gelijk 4000iu HCG bijzetten en n potje nolva door de whey roeren...Heel snelle opname verzekerd
In het ziekenhuis... Whaaaahahaha
hahahahahaha
En de kipfilet bakken in synthol.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Woeii kuurtje slaat al aan iig de winstrol. Ik wasff vergeten hoe goed mijn lichaam op dit goedje
reageerde. Lichte krachtoename al dinsdag iig, zal dus vandaag helemaal blijken,
mijn spieren mijn nuook iig harde zonder dat ik ze heb getraind. Vandaag gan er iig pr's
komen denk ik.
Dat gaat zeker snel dan, Mofo... Laat ze tussendoor wel lekker rusten he, niet steeds aanspannen zoals er zoveel doen. Is zonde.. Wel fijn als het zo goed reageert joh.. Lekker buffelen en vlammen, op de PR jacht...
Idd maar ik kijk wel uit voor te snelle stijging in kracht qwa gewicht, ik denk dat ikdeze keer vooral
qwa meer reps en setjes op kracht ga richten, maar voel het wel ff aan.
Zolang je met stapjes van 2.5-5kg omhoog gaat en niet elke week +10-15kg op je 1rm zet hebben je pezen voorlopig genoeg tijd om zich aan te passen. En het mooie van AS is dat je gewoon kunt blijven verhogen elke week zonder dat je tegen een plateau komt waardoor je er weer 5-10kg af moet halen om opnieuw te beginnen verhogen. Wel raad ik aan om elke 4e week ofzo een soort "de-load" week te hanteren. Dat je dan met wat lichter gewicht sets/reps doet om het lichaam wat actieve rust te geven. Maar dat moet jezelf even aanvoelen. Merk bij mijzelf dat het wel nodig is omdat me schouder/biceps pezen begonnen te zeuren en ook de botten in me onderarmen het niet meer gingen houden bij benchen :P
Bedankt dat is een goede tips die ik zeker ga toepassen. Over 2a3 weken was ik weer van plan om een weekje rustig aan te doen, Ik ga dan een week alles 1 keer per week aanpakken met meer hh en minder gewicht. Ik zou dit eingelijk vaker moeten doen, merte wel toen ik dat deed toen ik niet goed leefde qwa voeding en training dat ik na zo'n deload weer slapper werd, maar dat kwam door mijn geoonten toen lijkt mij ?
Ik denk dat k wat vocht aan ben gekomen van de kuur, vooral de spieren zijn nu voller
dus vol gezogen. Vroeg maar ff voor het geval ofik ook vetter leek, nee dat leek ik niet,
ze zien juist meer vormen komen.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment