Myn Eerste Kuurtjé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Hehehehe, misschien veranderd hij wel in de hulk met zo'n dosis.
    awel eh da hoopk ik eig wel

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Kun je misschien wat duidelijker zijn?
      Wanneer nolva en hoeveel?
      Wat bedoel je met april/mei winstrol?
      Waar ga je injecteren?
      Met welke naalden?
      Ga je het zelf doen?
      ff wat meer info bro.
      nolva 100tabs 10mg
      mn doel is eerst zo veel mogelek Massa bij
      rondloopen met een buikje kan nu geen kwaad
      mr als het trg goe weer is jah droogen eh

ik kan ng niks van de naalden zeggen ik weet eigenlek nog niet waar ik gaa injecteren wrs Bill of Arm.

ik wil eers iemand dat het voor my doet dernaa trek ik myn plan

mvg

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Lijkt me overdreven voor een eerste kuur.
        niks overdreven de eerste kuur is alty de beste nieuwe stoffe in mn lichaam

Comment

Originally posted by F4SH-PROVOK4-LOV4 View Post
          ds al iets eh ik mag zelf 2 mnd hebben als ervaring tis nog altijd mn keuze

en jah hier kuure kinekes van 14 jaar
          ha. goede grap, donder gouw op. kruip terug onder de steen waar je vandaan kwam irritant ventje.

Comment

Modje nodig.
            Op slot deze zinloze topic.

Comment

Jij mag ervaring hebben zoveel jij wilt, deftige knuppel... Het is inderdaad jouw nogal idiote keuze... Je weet goddomme nog het verschil niet tussen cl-ml en mg.. Het is zeker jouw trutterige en iele lijffie wat jij zelf verziekt... Maar kom niet met stom gelul aan, dat kinderkes van 14 kuren.. Aan jouw schrijven te zien ben je er zelf ook 1... Zo en nu opgesodemieterd met je stomme voorstel.. Jij krijgt van mij absoluut geen advies, en ik hoop van ganse harte dat: de rest er ook zo over denkt....

Comment

Wat een hoop onzin praat je. Van mij mag je gerust 2x de normale doses overschrijden voor je eerste kuur. Des te sneller zijn we van mannetjes als jij verlost op deze aardkloot. En er staat iets in de regels van fatsoenlijk nederlands hanteren ipv msn-taal. Ik zou niet alleen een slotje doen, maar ook een ban.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Jij mag ervaring hebben zoveel jij wilt, deftige knuppel... Het is inderdaad jouw nogal idiote keuze... Je weet goddomme nog het verschil niet tussen cl-ml en mg.. Het is zeker jouw trutterige en iele lijffie wat jij zelf verziekt... Maar kom niet met stom gelul aan, dat kinderkes van 14 kuren.. Aan jouw schrijven te zien ben je er zelf ook 1... Zo en nu opgesodemieterd met je stomme voorstel.. Jij krijgt van mij absoluut geen advies, en ik hoop van ganse harte dat: de rest er ook zo over denkt....

Ik ben het er helemaal mee eens. Ik vind het ook erg zwak dat hij het excuus gebruikt dat kinderen van 14 ook gebruiken. @TS je zou dan deze kinderen juist het advies moeten geven om het niet te doen en niet gebruiken om je erachter te verschuilen.

Comment

jongens, hij is aan het trollen, niet happen.
                    the one and only tabata overlord

Comment

Eenmaal slotje coming up.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X