Dan word het nu afwegen of het 't risico waard is. Ik zou 't persoonlijk nog liever bij de vuilnis doen. Mijn gezondheid is toch wat meer waard dat wat papier of koper.
Kuurvoorstel Tren Ace - Sust - Dbol
Collapse
X
-
Ik vind dit persoonlijk wel een beetje een vreemde kuur.
wk 1 -12 sust
wk 1 - 6 Dbol
wk 1-4 Tren ace
wk 5 -8 Primo
wk 9 - 12 Tren Ace
Ten eerste een hele lange ester als basisstof, dan lange en korte esters als bijstoffen.
Tevens dien je tussen de 3-7 dagen eerder te stoppen met sustanon dan met trenbolone wil je in week 14 nakuren.
Ook is er een groot verschil in werking tussen primo en tren, mild en heftig.
Bij gebruik van d-bol en tren dien je een prolactine-onderdrukker te nemen.
Op 12 weken kuur vind ik 6 weken d-bol wel een erg lange kickstart.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk vind dit persoonlijk wel een beetje een vreemde kuur.
wk 1 -12 sust
wk 1 - 6 Dbol
wk 1-4 Tren ace
wk 5 -8 Primo
wk 9 - 12 Tren Ace
Ten eerste een hele lange ester als basisstof, dan lange en korte esters als bijstoffen.
Tevens dien je tussen de 3-7 dagen eerder te stoppen met sustanon dan met trenbolone wil je in week 14 nakuren.
Ook is er een groot verschil in werking tussen primo en tren, mild en heftig.
Bij gebruik van d-bol en tren dien je een prolactine-onderdrukker te nemen.
Op 12 weken kuur vind ik 6 weken d-bol wel een erg lange kickstart.
Hey Snuff, dit is nog niet de definitieve versie hoor, maar een opzetje.
Ik zocht een andere bijstof mocht de sides van ACE erg opspelen en mogelijk was dat primo. Aangezien primo langere esters heeft enz gaat die niet tussendoor in deze kuur.
Verder laat ik idd de sust 2 wkn langer doorlopen dan de bijstof ace. Wat ik wel denk te doen is tussen door even met de ace te stoppen, tenzij ik echt geen vervelende side bemerk. Ik ga er echter wel van uit, vandaar dat ik er dan mee stop of pauzeer afhankelijk van de mate van de sites.
Dbol 4 wkn is genoeg. Kom ook goed uit = pcies 1 potje haha.
Wat bedoel je met een prolactine-onderdrukker?
Ik zit er wel aan te denken om als ik gevoelige tits krijg nolva er bij te pakken of proviron. Weet nog even niet wat het beste is.
Greetz1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Gelukkig begin ik op tijd met nadenken over wat ik wil, dan kan ik nog van samenstelling wisselen.
Ik vraag me af of er veel verschil in de sides zitten tussen de ACE en Parabolan? Wordt me toch wel steeds duidelijk dat ik met die ace russisch roulette speel...
Greetz1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Werkzame stof is hetzelfde, dus ik zou het daar niet op uit gaan kiezen. Als je het vele zetten vervelend vindt is para de betere keuze, aan de andere kant werkt para langer door, dus als je de bijwerkingen vreest wellicht minder verstandig."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Nog ff over gyno-gevaar door activatie van prolactine.
Heb het ook niet van mezelf maar van professor Gen.
Trenbolone verhoogt de prolactine in je lichaam. Prolactine wordt geactiveerd door een hoog oestrogeen-gehalte. En laat dianabol daar nou voor zorgen.
Je kunt de prolactine onderdrukken door verschillende middeltjes zoals dostinex, pramipexole, letrozole, aromasin.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNog ff over gyno-gevaar door activatie van prolactine.
Heb het ook niet van mezelf maar van professor Gen.
Trenbolone verhoogt de prolactine in je lichaam. Prolactine wordt geactiveerd door een hoog oestrogeen-gehalte. En laat dianabol daar nou voor zorgen.
Je kunt de prolactine onderdrukken door verschillende middeltjes zoals dostinex, pramipexole, letrozole, aromasin.
Om last van tepels tegen te gaan ben ik van plan Arimidex te pakken en Propecia voor mijn haarbos.
Waarschijnlijk ook nog hcg vanaf het moment dat ik merk dat de "nuts" kleiner worden.
Zo hoop ik de meeste sides tegen te gaan.
Iets vergeten? greetz1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
-
Originally posted by Jaap View PostOk en wat zou dan de aanbevolen hoeveelheid zijn? Per ... dagen?
Vanaf het begin van de kuur?
Grtn
Deze zorgt er dus voor dat het aromatase enzym wordt onderdrukt om test in oestrogeen om te zetten. Dit heeft dus niets met prolactine te maken.
Wat je moet hebben is een stof die de prolactine onderdrukt. Wanneer je dit niet doet riskeer je de kans op prolactine-gyno en in het ergste geval vorming van melkkanalen waardoor je borsten zelfs een melkachtige substantie kunnen gaan afgeven.
HCG zet je de eerste dag van de 2e week kuur en eindigt op dezelfde dag als je laatste inject. 500 IU per week sub-q of IM is voldoende.
Het wachten tot je ballen gaan krimpen is natuurlijk krankjorum, je hoort ze gewoon op maat te houden, wat Snip al zei.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostWat je moet hebben is een stof die de prolactine onderdrukt. Wanneer je dit niet doet riskeer je de kans op prolactine-gyno en in het ergste geval vorming van melkkanalen waardoor je borsten zelfs een melkachtige substantie kunnen gaan afgeven.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostMoet nog wel even zeggen dat aromasin en letrozole ook AI's zijn echter hebben die dan wel weer de eigenschap om prolactine te onderdrukken.
Klinkt me beter in de oren dan (weer) een combi van middelen zoals bv Arimidex EN Pramipexole???
Vanwaar het teken dat het zo goed werkte? Wat ik op het net lees wordt het gebruikt tegen Parkinson...
Greetz en bedankt he!1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Prolactin suppression using Pramipexole
For Prevention: when you are taking something that can cause prolactin issues or when you just want to lower prolactin, for the benefits of lowering prolactin.
0.125 (1/8) to 0.5mg (1/2) per day should generally be sufficient for most users. With prevention slow escalation should not be an issue
For Treatment: When you have ongoing prolactin issues, Gynecomastia flare, or are attempting to regress gynecomastia tissues (ductal, lobular and central gland mass).
0.375 up (3/8) to 1mg should generally be sufficient for most users. Most people will not need over 0.5mg. If you do, then SLOWLY escalate the dose. You still should start at 0.25mg and slowly work up. see bottom for exceptions
doses should be taken in the evening, 2-4 hours prior to bed. For the very low doses, an hour is probably fine. if it keeps you up, take it earlier. If it makes you sleepy "too soon" then take closer to bed. a good number of people will notice niether. taking with last meal of the day may be ideal for a lot of people.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment