Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het prikken opzich is geen probleem , heb ik al vaker op mezelf gedaan voor oefening op het werk ... de pijn achteraf ben ik wel benieuwt naar .. zit echt in mijn hoofd met " zal het echt zo kut zijn of steld iedereen zich der een beetje over aan " maja dan maar onder het motto " no pain , no gain "
Begin zowiezo eerst met de bovenbenen en als ik dat op den duur niet meer trek door te gevoelige injectie spots dan ga ik eens kijken of ik lenig genoeg ben om bij men ass te komen .
Begin zowiezo eerst met de bovenbenen en als ik dat op den duur niet meer trek door te gevoelige injectie spots dan ga ik eens kijken of ik lenig genoeg ben om bij men ass te komen .
Dat kan ik je nu al vertellen dat je dat niet gaat redden. Je moet echt vaak van injectieplek wisselen volgens wiki.dutchbodybuilding.nl
Waarom???
Als hij zijn linker en rechterbeen gebruikt is dat goed genoeg.
Hetzelfde kun je doen met je linker en je rechterbil.
De stof kan irritatie opwekken, en de schade en de onderliggende weefsel kan bij herhaling cosmetische problemen veroorzaken. Er kunnen bijvoorbeeld bolvormige van vet of ander weefsel ontstaan. In de meeste gevallen moeten deze operatief verwijdert worden. Dus rotatie van de injectieplaats is verstandig.
De stof kan irritatie opwekken, en de schade en de onderliggende weefsel kan bij herhaling cosmetische problemen veroorzaken. Er kunnen bijvoorbeeld bolvormige van vet of ander weefsel ontstaan. In de meeste gevallen moeten deze operatief verwijdert worden. Dus rotatie van de injectieplaats is verstandig.
Ja, van links naar rechts, en dan weer opnieuw, en ga zo maar door.
Ik begin eerst eens op men linker en rechter been , mocht de plek nog te gevoelig zijn voor een volgende injectie dan kan ik altijd nog kijken ... maar bij jezelf in de ass injecte ? ik heb me dat eens voorgesteld maar dat is toch ffetjes een hele klus .
Van die cosmetische gevolgen dat klopt ja , heb dat stuk zelf ook helemaal gelezen een tijd terug .
maar eerst eens kijken of het wisselen van been iedere keer niet al voldoende is ( heeft je been toch de hele tijd 3 dagen om bij te trekken )
Ikzelf zet in mijn billen, om en om, maar ik weet 100% zeker dat ik na drie dagen dezelfde bil weer zou kunnen gebruiken voor een volgende shot.
Tevens zet ik HCG dagelijks in mijn benen, oke tis wel slin 12mm fiber maar om de dag op hetzelfde plekje zou dan toch wel irri moeten raken, nou niet dus, nergens last van.
Linker en rechter bil afwisseln eod geen probleem.
Had 1 keer last...waarschijnlijk te snel geinjecteerd of niet warm gemaakt oid; kwam een onderhuidse bult (vocht), maar was na een dag of 2 a 3 weer weg.
Toen een keer het wisselen overgeslagen tot de bult helemaal weg was.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment