Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja ik houd het gewon bij 0,8 x 40mm .. aangezien ik niet 100% zeker weet of ik het volhoud om alleen in mijn benen te injecteren en dan over moet gaan op mijn bil , heb ik toch de 0,8 x 40 mm nodig..
en Falstyr .. nee die heeft me niet geholpen , heb hem een Pm daar over gestuurd maar hij antwoorde niet
0.6 x 32mm zal minder pijn doen en is lang genoeg voor in de quads. Zeker als je om de dag gaat prikken ben je blij dat je niet zo'n joekels naar binne hoeft te douwe.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ja ik houd het gewon bij 0,8 x 40mm .. aangezien ik niet 100% zeker weet of ik het volhoud om alleen in mijn benen te injecteren en dan over moet gaan op mijn bil , heb ik toch de 0,8 x 40 mm nodig..
en Falstyr .. nee die heeft me niet geholpen , heb hem een Pm daar over gestuurd maar hij antwoorde niet
ik wist dat er iets vergeten was. krijg zoveel pm's op de dag dat ik de meesten weg flikker. een enkeling laat ik staan om later te beantwoorden en vergeet het dan :S
@ Fal thanks voor het alsnog beantwoorden van mijn PM , stel ik erg opprijs .
Wat betrefd de naalden ga ik voor de 0,6 x 32 mm ..
Zoals je al zei is het misschien toch wel handig om meerdere plaatsen te gebruiken vandaar de iets wat grotere maat , mocht ik nog in mijn bil gaan injecte .. dan lijkt me 0,6 x 25 mm wat te klein .
Nogmaals iedereen bedankt voor de zeer belangrijke aanvullende info voor zover
Jaap .. ik heb je niet teleurgesteld haha ..
Vandaag een ongekent lekkere training gehad en jaaah hoor alweer een PR op de bench press.
Volgens Jaap's advies ..
15x60 ( warming up )
8 x 90
10 x 105
en toen .... 8 x 110
Ben hier aardig mij eigen topic aan het vervuilen merk ik net haha..
Naja moest het even kwijt .
Jaap .. ik heb je niet teleurgesteld haha ..
Vandaag een ongekent lekkere training gehad en jaaah hoor alweer een PR op de bench press.
Volgens Jaap's advies ..
15x60 ( warming up )
8 x 90
10 x 105
en toen .... 8 x 110
Ben hier aardig mij eigen topic aan het vervuilen merk ik net haha..
Naja moest het even kwijt .
Als je dit soort dingen leuk vind om te posten, open dan een log?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment