Ik zou ipv proviron masteron erbij zetten. Maar op zich geen slecht plan, alleen hoop ik voor je dat je geen last krijgt van gyno.
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik ben ook weer van de partij bro. Ben benieuwd was er uiteindelijk uitkomt als nieuw startplan.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by janieck spithoff View PostMan man, succes
Ik vraag me af hoe oud je gaat worden
Na een tijdje gaat dat rotzooi spuiten wat niet in je lichaam thuis hoort je echt fataal worden denk ik.
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik zelf train clean maar dit soort opmerking zijn echt heel erg stupid. Het zelfde als je gaat zeggen.
Rook jij 20 sigaretjes op een dag. Dat gaat je binnenkort fataal worden.
Dat het ongezond is ben ik mee eens. Maar er dit is toch wel een trieste reactie.
I
Comment
-
Ik rook geen 20 sigaretten per dag, 0 zelfs. Dit was niet bedoelt om snuf af te kraken, in tegendeel zelfs. Ik respecteer waar hij mee bezig is. Drugverslaafden worden ook niet oud, omdat ze troep hun lichaam in spuiten wat er niet in thuis hoort. Dit gebeurd ook met kuren, dus dat kan nooit goed wezen. Maar het is zijn leven, en hij moet doen en laten waar hij zin in heeft. Als ik kijk naar de overleden bodybuilders, zie ik dat ze niet oud zijn geworden, dit heeft met de anabolen te maken denk ik en misschien aan het vele eten.Last edited by jantje91; 21-04-2010, 15:55.
Comment
-
Doe hier maar verder: http://forum.bodynet.nl/polls-only/3...oor-tegen.html
Snuff heeft die off-topic niet graag en die kan best pissig worden"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
18 jaar zoiets vermoeden ik al.
Heb je iets van een link met overleden bbers en leeftijden.
Waarom ik dit vraag omdat 35 jaar is vrij jong voor een topbodybuilder.
Kijk eens naar de huidige top. Ze zijn allemaal midden tussen de 30/45 jaar. Die draaien op topniveau wedstrijden en kuren non stop (denk dan al ongeveer 20 jaar). En zijn dus nog niet bepaald dood
Ik ben met je eens dat ze eerder dood "kunnen" gaan. Maar je praat echt onzin kerel.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...12 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-