succes ga je zeker weer volgen
Snuff's ON-Topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
He jongens toch hehehe.
Dacht dat ik toch wel duidelijk genoeg in mijn eerste post uitlegde dat de kuur die is geplaatst de bulkkuur was die ik in gedachten had dus is het niet wat ik ga doen, althans bijna niet.
Want daarna beschrijf ik dat eigenlijk alleen dianabol vervangen dient te worden voor een andere kickstart. Ik vraag dan later aan jullie of ik hulp kan krijgen voor het kiezen daarvan. Alle advies omtrent de kickstart is welkom.Originally posted by punani View Postwat is nu het huidige plan?
Kickstart ??? week 1-6, ...mg/d. Dit betekent dat het een oraal moet gaan worden.
Test-E week 1-14, 750mg/e5d
Tren-E week 1-12, 600mg/w
Proviron week 1-14 25/50mg/d. Ben dit ook nog nader aan het bekijken want krijg net te horen dat proviron groei tegenhoud.
HCG week 2-14, 100 IU/d
Originally posted by powertrainer2007 View Postwaarom de test op 750/5d en niet 750/w?
Originally posted by GeneralIx View PostDaar doelde ik dus ook op.
Originally posted by Ramon1983 View PostBest een heftig kuurtje Snuff.
Maar jou kennende heb je goed je best gedaan om tot dit plan te komen.
Het duurt nog ff, maar iig geval al veel succes en ik ga met plezier je derde log volgen!!!!!
Originally posted by gameface View PostMisschien een domme vraag maar is het wel noodzakelijk om zo zwaar te kuren voor een cut-kuur?
Het is toch de bedoeling om alleen massa te houden en niet te winnen?
Originally posted by Genjuro View PostIk zou ipv proviron masteron erbij zetten. Maar op zich geen slecht plan, alleen hoop ik voor je dat je geen last krijgt van gyno.
Laten we hopen dat ik geen gyno krijg.
Originally posted by sch00m View PostIk ben ook weer van de partij bro. Ben benieuwd was er uiteindelijk uitkomt als nieuw startplan.
Originally posted by niet_hier View PostSnuff, wat is je doel met deze kuur? Welke stats hoop je aan het einde te behalen?
Originally posted by jordy View PostHe Snuff, vraagje, toen je een tijd terug nog die avatar had van je rug stond je toch ook wel al vrij droog of niet? Weet niet hoe je diep je van plan bent te gaan met het cutten?
Originally posted by Tjaaaa View Postsucces snuff ben je al klaar met de vorige dan?
Originally posted by janieck spithoff View PostMan man, succes
Ik vraag me af hoe oud je gaat worden
Na een tijdje gaat dat rotzooi spuiten wat niet in je lichaam thuis hoort je echt fataal worden denk ik.
Originally posted by roelinho View PostHaten doe je maar in de as-poll, janieck.
@ Snuff-San: Succes, dat je knetterdroog mag worden.
Originally posted by janieck spithoff View PostZoek maar op google, voorbeelden genoeg. Ik ga het niet voor je doen, want ik ben je slaafje niet
Nu maar weer ontopic Succes met kuren kerel
Originally posted by JRVD View Postsucces ga je zeker weer volgen
Originally posted by Posseltje View PostHoge dosering dbol
anyways succes weer snuffLast edited by Snuff-Sann; 21-04-2010, 18:57.
Comment
-
@ Snuff: Superquote?
@Janieck: Dat AS niet bepaald super gezond voor je is weten we allemaal wel, dat hoef je snuff ook niet te vertellen. Maar het is niet zo dat je er gelijk aan dood aan gaat. Die kans bestaat wel, maar die bestaat altijd. Als ik morgen de fiets naar school ga kan ik overreden worden en overlijden. Tuurlijk, ik snap wel wat je bedoelt, want er zijn best wat voorbeelden te geven van bb-ers, powerlifters, strongman en bijv. worstelaars die relatief jong gestorven zijn. Maar er bestaan ook voorbeelden van mensen die bijna hun hele leven ongezond geleefd hebben in de zin van zuipen en roken en die gewoon de 90 hebben gehaald. Dusja, garantie heb je nooit. Dat het sowieso verstandiger is voor je gezondheid om niet te kuren, daar heb je gelijk in. Maar nogmaals, dat weet Snuff ook wel. En dat is nu juist zijn eigen keuze. Kortom, laten we niet zo zeuren, dood ga je toch wel.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by janieck spithoff View PostHet was niet bedoelt om te zeiken, het was een constateren
de reutel!
Kijk naar Sylvester Stallone, of Lou Ferrigno, die gasten zien er voor hun leeftijd enorm goed uit en kuren nog steeds. En zo zijn er nog velen. En dat is ook een constatering. Jij kijkt alleen naar 1 kant van het verhaal.
Originally posted by onderhandelen View Post@ TS.....jij gaat snel m8......hoeveel tijd zit er tussen de kuren?
suc6 igg
Comment
-
Originally posted by punani View Post18 jaar zoiets vermoeden ik al.
Heb je iets van een link met overleden bbers en leeftijden.
Waarom ik dit vraag omdat 35 jaar is vrij jong voor een topbodybuilder.
Kijk eens naar de huidige top. Ze zijn allemaal midden tussen de 30/45 jaar. Die draaien op topniveau wedstrijden en kuren non stop (denk dan al ongeveer 20 jaar). En zijn dus nog niet bepaald dood
Ik ben met je eens dat ze eerder dood "kunnen" gaan. Maar je praat echt onzin kerel.
eensch. en dan hebben we het nog niet over de vele strongman en powerlifters die het hele jaar "on" zijn en ruim de 60-70 voorbij schieten. Als ze 35 zijn zitten ze net rond hun piek en gaan nog jaren mee
Comment
-
Waarom zo hoog? Ik wilde net gaan zegge winny maar zag dat je het zelf al gezegt had op pagina 2. Denk je niet dat 40 of 50 genoeg is? Orals zo hoog doseren is overkill toch? Net zoals de dbol op 60 of 70. Te veel van het goede. Lees weleens dat er gewoon een prop word geadviseerd als de 50mg oral het niet meer schaft.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment