Deca/sus/dbol of hgh

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca/sus/dbol of hgh

Ik ben van plan binnenkort een kuurtje te gaan doen.
    Toen ik me voorstelde heb ik al gezegd dat ik sus + deca en dbol wou gaan gebruiken.. Dit wordt mijn tweede kuur. doel is om groter te worden.
    heeft iemand nog tips en of betere kuren. wat denken jullie bijvoorbeeld van HGH???

alvast bedankt.

Ik weet niet wat je eerste kuur was, maar dit is een klassieker.
    Gaat wel goed komen! HGH als tweede kuur lijkt mij een beetje vroeg. Misschien dat Arie zijn mening wil geven over HGH in jouw geval.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

kuur zou nix mis mee zijn, de hoeveelheden moeten natuurlijk wel goed zijn. Geef die dan ook ff.

HGH zal ik nog maar ff mee wachten
      I live to end the game

Comment

meeste mensen gebruiken hgh als ze op gwone as niet meer zo gaan. '

maar jij zegt: OF hgh. nou als jij hgh gaat nemen, neem dan ook die bollen die je erbij hebt staan. dus ook deca, sust, dboll. dan pas ga je zien hoe goed je gh aanslaat.
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Mrt. 25 2004,21:15)]Ik weet niet wat je eerste kuur was, maar dit is een klassieker.
          Gaat wel goed komen! HGH als tweede kuur lijkt mij een beetje vroeg. Misschien dat Arie zijn mening wil geven over HGH in jouw geval.  
          ik heb nog even gekeken in voorstel topic.

alex;het was natuurlijk te verwachten dat je op die kleine hoeveelheden die je in je vorige kuur gebruikt hebt niet zou knallen.

heeft er niks mee te maken dat het fake is of niet maar 200mg deca met 250mg test is gewoon knudde ,dan kan je nog beter aan de creatine gaan(en daar ben ik ook al niet echt een fan van).

ik vind in jouw geval dat je nog absoluut niet aan hgh moet denken omdat je simpelweg nog niet genoeg kennis hebt van 'gewoon' kuren dus laat staan dat je aan de hgh gaat.

hgh kost heel veel geld als je het goed wilt doen.

je geeft zelf al aan dat je alleen maar je bovenlichaam traint en dat je dus nog een hoop te leren hebt over bodybuilding in het algemeen.

hoe eet je  nu?
          hoe vaak eet je op een dag?
          hoeveel calorien eet je per dag?
          hoeveel eiwitten gebruik je?

dit zijn dingen die je zowiezo goed moet doen want anders is elke kuur gedoemt te mislukken!

een eerste goede kuur zou kunnen zijn....
          eerste 4 weken dbol,rond de 40mg per dag aangezien je al aardig wat weegt
          10 weken sustanon 500mg
          10 weken deca 400mg

maar nogmaals,als je niet goed eet verkloot je bij voorbaat al alles en dat is zonde van je tijd en geld.

greetz

Comment

Arie, je bent de slimste!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Hansdepans @ Apr. 08 2004,12:09)]Arie, je bent de slimste!
              Ben je lekker mee dan...

Maar wat betreft het kuur advies ga ik helemaal met kanarie mee.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                En nu zonder te lachen....

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Apr. 09 2004,03:43)]
                  Originally posted by [b

greetz
                  arie kon je weer eens niet slapen???

Comment

Originally posted by [b
                    Originally posted by [b

greetz
                    Niet overdrijven he mensen

grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (real1972 @ Apr. 09 2004,08:41)]
                      Originally posted by [b
                      Originally posted by [b

greetz
                      arie kon je weer eens niet slapen???
                      ik ga altijd laat naar bed,ben een echte nachtbraker.

ik ben sinds deze week begonnen met tryptofaan en vitamine b6 en vitamine c voor het slapen gaan en moet zeggen dat ik een stuk beter slaap.

ik word evengoed wel 3x wakker snachts maar dan eet ik effe wat en val meteen weer in slaap.

voel me nu een stuk uitgeruster als ik weer wakker word.

zijn er nog nadelige werkingen bekend van tryptofaan of kan ik dat voorlopig onbeperkt blijven gebruiken??

ik weet niet zoveel van natuurlijke producten dus aanvullende info is welkom!

greetz

Comment

Voer met tryptofaan verlaagt de stresshormonenspiegel bij varkens. Dat blijkt uit onderzoek van het ID-Lelystad. Het is niet duidelijk of het dierenwelzijn ook wordt verbeterd.
                        Varkens krijgen vooral voer dat veel energie en eiwit, maar weinig ruwe celstof bevat. Voer met veel ruwe celstof verlaagde alleen de hoeveelheid van het stresshormoon adrenaline in de urine. Tryptofaan in voer verlaagde alle drie gecheckte stresshormonen in bloed, speeksel en urine.

Het is niet zeker of tryptofaan de oorzaak van stress weghaalt. Doet het dat wel, dan verbetert dit het welzijn van het varken. Ander voer kan gegeven worden in stressvolle situaties, bijvoorbeeld tijdens transport.

Greets...

Comment

Maar serieus;

Tryptofaan is een essentieel aminozuur. Het wordt samen met vitamines en mineralen gebruikt om Serotine aan te maken. Als er genoeg Tryptofaan is, kan het lichaam van Tryptofaan vitamine B3 maken.
                          Tryptofaan zit vooral in: kwark, melk, vis, bananen, kalkoen en vlees.
                          Eigenschappen:

-Kan (omdat serotine ervoor zorgt dat je slaapt) gebruikt worden als slaapmiddel
                          -Is een pijnstiller
                          -Vermindert de behoefte aan alcohol
                          -Kan helpen angst en paniekaanvallen te verminderen

Je kunt het langere tijd gebruiken maar normaal gesproken zou je genoeg uit je voeding moeten halen.

Greets...

Comment

He mannen, Sorry van de late reactie. ik had de tijd niet om te reageren.
                            Arie bedankt voor je advies!!
                            hieronder ff mijn voedingsschema

Eerste maaltijd
                            brinta + shake van Arnold nr. 2
                            sinasappel

tweede maaltijd
                            4 boterhammen kipfilet / kaas

derde maaltijd
                            3 boterhammen met appelstroop, mocht ik dat niet naar binnen krijgen dan doop ik het brood vaak in een cup a soupje eet een stuk makkelijker weg. (dan zonder de appelstroop natuurlijk)
                            shake

vierde (maaltijd)
                            4 vitaminepillen
                            kwark

trainen
                            restje pasta/rijst van de vorige dag
                            shake van ARNOLD nr.2

zesde maaltijd
                            warm eten met kip
                            of pasta

shake van Arnold nr. 2

etc. etc.

Ik weet niet precies hoeveel kcal ik neem per dag maar ik neem meer dan ik nodig heb...
                            Even heel iets anders. Ik hoorde van een paar jongens in de sportschool dat ze in een kuur van dbol, deca en sustanon. De deca niet zo nodig vonden. Ze zeiden dat je met dbol en sustanon ook al hele goede resultaten kon boeken... Wat vinden jullie daarvan??

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 09 2004,16:27)]Voer met tryptofaan verlaagt de stresshormonenspiegel bij varkens. Dat blijkt uit onderzoek van het ID-Lelystad. Het is niet duidelijk of het dierenwelzijn ook wordt verbeterd.
                              Varkens krijgen vooral voer dat veel energie en eiwit, maar weinig ruwe celstof bevat. Voer met veel ruwe celstof verlaagde alleen de hoeveelheid van het stresshormoon adrenaline in de urine. Tryptofaan in voer verlaagde alle drie gecheckte stresshormonen in bloed, speeksel en urine.

Het is niet zeker of tryptofaan de oorzaak van stress weghaalt. Doet het dat wel, dan verbetert dit het welzijn van het varken. Ander voer kan gegeven worden in stressvolle situaties, bijvoorbeeld tijdens transport.

Greets...    
                              je had vandaag zeker je grapjas aan,mr C?

mij gewoon uitmaken voor een varken.........mooi is dat.

merk gelijk weer wie mn vrienden hier zijn

thanks voor de info anyway!

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X