Het is weer klaar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het is weer klaar

Hi all,

Lang niet op het forum gezeten en d8 , laten we eens een update houden over mij.
    Ben al 3 weken klaar met mn d-boll, sust, deca, kuur..
    Ben in totaal 14 kilo bijgekomen . en omdat ik daarna ben gestopt met roken ben ik nu nog maar 2 kilo afgevallen. :P
    aardig gek al zeg ik zelf .
    mn gewicht is nu 88 kilotjes.. en niet schikken .. maar over 4 weken ga ik weer aan de shit. Ga oxy met testo,deca 7 weken nemen... Ik zal wel een hoop commentaar krijgen van .. je bent niet 100% enz enz .. maarja mijn keuze..

Nou grtszz 2 all.

X
    The oxynator

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mei. 17 2004,19:11)]Hi all,

Lang niet op het forum gezeten en d8 , laten we eens een update houden over mij.
    Ben al 3 weken klaar met mn d-boll, sust, deca, kuur..
    Ben in totaal 14 kilo bijgekomen . en omdat ik daarna ben gestopt met roken ben ik nu nog maar 2 kilo afgevallen. :P
    aardig gek al zeg ik zelf .
    mn gewicht is nu 88 kilotjes.. en niet schikken .. maar over 4 weken ga ik weer aan de shit.  Ga oxy met testo,deca 7 weken nemen... Ik zal wel een hoop commentaar krijgen van .. je bent niet 100% enz enz .. maarja mijn keuze..

Nou grtszz 2 all.

X
    Knappe resultaten bereikt maar denk dat er toch nog een hoop vocht zal bijzitten. Dat je direct terug gaat kuren ja dat zeg je zelf al is niet slim, en dan nog wel met oxy terwijl je pas hebt gekuurd met dbol. En ook nog nu het juist warmer weer wordt , ik denk dat je niet gaat kunnen eten wat je wilt eten.

Plaats ook eens wat pics want je hebt nu toch de laatste maanden als ik me niet vergis serieus gekuurd.

grtz
    stil growing

Comment

je dboll only had je 15kg gegaind. nu 14. dat is 29kg in 2 kuurtjes. dat is asociaal veel.
      hoeveel had je nog over van je eerste kuur?
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik kan me nog herrineren dat je zei bij deze kuur: "dit is echt mijn laatste kuur, en jullie zullen wel zeggen jaja, dat zeggen er meer, maar ik meen het."

Je bent pas 19 en hebt nu al meerdere kuurtjes achter de rug. Dat je groot wil worden snap ik, dat willen we allemaal, maar je moet ook rekening houden met je gezondheid.
        Ik vind het dus een domme beslissing om over 4 weken al weer te gaan kuren, je kan toch ook gewoon even wachten?
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Mooie gains, domme beslissing om zo snel weer te gaan kuren.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 18 2004,20:41)]Mooie gains, domme beslissing om zo snel weer te gaan kuren.

Greets...  
            tja ik weet het .. maarja zolang ze de airco aanhouden in de sportschool vindt ik het goed. :P
            En bruce van kuur 1 had ik maar 9 kilo overgehouden..
            Ik maak morgen een paar mooie foto;s En dan plaats ik ze wel . van na kuur 1 en na kuur 2.. En mn kuur gewoon volgens planning... Ik weet het mn gezondheid .. maar een maatje is al bijna 8 maanden 1.5 maanden op 3 weken af . aan het kuren.. dus 1.5 maande anabooltjes 3 weken niks 1,5 maand anabooltje enz enz enz enz ..
            Hij is van 68 naar 96 gegaan. En zo hard als beton en superdroog... Dus als ik dan 2 kuren vlak na elkaar doe ..?? :S.. Maarja

gtrrzz X
            The oxynator

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Mei. 17 2004,20:12)]je dboll only had je 15kg gegaind. nu 14. dat is 29kg in 2 kuurtjes. dat is asociaal veel.
              Weet je hoe asociaal dieet ik volg.... Ik post deze ook wel morgen op het forum .. heb een schema gekregen van mn trainer.. staan ook alle aantallen koolydraten , vetten , eiwitten , enz enz enz....
              The oxynator

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (X-Tripiot @ Mei. 19 2004,00:53)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Mei. 17 2004,20:12)]je dboll only had je 15kg gegaind. nu 14. dat is 29kg in 2 kuurtjes. dat is asociaal veel.
                Weet je hoe asociaal dieet ik volg.... Ik post deze ook wel morgen op het forum .. heb een schema gekregen van mn trainer.. staan ook alle aantallen koolydraten , vetten , eiwitten , enz enz enz....
                ben zeeeeeeeeeer benieuwd......

greet

Comment

Het is en blijft jouw keuze natuurlijk ik geef alleen zoals vaker graag ff mijn mening.
                  Hoop dat je bereikt wat je bereiken wil.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ik wil je maatje nog ns zien achter een paar jaar... als blijkt dat zijn eigen lichaam nog minder test zelf aanmaakt als een meisje van zeven, ehhe... en onomkeerbaar natuurlijk... AS in pure opgroeifase, lol... Geniale zet...

Ach ja, jammer dat as ook het verstand niet een beetje bijbulken...

Maar goed, jouw lichaam, jouw leven...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Black_Label_Coolrain @ Mei. 19 2004,10:21)]Ik wil je maatje nog ns zien achter een paar jaar... als blijkt dat zijn eigen lichaam nog minder test zelf aanmaakt als een meisje van zeven, ehhe... en onomkeerbaar natuurlijk... AS in pure opgroeifase, lol... Geniale zet...

Ach ja, jammer dat as ook het verstand niet een beetje bijbulken...

Maar goed, jouw lichaam, jouw leven...

Mn trainer kuurt al 24 jaar lang. Heeft nooit ergens last van gehad. En heeft 2 prachtdochtertjes. Duss....
                      The oxynator

Comment

Punt is dat er naast een enkel voorbeeld zoals jij het noemt ook zeer vele voorbeelden zijn van hoe vreselijk fout het kan gaan X-Tripiot.
                        Het is jouw lichaam, leven en keus en dat blijft het maar neem jezelf niet in maling door te doen alsof de risico's niet bestaan. Die zijn er wel, ze zijn legio en ze zijn groot. Dus neem het risico als je dat wilt maar doe het bewust.
                        Als je nu die risico's negeert en/of wegmoffelt kun je wel eens flink spijt krijgen als het minder prettig uitpakt...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X