Kuurvoorstel: Test-E+Bold+Winny

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Kerel, ik weet niet wie dat is die ervaren bron maar ik zou als ik jou was maar niet meer naar hem luisteren.
    Ten eerste dien je inactiviteit van de leydig-cellen tegen te gaan. Dit doe je door tijdens de kuur HCG te zetten, niet in de nakuur want dan ben je al veels te laat.
    Ook zul je door HCG in de nakuur te gebruiken je eigen hormoon-systeem, die weer dient op te starten, onderdrukken. HCG geeft meer oestrogeen wat op zijn beurt weer het FSH-hormoon onderdrukt. Geen HCG in de nakkur gebruiken, niet verstandig!!!

Over Boldenone.
    Hoe kun jij je in hemelsnaam nu gaan vergelijken met een wedstrijd-bodybuilder? Je zegt zelf al, iedereen reageert lichamelijk anders. Dacht je nu werkelijk dat bold bij jou eenzelfde uitwerking heeft als een vergevorderde bodybuilder? Kerel, wees eens realistisch. En wat denk je, dat ervaren BB'ers enkel maar wat kleine hoeveelheden nemen? Als ze dat doen zijn ze in no-time hun spieren weer kwijt. Nee die gasten gebruiken iets meer dan enkel maar roids, wat dacht je van peptides, sarm's, groeihormoon, insuline, etc etc.
    Als ik jou was zou ik maar eens wat fora afgaan en informatie gaan inwinnen over een verstandige kuurlengte wanneer boldenone gebruikt wordt.
    14 weken minimaal en anders zul je teleurgestelt uit je kuur komen.
    Snuff, genoeg goede adviezen, laat hem gewoon zijn ding doen.
    Kerel keep us posted, misschien leren of lachen we dan nog wat.
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

haha en zo is het :P

Ik ga de kuur houden zoals hij is.. voeg er wel HCG aan toe. Ik denk tijdens de kuur zoals snuff zei. Om de testikels op formaat te houden.

Helaas heb ik geen vergelijkingsmateriaal met of zonder boldenone.. maar ga het er toch bijzetten.. heb het nu al in huis liggen..

Ik lees toch veel goede reacties over bold na de 6e week.. dat is ook precies wanneer de winstrol start. Ik hoop dan toch extra hard de kuur uit te komen.

De kuur is toch even op hold gezet omdat ik nog steeds een gyno probleempje af te handelen heb in me rechter tepel.

Ik laat het jullie weten zodra ik van start ga. Dan zal ik zeker een logje bijhouden.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

[QUOTE=Cidious;804449]De kuur is toch even op hold gezet omdat ik nog steeds een gyno probleempje af te handelen heb in me rechter tepel.
        QUOTE]

En hoe denk je dat probleempje snel op te lossen?
        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

[quote=Venum;804450]
          Originally posted by Cidious View Post
          De kuur is toch even op hold gezet omdat ik nog steeds een gyno probleempje af te handelen heb in me rechter tepel.
          QUOTE]

En hoe denk je dat probleempje snel op te lossen?
          heb niks over "snel" gezegd :P

Morgen ochtend weer even langs de arts.. tis nu 5 maanden terug dat ik die oxy tabs in me lijf heb gehad.. en uiteindelijk 3-4 weken te laat pas nakuur gestart.. omdat ik voor die tijd geen nolva of wat dan ook in huis had.. omdat ik dacht dat het met anavar absoluut overbodig zou zijn.. helaas was de gyno in mijn rechter tepel toen al zodanig ernstig gevorderd dat dit niet meer weg is gegaan.. heb er nu een behoorlijk gezwel zitten.

Het is nu meer dan 3-4 maanden terug dat ik de laatste nolva heb geslikt.. en ik zou aannemen dat er nu niks meer van in me lichaam te vinden is. Morgen ochtend eindelijk weer naar de dokter om te overleggen over een oplossing. (Denk operatie..) Wanneer dat gaat gebeuren weet ik niet.. Maatje van me heeft het ook gehad.. moest 4 weken stoppen met trainen.. niet ideaal.. maar het zij zo..
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X