anavar + ...?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar + ...?

heb al "gekuurd" met anavar en ben toen een kilo of 3 bijgekomen.
    ik heb nog een potje staan voor een volgende maar zou graag iets meer bijkome...
    wat kan ik er bij nemen of nog meer bij te komen?
    weet dat anavar maar een milde AAS is, maar zou er graag toch het maximale wille uithale...

Om bij te komen, een goed voedingschema boven je onderhoud kwa kcals, daarnaast als je geen beginner meer bent en je een bulk kuur wilt proberen voor de 1e keer neem je bijv. Test only, daar groei je hard genoeg op.

Anavar is meer een 'hard' maker/eiwitspaarder en is niet het meest geschikte AS om mee te bulken.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by croketje View Post
      heb al "gekuurd" met anavar en ben toen een kilo of 3 bijgekomen.
      ik heb nog een potje staan voor een volgende maar zou graag iets meer bijkome...
      wat kan ik er bij nemen of nog meer bij te komen?
      weet dat anavar maar een milde AAS is, maar zou er graag toch het maximale wille uithale...

Anavar is een eiwitspaarder, en van anavar krijg je veel meer kracht, maar weinig gains , en het vermindert wat je bf ook .Ik neem anavar soms in een kuur in combinatie met andere as om het buikvet of zo wat te minderen de laatste weken van de kuur . Ook wordt anavar gebruikt door vrouwen. Powerlifters(die voor kracht ) Dus als je wilt voor gains gaan zou je beter een testo e only kuur doen zoals hierboven vermeld of teste e icm met deca en kickstart winny als je al wat gevorderd bent.
      Last edited by mobman; 17-04-2011, 22:56.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X