Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zou je doelen maar ietsje bij stellen. naar beneden dan.
14kg erbij en droger. dat haal je missch. in een half jaar met hgh erbij. (ik zeg: misschien)
het staat ver van de realiteit. en wat je neemt is ook niet om over naar huis te schrijven veel.
zoals snuff al zegt: met 25% vet moet het lukken. ik denk zelfs meer richting 28% ofzo. ja, dan komt die 115kg wel. maar jouw 18% gaat dan niet naar beneden.
zou je doelen maar ietsje bij stellen. naar beneden dan.
14kg erbij en droger. dat haal je missch. in een half jaar met hgh erbij. (ik zeg: misschien)
het staat ver van de realiteit. en wat je neemt is ook niet om over naar huis te schrijven veel.
zoals snuff al zegt: met 25% vet moet het lukken. ik denk zelfs meer richting 28% ofzo. ja, dan komt die 115kg wel. maar jouw 18% gaat dan niet naar beneden.
Waarom winstrol? Anavar lijkt me beter om de kuur uit te komen..
Het is bewezen dat anavar vet verbrand. Winstrol niet.
test e / masteron /anavar lijkt me een beter idee maar bon..
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment